BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käppyrä, olkaat hyvät. Huominen lämpö todennäköisesti varmistaa, että ovis oli jo 🤔 @Juliet92 kiitos! Aion tuota kysyä.

Liitteet

• Screenshot_20221027-060340_FF App.jpg
    Screenshot_20221027-060340_FF App.jpg
    223.8 KB · Katsottu: 107
Tänään lupaan paneutuu uusiin kommentteihin 🤘 millon kukakin aikoo testailla? 😛

Siis kyllähän mun käyrä ihan hyvälle näyttää joo vieläkin, mutta nega oli tänäänkin (cb ja halpisliuska) eikä oo mitään raskauteen viittaavaa. Nyt ois kp26 ja menkat alkanee ylihuomenna tai maanantaina viimeistään. Ihan ok negakierron suhteen ei siinä mitään, mut ärsyttää tää hirmuinen vuoristorata 😌🤯 nyt mitä näitä siksakkeja tullu käppyröihin välillä niin aina sillon myös mieli loikkaa suuntaan jos toiseen nanosekunnissa. Mistähän lie tuollainen ylös alas pomppiminen johtuu? 🤔

Screenshot_20221027_071936.jpg

Tänään lupaan paneutuu uusiin kommentteihin 🤘 millon kukakin aikoo testailla? 😛

Siis kyllähän mun käyrä ihan hyvälle näyttää joo vieläkin, mutta nega oli tänäänkin (cb ja halpisliuska) eikä oo mitään raskauteen viittaavaa. Nyt ois kp26 ja menkat alkanee ylihuomenna tai maanantaina viimeistään. Ihan ok negakierron suhteen ei siinä mitään, mut ärsyttää tää hirmuinen vuoristorata 😌🤯 nyt mitä näitä siksakkeja tullu käppyröihin välillä niin aina sillon myös mieli loikkaa suuntaan jos toiseen nanosekunnissa. Mistähän lie tuollainen ylös alas pomppiminen johtuu? 🤔

View attachment 116648
No jo on siksakkia. Pahoittelut negasta, missä kohtaa sä plussasit siitä km? Olisko viel tsäänssiä kääntyä posiks? Paha sanoa mikä siksakkia tekee ja miks hormoonit heittelee. Melkosia mysteerejä.

Täällä dpo9 ja flunssa pahenee. Jouduin kotiin jäämään. Soitan polille mites tehdään, tuskin saan mennä vuotavan nokan ja pienen kröhän takia. Toivottavasti ei kauheen pitkälle siirtyis uus aika. Täytyy varmaan k-testkin tehdä. Kyllä sapettaa, en oo kunno flunssas ollu pariin vuoteen ja sit tietty ku alottaa päikyssä työt ja olis tärkee polikäynti ni heti joki pöpö iskee🙈 nyt kyllä liikkeellä paljon kaikkea. Onks @Nurppu tai jollain muulla tietoa, et laskeeko vastustuskyky aina oviksen jälkeen vai vaan silloin jos munasolu hedelmöittyny?🤔 ite nopeel googlailul löysin vaa nimenomaa hedelmöittymisen jälkee. Olis kyl kiinnostanu nähdä ultral, et miltä limis näyttää täs kohtaa kiertoa😔

Lämmöt 0,1 asteen korkeemmalla kuin korkeimmat luteliaalilämmöt ollu missää kierrossa, mut tiedä millai tää flunsaa vaikuttaa. Eilen illalla oli kyl ihan normaali luteliaali lukema. Käyrä näyttää kutkuttavalta nousujohteiselta, mut ei voi innostuu tän flunssa takia.

