BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei vaan tännekin puolelle! Oon viime kierrosta lähtien seurannut aamulämpöjäni ja tätä keskustelua. Tässä kierrossa latasin FF:n ja ajattelin, että nyt teen niin hienot käppyrät ja esittelen ne täällä. Mutta 'askat, tää käppyrä on aivan siksakkia 🤣😅 Oon nyt kyseenalaistanut mittaustekniikkani ja itse kuumemittarin sillä tässä käppyrässä ei ole mitään järkeä. Eilinen lämpö oli varmuudella "huono", koska olin juonut muutaman alkoholiannoksen ja heräillyt useaan otteeseen yön aikana. No, jospa tämä tästä tasottuisi...
Siitä se lähtee 👍 mittailu voi alkuun olla vähän haastavaa, mutta kyllä siihen saa aika pian rutiinia! Itse muistan että googlailin aika paljon mittausvinkkejä ja -tarinoita alussa, vaikka käyttämäni sovellus (Natural Cycles) antoi tosi hyvät ohjeet ja jopa harjoitteita.

@lepus timidus ja @Jossu123 mä oon varmaa sokee, mut omaa silmää en nää nois viel, mut se munki dpo10 oli semmone mitä kuvaa vaikee saada. Mut toivon joka tapaukses, et ilmestyis vahvat viivat teil😍
Eipä sitä kuvaan oikein tahdo saadakaan mutta silmällä näkee, väriäkin mun mielestä oli ja en oo koskaan saanut tuolla testillä turhaa viivan paikkaa. Aamulla uudestaan uittamaan. 😊

Mä oon kyllä ulkona, tippu lähes alkukierron tasolle jo lämmöt eli vuoto alkaa 3 pvän sisään.
Mut @Jossu123 lla selkeesti jotain siellä! :Eyes:

@Emna eka kierto näyttää aina vähän höhlälle ja tuntuu että ei tätä osaa eikä varsinkaan muista, mutta ajan saatossa mittailusta tulee rutiini. Mä just mietin jätänkö mittaamatta ja testaamatta ens kierrosta ovista, mut en tiiä pystynkö mittailua jättämään pois, ois liian dramaattista olla koskematta herätessä mittariin.. :laughing005 mutta joo yleensä ihan selkeä samankaltaisena toistuva kaava lämmöissä on, niin ne yksittäiset höpömittaukset vaikkapa juomisen tai huonosti nukutun yön ei mun mielestä merkkaa kokonaisuudessa mitään (ainakaan jos ne ei osu oviksen tienoille, jolloin saattaa ainakin FF:llä olemaan hankaluuksia merkata ovis). Mäki mittasin ennen vasta noustessani ylös aamulla vessaan niin siellä, nykyisin mittaan samalla kun painan torkun kännystä pois, mut ihan samalla tapaa ja hyvin pienellä erolla lämmöt on mennyt kummassakin tapauksessa.

@lepus timidus ja @Jossu123 mä oon varmaa sokee, mut omaa silmää en nää nois viel, mut se munki dpo10 oli semmone mitä kuvaa vaikee saada. Mut toivon joka tapaukses, et ilmestyis vahvat viivat teil😍
Joo mullakin on todella huonot viivalasit yleensä.. :rolling: samaistun usein kun muiden kuvia tulkitsee netissä, että itse ei nää yhtään mitään mutta muut huutelee jo ihan selkeetä bigfatplussaa.

Mä luulen kuitenkin et pientä yritystä mahdollisesti ollut, koska livenä näkyi selkeästi/tuli testiajalla lähes kaikkiin testeihin eri vahvuista viivanpaikkaa/jtn hailuraa lopussa ja kun ottaa tosi erikoiset lämmöt huomioon, todella kaukana normaalista ja meni kuin tärppikierrossa. Ja eilen just kuulin mieheltä, että oon ollut yhtä sekaisin ja äkäinen kuin tammikuussa plussan saatuani - siltä on kyllä tuntunutkin :Smiling Face With Sunglasses: Nyt katseet kuitenkin seuraavaan kiertoon kohtuullisen hyvillä mielin, kun vihaisuuskaan ei enää siivitä arkea :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Joo mullakin on todella huonot viivalasit yleensä.. :rolling: samaistun usein kun muiden kuvia tulkitsee netissä, että itse ei nää yhtään mitään mutta muut huutelee jo ihan selkeetä bigfatplussaa.

