Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä kaikkeen mitä elämä eteen tuo. ❤Tuun tännekin kertomaan, jos joku ihmettelee miksi katoan. Meidän raskaustoive muuttuu toisenlaisiin toimenpiteisiin, emmekä enää voi yrittää
Paljon halausia ja tsemppiä teille! Oli antoisat 4kk+ kun seurailtiin lämpöjä, oireita ja viivoja yhdessä. Toivottavasti jokainen teistä saa kaivatun plussan, raskauden ja vauvan
Kiitos![]()
Haleja, tsemppiä ja kaikkea hyvääTuun tännekin kertomaan, jos joku ihmettelee miksi katoan. Meidän raskaustoive muuttuu toisenlaisiin toimenpiteisiin, emmekä enää voi yrittää
Paljon halausia ja tsemppiä teille! Oli antoisat 4kk+ kun seurailtiin lämpöjä, oireita ja viivoja yhdessä. Toivottavasti jokainen teistä saa kaivatun plussan, raskauden ja vauvan
Kiitos![]()
Täälläkin vielä osanototTuun tännekin kertomaan, jos joku ihmettelee miksi katoan. Meidän raskaustoive muuttuu toisenlaisiin toimenpiteisiin, emmekä enää voi yrittää
Kiitos![]()
Tuun tännekin kertomaan, jos joku ihmettelee miksi katoan. Meidän raskaustoive muuttuu toisenlaisiin toimenpiteisiin, emmekä enää voi yrittää
Kiitos![]()
Tsemppiä, iloa, onnea ja sisua elämäänneTuun tännekin kertomaan, jos joku ihmettelee miksi katoan. Meidän raskaustoive muuttuu toisenlaisiin toimenpiteisiin, emmekä enää voi yrittää
Kiitos![]()

Onneksi yksikin kerta voi riittää. ❤Tästä on kyllä vaikea tehdä tulkintoja mihinkään suuntaan.. tältäköhän sydönkäyrä näyttää kun vetelee viimeisiä hengenvetoja
View attachment 115850
En oo testannut ovista vieläkään! Kp11 lähti taas limatulppa illalla ja vähän yrittänyt sen jälkeen olla limoja. Ehkä greippi vähän auttaa. Ovis ollut yleensä kp14-16 välillä, että ehkä se on ihan näinä päivinä. Mies tosin flunssassa että täyteen yritykseen siitä ei ole, mutta lopussahan sen näkee miten hommat osu yksiin.
Tuun tännekin kertomaan, jos joku ihmettelee miksi katoan. Meidän raskaustoive muuttuu toisenlaisiin toimenpiteisiin, emmekä enää voi yrittää
Kiitos![]()

Tuntuu todella pahalta sun puolesta❤ voimia tilanteeseen ja toimenpiteisiin, mitä ikinä onkaan. Toivottavasti en ole tahditon kun kysyn, että onko yrittämistauko lopullinen vai väliaikainen? Kiitos täällä tsempeistä ja viesteistä. On ollut ilo kirjoitella yhdessä.Tuun tännekin kertomaan, jos joku ihmettelee miksi katoan. Meidän raskaustoive muuttuu toisenlaisiin toimenpiteisiin, emmekä enää voi yrittää
Kiitos![]()