Liitteet

• Screenshot_20221027-062051_FF App.jpg
    Screenshot_20221027-062051_FF App.jpg
    382 KB · Katsottu: 117
Oho, teil näyttää kaikilla hyvältä käyrät! @Emna kyllä totisesti näyttäis ovulaatio jo olleen siel! @lepus timidus harmi että negoja vaan testissä vaikka muuten hyvän näkönen onkin käyrä 😔 jännää se siksak, mä en kans yhtään tiedä mikä sitä tekee. En keksi muuta ku et hormonit jostain syystä heittelehtii? Ja @Juliet92 kans näyttää hyvältä! Harmi että flunssa iski 😔 taitaa tuo päiväkotityö olla kyl sellasta että alkuun pitää käyä kaikki taudit läpi?

Mul vähän nous tänää lämmöt. Lisäks heräsin joskus kahen jälkeen ja valvoin monta tuntia ku ei vaan tullu uni. Ja aamulla oli (pahoittelut graafisesta kuvailusta) vetistä ripulia 😬 nuo molemmat oireet mulla oli viimeks siinä vkm kierrossa. Saattohan toki olla sattumaa, ja mulla joku vatsavaiva piti yöllä hereillä ja aiheutti aamun oireet. Mut kylhän tuost vähän toivo nousi 👀

Screenshot_20221027-095020.png

@Juliet92 mä kuvittelen et luteaalissa aina olis vähän heikompi vastustuskyky, ku elimistön pitää olla valmiina ottaa vastaan mahdollinen hedelmöittynyt pallero eikä saa hylkiä sitä 🤔 näin muistelisin.

Oho, teil näyttää kaikilla hyvältä käyrät! @Emna kyllä totisesti näyttäis ovulaatio jo olleen siel! @lepus timidus harmi että negoja vaan testissä vaikka muuten hyvän näkönen onkin käyrä 😔 jännää se siksak, mä en kans yhtään tiedä mikä sitä tekee. En keksi muuta ku et hormonit jostain syystä heittelehtii? Ja @Juliet92 kans näyttää hyvältä! Harmi että flunssa iski 😔 taitaa tuo päiväkotityö olla kyl sellasta että alkuun pitää käyä kaikki taudit läpi?

Mul vähän nous tänää lämmöt. Lisäks heräsin joskus kahen jälkeen ja valvoin monta tuntia ku ei vaan tullu uni. Ja aamulla oli (pahoittelut graafisesta kuvailusta) vetistä ripulia 😬 nuo molemmat oireet mulla oli viimeks siinä vkm kierrossa. Saattohan toki olla sattumaa, ja mulla joku vatsavaiva piti yöllä hereillä ja aiheutti aamun oireet. Mut kylhän tuost vähän toivo nousi 👀

View attachment 116650
Sulla kyllä kuulostaa niin lupaavalta! Uskon hyvin, et toivo nousee tommosesta. Soisin teille kyllä luomuihmeen kaikkien vastoinkäymisten jälkeen!

Nojuu, kaipa tuo ny vaa tarttu just tuolt päikyst ku siel kiertää kaikki. K-testi oli kyl nega. Et perus flunssa sitte vaa. Taidetaan miehen kanssa olla koronalle immuuneja😁

Tein kans sit ovistestin kun r-testiä en uskaltanu viel. Ihan pient haileeta viivaa tuli. Mut eipä juu oo raskautunu olokaan.

Muokattu viimeksi:
Täällä näyttää kyllä luteaalikäyrät yltiö hyviltä kaikilla kolmella @Nurppu , @lepus timidus ja @Juliet92 ! @Nurppu lla vielä extra hyvän kuuloista oirehdintaa! (Siis ei itse oireet, vaan mihin ne toivottavasti voisivat viitata! 😅)
Mutta voihan perskuleen negatestit ja taudit! 😔

Täällä hoidot etenee ja huomenna taas ultrataan follien määrän ja koko. Eiköhän ens viikolla ole jo punktio ja alkion siirto.. 😬🙏🙏