Mä luulen kuitenkin et pientä yritystä mahdollisesti ollut, koska livenä näkyi selkeästi/tuli testiajalla lähes kaikkiin testeihin eri vahvuista viivanpaikkaa/jtn hailuraa lopussa ja kun ottaa tosi erikoiset lämmöt huomioon, todella kaukana normaalista ja meni kuin tärppikierrossa. Ja eilen just kuulin mieheltä, että oon ollut yhtä sekaisin ja äkäinen kuin tammikuussa plussan saatuani - siltä on kyllä tuntunutkin :Smiling Face With Sunglasses: Nyt katseet kuitenkin seuraavaan kiertoon kohtuullisen hyvillä mielin, kun vihaisuuskaan ei enää siivitä arkea :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Joo en kyl omista viivalasei et täytyy jotain selkeetä olla et nään😅 joo joulukuisen kemiallisen kanssa oli niin hailu se etten saanu kyllä ollenkaan kuvaan ja oli viel cb joku siniviivanen testi. Lupavat oli siellä låmmöt kyllä, uskok hyvin et jotain hentosta yritystä ollu. Jos sit ens kierrosta kunno plussa ku paljon kemiallisten jälkeen tulee myös pysyviä tärppejä❤

Täällä tämmöset lämmöt. Erona edelliseen kiertoon, et viime kierros oli dpo4 dippi. Nyt nous.

Liitteet

• Screenshot_20220829-075935_FF App.jpg
    Screenshot_20220829-075935_FF App.jpg
    387.1 KB · Katsottu: 112
Screenshot_20220829-084222_Gallery.jpg

En mä tuota edelleenkään viivan paikaksi sanoisin, dpo 9 aamupissasta. Lämmöt oli notkahtaneet alaspäin mutta silti luteaalitasolla, uskon että aikainen heräämisajankohta verrattuna vklp vaikuttaa myös. Toivotaan toivotaan toivotaan....

View attachment 115581
En mä tuota edelleenkään viivan paikaksi sanoisin, dpo 9 aamupissasta. Lämmöt oli notkahtaneet alaspäin mutta silti luteaalitasolla, uskon että aikainen heräämisajankohta verrattuna vklp vaikuttaa myös. Toivotaan toivotaan toivotaan....
No nyt näkee sokeeki jotain hailua😍 mut dpo9 on tosi varhanen, et harvalla mitää kauhee räikeetä näkyykää. Sormet ristis, et vahvistuu!

Jänniä paikkoja täällä! Itse ihmettelen tässä että vaikka vika luomumahdollisuus, niin ekaa kertaa ei minkäänlaista himoa testata... Testaan kuitenkin torstaina ja perjantaina ennen firman party weekendia. Mutta siis ei yhtään kuumota :Weary Cat Face:

Tänään tuli lämmöissä joku ihme lurpsahdus ja edelleen kipuilee tuo vasen munasarja, josta folli läks. Muuten ei mitään oiretta.

Ja Flo piirtää oviksen väärään kohtaan, dpo1:een. Eli nyt elellään dpo7 todellisuudessa.

Liitteet

• Screenshot_20220829-093140_Flo.jpg
    Screenshot_20220829-093140_Flo.jpg
    207.7 KB · Katsottu: 114
@lepus timidus höh että putosi lämmöt :/ vaikka kaikenlainen siksak onkin mahollista ja ehkä huominen antaa enemmän selvyyttä!

@Jossu123 jee, kyl vaan selkeytyy viiva siel! 😊 Voi kun nyt tarrais kunnolla kii!

@Juliet92 lupaava nousu! :) Ja @Tonninseteli lupaava dippi!

Täällä näyttäs että eilinen lämpö olikin alkoholin aiheuttama harhautus 😅 takas alas mentiin! Eilen mies jo toivo että sais tulla jonnekki muualle mut onneks sanoin että ehkä kantsis varuiks vielä pistää oikeeseen paikkaan :D no katotaan mitä huominen tuo 🤷🏼

Screenshot_20220829-094334.png

@lepus timidus höh että putosi lämmöt :/ vaikka kaikenlainen siksak onkin mahollista ja ehkä huominen antaa enemmän selvyyttä!