Tallettelut on ainakin ollut ihan kadehdittavan kohdillaanMissähän nuo mun menkat mahtaa viipyä... Olin ihan varma, että alkaa maanantaina, mutta ei vieläkään. Eilen tuli kaksi kertaa pyyhkiessä ihan vähän punaista paperiin ja tänään on tullut kerran. Siteeseen asti ei oo päätynyt mitään. Muuten on kaikki menkkaoireet päällä pl. kivut ja lämmötkin on laskeneet. Tai sitten nyt on vaan ennätyspitkä luteaali ja kroppa on päättänyt että tämähän kierto viedään tuohon 29 päivän pituiseksi.![]()
Mulla on Oura joskus (harvoin) antanu aika erilaisia numeroita ekan ja tokan heräyksen välissä. Mä valkkaan vaan niistä sen minkä haluan :D ite oon vähäsen kuitenkin sitä mieltä että ei se ihan niin justiinsa oo, tää on loppujen lopuks aina kuitenkin tällästä "vähän sinne päin" juttua. Eli jos olis kiva että olis korkeempi ni laitan korkeemman jne. :PMa luulen että tänään on dpo0Mutta, aamun eka mittaus oli 35,86 ja kun se tuntui tosi alhaiselle ainakin siinä unenpöpperössä, niin mittasin heti perään uudestaan ja se oli 36,01. Kumman laittaisitte? Ei sillä toki sinänsä kokonaisuudessa merkitystä kumman laittaa, nyt pistin jälkimmäisen kun näytti ekalla lukemalla käyrä niin hurjalle
ennen keskenmenoa mulla oli aina selkeä dippi dpo-1 tai dpo0, joten tosi kiva, että tää helppo ennusmerkki oviksesta on tullut vihdoinkin takaisin selkeämpänä
View attachment 115868
Onpas lupaavan näköinen käyrä siellä! Pidetään peukkuja!Täällä dpo 10, en ole vielä testannut. FF sanoo käyrästä, että "possibly triphasic on day 24". Leposykkeet olleet aavistuksen koholla pari päivää, tosin reilu kuukausi sitten sairastetun koronan jälkeen ne ovat muutenkin välillä olleet mitä sattuu... Ei erityisen luottavainen olo, koska edellisessä raskaudessa (kkm alkuvuodesta) tiesin jo monta päivää ennen testin tekoa (dpo 11) oireiden ja leposykkeen perusteella olevani melko varmasti raskaana. Nyt nämä oireet puuttuvat. Mutta katsotaan jos huomenna testaisi kuitenkin.
View attachment 115870
Tuohon tallettelutahtiin vaikutti varmasti myös se, että olin lähdössä reissuun, joten oli hyödynnettävä nuo päivätTallettelut on ainakin ollut ihan kadehdittavan kohdillaanja luteaali! Mulla kans joskus tuota että väkisin odotuttaa menkkoja, ja että on monta päivää tuloillaan. Ne on ärsyttäviä ku tahtois vaan jo eteenpäin.
Entä jos ovis olikin pari pvää myöhemmin..? Onko mahdollista? Ihan satasella en ehkä ostais tuota oviksen paikkaa mitä FF sulle laittanutTuohon tallettelutahtiin vaikutti varmasti myös se, että olin lähdössä reissuun, joten oli hyödynnettävä nuo päivätEniten tässä odottelussa harmittaa se, että mieli lähtee "entä jos kuitenkin oisin raskaana...?" -linjalle. Vieläkään ei ole siis vuoto alkanut kunnolla. Ajattelin kyllä, että testaan vielä varmuuden vuoksi lauantaina, jotta saa mielenrauhan tämän asian kanssa.
Tämän aamun lämpö oli hieman epäilyttävä, sillä olin herännyt jonkin aikaakin jo ennen mittausta ja en saanut enää nukahdettua vaikka yritin. En vain viitsinyt liikkua, jotta en herätä puolisoa. Lisäsin FF:ään edellisen kierron pituuden ja lämmöt, josta syystä tuohon nykyiseen käppyrään tuli pieniä muutoksia kierron pituuden odotukseen.
Haha, joo, liiankin tuttua tuo omasta mielestä kivemman ja sopivimman valkkaaminen noihin käppyröihin yms...Mulla on Oura joskus (harvoin) antanu aika erilaisia numeroita ekan ja tokan heräyksen välissä. Mä valkkaan vaan niistä sen minkä haluan :D ite oon vähäsen kuitenkin sitä mieltä että ei se ihan niin justiinsa oo, tää on loppujen lopuks aina kuitenkin tällästä "vähän sinne päin" juttua. Eli jos olis kiva että olis korkeempi ni laitan korkeemman jne. :P