Lämpökäyrä tavallinen alkukierron käyrä. 🙂
Screenshot_20221027-143141_Flo.jpg

Jes, lääkäristä selvitty elävänä ulos (lääkärithän on äärimmäisen vaarallisia otuksia, t. ei-yhtään-lääkärikammoinen). Migreeniin ei aleta nyt testailemaan mitään hurjempia lääkkeitä, vaan yritän pärjäillä panadol&burana yhdistelmällä ja tarvittaessa saikkua. Lääkäri kertoi, että tuo yks tai kaks buranaa tarvittaessa ei estä ovulaatiota tai vaikuta hedelmöittymiseen, vaan buranaa pitäisi ilmesesti syödä paljon ja säännöllisesti alkukierrossa, että se saattaisi vaikuttaa noihin edellä mainittuihin asioihin. Huh, kylläpä mieli keveni vähintäänkin yhden sinivalaan verran 😅

@Harmi89 mahtavaa kun siellä asiat etenee! 🥳 Tsemppiä tuleviin toimenpiteisiin! Mielenkiintoista myös kuulla, miten nuo hoidot etenee ja millaset fiilikset sulla on niistä.

Hyvä ja selkeä lämmön nousu @Emna, kyllä varmaan on ollut ovis. Nyt sit vaan piinailemaan 😊.

@lepus timidus, pahoittelut negoista, olis kyllä taas niin hyn näköinen käyrä plussaa varten..

@Juliet92, voi ei, mikä tuuri 😕. Meillä kanssa esikko taas flunssassa, toinen kuukauden sisään ja miehellä välissä se korona. Jo riittäisi sairastelu hetkeksi 🥴. Joko sait uuden ajan polille? Hyvältä näyttää kyllä käyrä, mä vielä pidän toivoa yllä tän kierron suhteen, kun kerta on selkeämmät oireetkin kuin viime kierrossa

@Nurppu, siellä kanssa hyvän näköinen käyrä, ja eritoten oireet!! 🤞😊🤞

@Harmi89, hui kun ne hoidot etenee nopeasti, ihanaa! 🥰

Mä harkitsen vakavasti, että testaisin lauantaina (dpo10). Alkaa olla sen verran toiveet taas korkealla, että en halua koko viikonloppua haaveilla, ja sit aloittaa viikkoa menkoilla 😬. Parempi ehkä tässä tilanteessa nähdä se mahdollinen nega etukäteen, niin sitten voi miettiä seuraavaa kiertoa eikä haaveilla sellaisesta mikä ei tapahdu. Mulla on ollut dpo4 lähtien ajoittaisia menkkajomoja ja dpo4, 5 ja 6 oli jotain rusehtavaa taas valkovuodossa (niin on ollut kyllä joka kerta km:n jälkeen). Tän viikon mittailut on ollut vähän niin ja näin yöheräilyjen takia, joten en tiedä miten luotettavia lämmöt on, mutta muuten näyttää käppyräkin ihan hyvältä. Ja sit tänä aamuna fitbit näytti, että leposyke on yli mun normaalista. Tässä 90 päivän graafissa näkyy hyvin miten leposyke oli koholla km:n jälkeen, ja nyt sit viime yönä ekan kerran km:n jälkeen leposyke yli normaalin. Valehtelisin jos väittäisin, että ajatukset ei ole lähteneet taas laukalle 😬
767189C8-D586-4221-ACC4-567F9791C471.png

0EF7879C-EAF5-40A9-B63C-63BF6C41504D.png

Edit. Jaahas, tänään onkin tullut pöksyihin aika selkeetä ruskeaa vuotoa. Näyttää hyvin samalta kuin km raskauden kiinnittymisvuoto 🙈😬. Pyyhkiessä ei mitään jälkeä vuotamisesta.

