Summerwalk
Näppärä viestien naputtelija
@Nurppu Joo jotain lievää aaltoa ehkä oli tuossa kp8-9 ja itseasiassa vähän jopa ovisoireitakin silloin. Mutta niin pienet erot, ettei tuosta oikein mitään tilastollisesti merkittävää saa hakemallakaan
No luotan kyllä että viim. ke alkaa tummumaan. Mies jo kyseli että miten oon tämän viikon tallettelut suunnitellut hoidettavan
Ei vielä vedenpitävää pläniä mutta jotain on keksittävä. Oon pitkiä päiviä/iltoja töissä ja teini ja varhaisteini pyörii kotosalla enemmän tai vähemmän koko ajan joten yötöiksi taitaa touhuilut nyt mennä 
Tuo Ourahan vaikuttaa kuitenkin varsin pätevästi sulla nuo lämmöt mittaavan, ainakin käyrät näyttää siltä miltä pitääkin. Sehän olis varmaan kaikista luotettavin arvo, jos mittaisi yön keskiarvon, eikä satunnaisella hetkellä x mitattu aamulämpöä, mihin vaikuttaa niin moni kontrolloimaton asia.
Pitääkö tässä nyt alkaa harkitsee Ourankin hankkimista taas
Tuo Ourahan vaikuttaa kuitenkin varsin pätevästi sulla nuo lämmöt mittaavan, ainakin käyrät näyttää siltä miltä pitääkin. Sehän olis varmaan kaikista luotettavin arvo, jos mittaisi yön keskiarvon, eikä satunnaisella hetkellä x mitattu aamulämpöä, mihin vaikuttaa niin moni kontrolloimaton asia.
Pitääkö tässä nyt alkaa harkitsee Ourankin hankkimista taas

Oon aamulla väsyneempi kuin illalla nukkumaan mennessä. Tsiisus mitä unia.