@Jossu123 jee, kyl vaan selkeytyy viiva siel! 😊 Voi kun nyt tarrais kunnolla kii!

@Juliet92 lupaava nousu! :) Ja @Tonninseteli lupaava dippi!

Täällä näyttäs että eilinen lämpö olikin alkoholin aiheuttama harhautus 😅 takas alas mentiin! Eilen mies jo toivo että sais tulla jonnekki muualle mut onneks sanoin että ehkä kantsis varuiks vielä pistää oikeeseen paikkaan :D no katotaan mitä huominen tuo 🤷🏼

View attachment 115585
Huvitus tuli tuosta miehen toiveesta😅 ovis näköjään antaa odotuttaa itseään siellä, jos vaikka kehittäis superhyvän munasolun.

Tääl jatkuu kosteus, tulee kunnolla creamya, ei onneks alkkareihi asti mut pyyhkies ja tunnustelemal. En sit tiiä onko merkki mistään vai ei. Totaalisahara iskee yleensä samana päivänä kun menkat alkaa. Vkl onkin sit jännät paikat. Yleensä välttelen aikasta testausta, mut haluun nyt tosiaan ottaa kaiken ilon irti. Mietin tässä, että jatkanko tän kierron jälkeen vielä lämpöjen mittausta, vaikka yritykseen tuleekin taukoa. Toisaalta sais hyvää dataa tosta ovulaation ajankohdasta ja luteliaalin pituudesta niin niistä sais sit hyvin infoo tutkimuksii. Toivon tosiaa, et täl viikol tulis tarkempaa tietoa tosta miehen lääketiputuksesta ja sen vaikutusta yritykseen. Elättelen kans vähän toivet, jos miehen kohdal se vaikutus olis lyhyempi kun dialyysi putsaa tehokkaasti kaiken kökön elimistöstä.

Jännitysnäytelmää tosiaan täällä kerrakseen! 🤩
Pitää ihan tiuhempaan käydä lukemassa ja seurata tilanteiden kehittymistä!

Itsellä dpo1-2 menossa, eli tylsähkö piinavaihe. Flo tuumas oviksen olleen sunnuntaina, kun pe ja la tuli testeihin o-plussat. Mikä lie sitten todellisuus.. 🤷‍♀️
Käppyrä elää jotain ihan toista todellisuutta järkkyjen siksakkiensa kanssa. 😱
Screenshot_20220829-115250_Flo.jpg

Lähti kans vähän laukalle :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kuka just puhui siitä Puhdin "Raskautta suunnittelevan" verikoepaketista..? Noh, sorruin minäkin. Alkoi kiinnostella liikaa tuo ferritiini ja D-vitamiini, folaatti ja B-vitskut.

Jos muut on yhtä heikkoja, niin Puhdilla on tarjouskoodi keskiviikkoon asti, saa sentäs 15% alennusta tästä lystistä.

Jännitysnäytelmää tosiaan täällä kerrakseen! 🤩
Pitää ihan tiuhempaan käydä lukemassa ja seurata tilanteiden kehittymistä!

Itsellä dpo1-2 menossa, eli tylsähkö piinavaihe. Flo tuumas oviksen olleen sunnuntaina, kun pe ja la tuli testeihin o-plussat. Mikä lie sitten todellisuus.. 🤷‍♀️
Käppyrä elää jotain ihan toista todellisuutta järkkyjen siksakkiensa kanssa. 😱
View attachment 115588
Oho sulla aika sama meno ku mulla! :D Mulla oli siis la ja su plussat ovistesteissä (tänään en viel testannu). Ja kuvittelin että la-su akselilla oli ovis, eli kuvittelin et tänää dpo1-2. Mul yleensä ollu semi nopee ovis ekasta plussasta. Mutta tän päivän dipin perusteella en tiiä enää mitää!

Lähti kans vähän laukalle :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kuka just puhui siitä Puhdin "Raskautta suunnittelevan" verikoepaketista..? Noh, sorruin minäkin. Alkoi kiinnostella liikaa tuo ferritiini ja D-vitamiini, folaatti ja B-vitskut.

Jos muut on yhtä heikkoja, niin Puhdilla on tarjouskoodi keskiviikkoon asti, saa sentäs 15% alennusta tästä lystistä.
Paljon se makso? 😆 Vähän alko syyhyttää :D

Takaisin