Muokattu viimeksi:
Onpas täällä nyt usealla piinailijalla hyvän näköistä käyrää ja vielä oireetkin lupaavia! Nyt niitä testejä tuijoteltavaksi tänne 🙏😃 @Aloy @Nurppu @Juliet92 anyone? 😆

Mä sain vihdoin ovisplussan tai siis ihan odotettavasti tänään ✌, sekä digi että Sofian liuska. Eilen aamulla digi näytti vielä vilkkuvaa naamaa ja liuska alkuillasta haalee. Illalla nukkumaan mennessä oli tosi kovat juilimiset vasemmalla puolella (hiljaisempi munasarja), vaikka muuten tuntunut nyt oikealla. Eilen tuli myös oikein kunnon eggikset. Tänään lämpö kuitenkin jo noususuunnassa ja mietin taas niin kuin joka kierrossa että tuleeko nuo ovisplussat mulla vähän myöhäseen. Tai siis juuri oviksen alkaessa vasta. Ainakaan siitä ei mitään 1-2 vrk enää mene, koska lämmöt nousee heti ja nännit kipeytyy välittömästi ja oviskivutkin helpottaa. Ja menkat alkaa plussasta tasan 14 vrk:n päästä.
Nytkin siis epäilen että ovis ali viime yönä/myöhään illalla. Mutta kummallisen haalea oli alkuillan liuska.
Niin ku jo aiemmin itse jossain tekstissäni jo totesin niin eihän tämä mitään minuuttipeliä ole, mutta olis silti mielenkiintoista tietää miten nuo testit itsellä toimii. Ja siksi myös nyt mietin kun ekaa kertaa luget käytössä ja ne aloitettava dpo4 aamusta.
Aloin jo epäilee noita Sofin liuskoja ettei toimi mulla lainkaan mutta kyllä ne vaan digin kanssa näyttää samaa mieltä olevan.
923E82E1-137E-40D3-899B-C43B09078D8C.jpeg
C5DD9BD6-C913-4716-BF31-A57556184179.jpeg
0E3F8905-4E6E-4B31-8646-A605D3F02ED3.jpeg

@Emna mä luulen kyl kans et ovid sulla jo ollu!

@Aloy hui kun lupaavan kuulosta siellä! Testaapa ihmeessä! Itse varmaan sunnuntaihin asti aattelin olla kun ei oikeesti oo yhtään semmosta oloa.. tiiän et raskaudet voi oireilla eri tavoin, mut väkisinki peilaa siihen, kun esikoisen raskaudes oli tosi varhain jo ummetust, runsast valkovuotoo ja selkeempiä tissimuutoksia ja niitä ei nyt oo. Vv jopa omalle mittapuulle suht vähästä, tiiä voiko tää flunssa vaikuttaa siihen? Soitin itseasiassa polille ja saan mennä maskin kanssa, kun ei oo kuumetta ja koronatesti oli nega. Ihan kiva homma.

@Summerwalk sulla voi tosiaan kans reagoida myöhää noi ovistestit! Itellä ollu kans paris kierros sillee, et lämpöjen ja kipujen perusteel ollu ovis samana päivänä o-plussankaa. Ja sit viime kierrossa lämmöt lähti kans oudosti jo nousuu ennen ovisplussaa🤔 nyt meni tässä kierrossa lämpöjen kanssa loogisesti, mutta maha ja seksikipujen kanssa ei sit oikee menny musta oikein. Mut mene ja tiedä😁

Dpo10 ja lämmöt edellee korkealla.

Liitteet

• Screenshot_20221028-090043_FF App.jpg
    Screenshot_20221028-090043_FF App.jpg
    388.2 KB · Katsottu: 110
@Harmi89 jee, jännityksellä odottelen ultrakuulumisia! :)

@Emna muistan kans lukeneeni jonkun tutkimuksen missä naiset söi pitkää ibuprofeiinikuuria ja muistelen just että se myöhästytti ovista vaan osalla tutkituista. Joku toinen tutkimus liitty sit siihen keskenmenon riskiin mut siitä en nyt muista yksityiskohtia, jonnekin tänne foorumillekin siitä joskus kirjottelin. Mut hyvä homma et lääkäri sano et ei hätää :) ja eikös se FF merkkaa oviksen yleensä vasta kun on kolme päivää ollu lämmöt aiempia korkeammalla tms, eli huomenna varmaan sulle tulee ruksi!

