Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

No jo on siksakkia. Pahoittelut negasta, missä kohtaa sä plussasit siitä km? Olisko viel tsäänssiä kääntyä posiks? Paha sanoa mikä siksakkia tekee ja miks hormoonit heittelee. Melkosia mysteerejä.Tänään lupaan paneutuu uusiin kommentteihinmillon kukakin aikoo testailla?
Siis kyllähän mun käyrä ihan hyvälle näyttää joo vieläkin, mutta nega oli tänäänkin (cb ja halpisliuska) eikä oo mitään raskauteen viittaavaa. Nyt ois kp26 ja menkat alkanee ylihuomenna tai maanantaina viimeistään. Ihan ok negakierron suhteen ei siinä mitään, mut ärsyttää tää hirmuinen vuoristoratanyt mitä näitä siksakkeja tullu käppyröihin välillä niin aina sillon myös mieli loikkaa suuntaan jos toiseen nanosekunnissa. Mistähän lie tuollainen ylös alas pomppiminen johtuu?
View attachment 116648

Sulla kyllä kuulostaa niin lupaavalta! Uskon hyvin, et toivo nousee tommosesta. Soisin teille kyllä luomuihmeen kaikkien vastoinkäymisten jälkeen!Oho, teil näyttää kaikilla hyvältä käyrät! @Emna kyllä totisesti näyttäis ovulaatio jo olleen siel! @lepus timidus harmi että negoja vaan testissä vaikka muuten hyvän näkönen onkin käyräjännää se siksak, mä en kans yhtään tiedä mikä sitä tekee. En keksi muuta ku et hormonit jostain syystä heittelehtii? Ja @Juliet92 kans näyttää hyvältä! Harmi että flunssa iski
taitaa tuo päiväkotityö olla kyl sellasta että alkuun pitää käyä kaikki taudit läpi?
Mul vähän nous tänää lämmöt. Lisäks heräsin joskus kahen jälkeen ja valvoin monta tuntia ku ei vaan tullu uni. Ja aamulla oli (pahoittelut graafisesta kuvailusta) vetistä ripulianuo molemmat oireet mulla oli viimeks siinä vkm kierrossa. Saattohan toki olla sattumaa, ja mulla joku vatsavaiva piti yöllä hereillä ja aiheutti aamun oireet. Mut kylhän tuost vähän toivo nousi
View attachment 116650

Sun oireet lämmöt ihan lupaavat@Harmi89 jee, jännityksellä odottelen ultrakuulumisia! :)
@Emna muistan kans lukeneeni jonkun tutkimuksen missä naiset söi pitkää ibuprofeiinikuuria ja muistelen just että se myöhästytti ovista vaan osalla tutkituista. Joku toinen tutkimus liitty sit siihen keskenmenon riskiin mut siitä en nyt muista yksityiskohtia, jonnekin tänne foorumillekin siitä joskus kirjottelin. Mut hyvä homma et lääkäri sano et ei hätää :) ja eikös se FF merkkaa oviksen yleensä vasta kun on kolme päivää ollu lämmöt aiempia korkeammalla tms, eli huomenna varmaan sulle tulee ruksi!
Oi oi @Aloy kyl tosiaan kuulostaa lupaavalta!Mä oon samalla linjalla että testailen negat pois ettei ehdi lähtee haaveet liikaa lapasesta
mut voi kun oliskin ny plussa muhimassa siel
@Summerwalk jee ovikselle!Jos meette esim inseminaatioon jossain vaihees ni siel on hyvä mainita lääkärille kyl sit toi että oot ollu huomaavinas että ovis on meganopee. En toki tiiä miten yksityisellä menee, mut ainakin meil HUSissa mentiin oletusarvosesti keskiarvolla eli inssi oli päivän päästä siitä kun aamulla oli tullu digiovisplussa. Mulla meni niin et edellisenä iltana tuli liuskaplussa, seuraavana aamuna digiovisplussa, ja sitä seuraavana päivänä oli jo ovis menny. Eli mullaki oli keskiarvoa nopeempi sit. Mut sul kuulostaa viel nopeemmalta! Mut toivotaan et ei tarvikaan ikinä mennä hoitoihin :)
@Juliet92 lämmöt näyttää ainakin hyvältä siel! :) Ja jee, kiva että poli onnistuukin, tosi hyvä homma!
Mun piti taas herää yöllä pissalle, mut nukahin onneks uusiks sit :) ei oo joka luteaalin oire toi yöpissailu mut on sitä ollu ennenki ilman et on meinannu mitään. Tissit alko eilen aristaa ja pientä kramppailua ollu muutaman päivän. Dpo6 illalla mulla oli sellanen voimakas nopeahko puukotus jossai kohdun seudul, siitä alko yöpissailut ja muut oireet. Eli tietysti kuvittelen et se oli joku kiinnittyminen sittodellisuudessa varmaan joku piilevä endometrioosi heränny tässä ku viimekin kierrossa oli sitä nippailua. Selittäis näitä vaikeuksiakin. FF on kuitenki optimistinen oireiden takia ja antaa mulle tällä hetkellä 68pts early pregnancy signsiin
Noniin, löpinät sikseen ja asiaan, tässä lämmöt.
View attachment 116670

testiä kehiin jo sieltä kohta te kaikki, et pääsee muutkin analysoimaan!