Oi oi @Aloy kyl tosiaan kuulostaa lupaavalta! 😄 Mä oon samalla linjalla että testailen negat pois ettei ehdi lähtee haaveet liikaa lapasesta 😅 mut voi kun oliskin ny plussa muhimassa siel 😊

@Summerwalk jee ovikselle! 👏 Jos meette esim inseminaatioon jossain vaihees ni siel on hyvä mainita lääkärille kyl sit toi että oot ollu huomaavinas että ovis on meganopee. En toki tiiä miten yksityisellä menee, mut ainakin meil HUSissa mentiin oletusarvosesti keskiarvolla eli inssi oli päivän päästä siitä kun aamulla oli tullu digiovisplussa. Mulla meni niin et edellisenä iltana tuli liuskaplussa, seuraavana aamuna digiovisplussa, ja sitä seuraavana päivänä oli jo ovis menny. Eli mullaki oli keskiarvoa nopeempi sit. Mut sul kuulostaa viel nopeemmalta! Mut toivotaan et ei tarvikaan ikinä mennä hoitoihin :)

@Juliet92 lämmöt näyttää ainakin hyvältä siel! :) Ja jee, kiva että poli onnistuukin, tosi hyvä homma!

Mun piti taas herää yöllä pissalle, mut nukahin onneks uusiks sit :) ei oo joka luteaalin oire toi yöpissailu mut on sitä ollu ennenki ilman et on meinannu mitään. Tissit alko eilen aristaa ja pientä kramppailua ollu muutaman päivän. Dpo6 illalla mulla oli sellanen voimakas nopeahko puukotus jossai kohdun seudul, siitä alko yöpissailut ja muut oireet. Eli tietysti kuvittelen et se oli joku kiinnittyminen sit 😌 todellisuudessa varmaan joku piilevä endometrioosi heränny tässä ku viimekin kierrossa oli sitä nippailua. Selittäis näitä vaikeuksiakin. FF on kuitenki optimistinen oireiden takia ja antaa mulle tällä hetkellä 68pts early pregnancy signsiin 😆

Noniin, löpinät sikseen ja asiaan, tässä lämmöt.

Screenshot_20221028-100658.png

Kiva kuulla @Nurppu ja @Juliet92 ettö teillä on oviksen suhteen samanlaisia havaintoja. Se oletus tuntuu vaan niin itsepintaisesti olevan vallalla että dpo0 on aikaisintaan ovisplussasta seuraavana päivänä, että aina epäilee omiakin havaintoja. Mutta pidän siis pääni että tänään on ovispöivä ja jäädään seuraamaan mitä mieltä ff on. Tiistaiaamuna aloitan luget.
Ja hyvä huomio @Nurppu että esim. inssiä ajatellen tuo on hyvinkin tärkeä havainto tuoda esiin. Oon melko varma että meidän tämän päivän tallettelutkaan ei enää auttanut mitään. Onneksi kuitenkin -5, -3, -1 ja 0 kaikenkaikkiaan ja lopulta onnistui.

@Nurppu Dpo6 puukotukset kuulostaa kyllä erittäin lupaavilta. Jännäksi menee viimeinen hoidoton kierto sulla!!! Voi kunpa 🌈

@Juliet92 Hyvä kun flunssasta huolimatta pääset polille. Mä kyllä pitäisin tuota flunssaista oloakin toiveita herättävänä oireena. Aika yleinen raskauden ensioire. Itsekin muistan sen kokeneeni.

@Emna Kyllä sulla varmasti ff huomenna päräyttää ristin tuohon. Ei epäilystäkään missä ovis on ollut. Hyvää nousua!

@Harmi89 jee, jännityksellä odottelen ultrakuulumisia! :)

@Emna muistan kans lukeneeni jonkun tutkimuksen missä naiset söi pitkää ibuprofeiinikuuria ja muistelen just että se myöhästytti ovista vaan osalla tutkituista. Joku toinen tutkimus liitty sit siihen keskenmenon riskiin mut siitä en nyt muista yksityiskohtia, jonnekin tänne foorumillekin siitä joskus kirjottelin. Mut hyvä homma et lääkäri sano et ei hätää :) ja eikös se FF merkkaa oviksen yleensä vasta kun on kolme päivää ollu lämmöt aiempia korkeammalla tms, eli huomenna varmaan sulle tulee ruksi!

Oi oi @Aloy kyl tosiaan kuulostaa lupaavalta! 😄 Mä oon samalla linjalla että testailen negat pois ettei ehdi lähtee haaveet liikaa lapasesta 😅 mut voi kun oliskin ny plussa muhimassa siel 😊

@Summerwalk jee ovikselle! 👏 Jos meette esim inseminaatioon jossain vaihees ni siel on hyvä mainita lääkärille kyl sit toi että oot ollu huomaavinas että ovis on meganopee. En toki tiiä miten yksityisellä menee, mut ainakin meil HUSissa mentiin oletusarvosesti keskiarvolla eli inssi oli päivän päästä siitä kun aamulla oli tullu digiovisplussa. Mulla meni niin et edellisenä iltana tuli liuskaplussa, seuraavana aamuna digiovisplussa, ja sitä seuraavana päivänä oli jo ovis menny. Eli mullaki oli keskiarvoa nopeempi sit. Mut sul kuulostaa viel nopeemmalta! Mut toivotaan et ei tarvikaan ikinä mennä hoitoihin :)

@Juliet92 lämmöt näyttää ainakin hyvältä siel! :) Ja jee, kiva että poli onnistuukin, tosi hyvä homma!

Mun piti taas herää yöllä pissalle, mut nukahin onneks uusiks sit :) ei oo joka luteaalin oire toi yöpissailu mut on sitä ollu ennenki ilman et on meinannu mitään. Tissit alko eilen aristaa ja pientä kramppailua ollu muutaman päivän. Dpo6 illalla mulla oli sellanen voimakas nopeahko puukotus jossai kohdun seudul, siitä alko yöpissailut ja muut oireet. Eli tietysti kuvittelen et se oli joku kiinnittyminen sit 😌 todellisuudessa varmaan joku piilevä endometrioosi heränny tässä ku viimekin kierrossa oli sitä nippailua. Selittäis näitä vaikeuksiakin. FF on kuitenki optimistinen oireiden takia ja antaa mulle tällä hetkellä 68pts early pregnancy signsiin 😆

Noniin, löpinät sikseen ja asiaan, tässä lämmöt.

View attachment 116670
Sun oireet lämmöt ihan lupaavat😍 koskas aattelit testailla?

@Summerwalk kyllä omia havaintoja ja tuntemuksia ehdottomasti kannattaa lääkäreil ottaa puheeks, vaikkei ne aina niitä noteerais. Ja musta tuntuu, ettei noi lääkäritkää osaa aina vastata kaikkeen.
Mulla on kyllä ihan räkänen flunssa, et paha sanoo sit onko oire vaan puhtaasti just heti uudest työst napatty🙈 ja ku alotuski osu oviksen jälkee ja vastustuskyky aina laskee siin kohtaa. Sunnuntaina dpo12 aattelin testailla. Toiveet ei kyl korkeel oo😁

Ensikäynnillä käyty. Lääkäri kehui tuota 3.5 amh arvoa ja sanoi, et ei tarvii sit isoja annoksia pistellä. Ultras kans, missä näky toimiva keltarauhanen ja 8mm paksu limis. Itteä jäi mietityttämään, et onko vähän ohut limakalvo, kun viime kuussa naistenpolil just enne ovista oli 9mm ja ku lukenu paljon yli 10mm limakalvoista, mut sanoi et kiertoon nähden hyvänpaksuinen. Ja tosiaan sanoi, et ei voi täs kohtaa ultral sanoo suuntaa eikä toisee, et olisko tärppi käyny. Kp 3-5 käyn sut fsh labras. Joulukuussa on ivf suunnitteluaika ja mikäli oikein ymmärsin niin tammikuun kierrosta sit tosiaa pääsis jo hoitoo😍 huvitti vähän kun oli sama lääkäri joka oli esikoisen synnytyksessä avustamassa imukupilla ja silloin annoin vähän palautetta kun tuntui, että vitkutteli sitä imukupin käyttöä. Mut siel synnärillä ollessa kyllä tuli mulle selittää selkeesti, et odotti, et vauva laskeutuu tarpeeks alas mun jalkovälin vaurioiden välttämiseks😁

@Juliet92 mulla tuskin muuttuu enää plussaks, mut tohon keskenmenon plussaan. Varmaan ois näkynyt jo aikaisemmin, jos ois ollu kunnon testit. Eiks @Nurppu sulla kans näkynyt medigoolla? tyylii sama iltana kun oli kiinnittyminen? Tässä kuvaa noista one stepin ei-herkistä liuskoista dpo9-dpo12 vs cb dpo11:

IMG_20220129_050738.jpgIMG_20220128_070657.jpg

Eli noi halpisliuskat on oikeasti surkeita :D mut vaikka ne on surkeita, niin ne on nii halpoja eikä oo mulla koskaan turhaan haamuilleet, niin tulee ostettua niitä osana "uittoharrastusta" :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tänään en edes mitannut lämpöjä, mutta olo on niin normaali ja mielikin jo rauhoittunut, että eiköhän alaspäin tullut lämmötkin ja lähipäivinä alkaa vuoto. Tässä kierrossa ei yhtään ollut sellainen olo, että ois voinut tärpätä, joskus on sentään joku toivon kipinä mutta tässä kierrossa ei jostain syystä edes sitä ollut :tears:

@Nurppu ja @Aloy oijoijoiiiii ja @Juliet92 , teilläpä on kaikilla herkulliset tilanteet siellä! :smiling face with heart-eyes: testiä kehiin jo sieltä kohta te kaikki, et pääsee muutkin analysoimaan! :Eyes:

@Harmi89 ja sie kans, ihanaa kun kohta on jo "the hetki", aina eilistä lähempänä :Hugging Face:

@Summerwalk pääsee kans nyt sit piinailee, kaikki peukut pystyssä sullekin että tulee positiivinen lopputulos :thumbs-up::thumbs-up: ja hyvät tallettelut taustalla!

@Emna olisko kp14? Sen jälkeen tulee tosi hurja nousu.

Muokattu viimeksi:
@lepus timidus mulla tuli joo medigoohon haamu dpo8, samana päivänä ku oli lämmöissä hurja dippi. En tietty tiedä oliko se oikeesti kiinnittyminen, mutta niin ajattelin 😅 ja on kyl melkonen ero noissa sun testeissä 😆 mut niinpä, kylhän nuo siihen dippailuharrastukseen sopii hyvin 😄

No ei tarvitse mitään testata, tänään kp1 🤬. Syö niin naista, tää luteaali jäi sitten vaan 8 päivän mittaiseksi. Mikäköhän siinäkin, kun viime kierrossa oli jo sen 11 päivää sentään. Mä varmaan hiljenen nyt pariksi viikkoa, kestää vähän kasailla itsensä uuteen kiertoon. Toivottavasti jollakin meistä sentään se plussa napsahtaisi tässä kierrossa!

@Aloy pahoittelut kp1😔 oli niin lupaavan kuuloista. Ootko aatellu hakee jotain tukee tohon luteliaalii?

@Nurppu no voihan höh. En oo testannu viel just siks ku oon 100% et se on häikäisevä nega. Masentaa tihrustella niitä. Huomenna dpo12 ja dpo14 ajattelin tikkua uittaa. Nukkumaan mennes iski joku tunneryöppy ja itketti kun miks ei voinu käydä ihmettä täl vikal kierrol.

Lämmöt näyttää tältä.

Liitteet

• Screenshot_20221029-115809_FF App.jpg
    Screenshot_20221029-115809_FF App.jpg
    382.5 KB · Katsottu: 119
Takaisin