BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No hyvä, et joku uskoo😅 ja kiitos optimistisuudesta, edellinen kierto teki itteni vaa niin pessimistiks.

Voihan koira minkä teit. Tais olla hyvä kuumemittari🙈😅 mäkin oon ollu muutamat kierrot nyt ilma greippimehua, mut tulevaan kiertoon vois ottaa käyttöö taas. Kyl se lisää kosteut vaikka eggikset tullu ilmanki. Esikon tärppikierrossa oli greippimehu käytössä ja loppukierrossa pidin paljon villasukkia🤔

Lämmöt näyttää tänään tältä. Nousuun lähti takas, let's see how long👌ff tunnisti sen dipiksi. tein mielenkiinnosta ovistestin ja hyvin haalea toinen viiva, et en lähtis testailee sen perusteel kyl viel r-testil😁 noh dpo9 tänään ja esikoisesta sain herkkään r-testiin dpo10 todella haaleen haamun.
Hyvältä näyttää!!! 🤞

@Nurppun ja @Juliet92n käppyröitä odotellessa…. 🤞😊🤞

@lepus timidus, onpas koira keksinyt kohteen 🤣

@NewMoon, ilmeisesti ovis voi tulla, vaikka HCG olisi vielä koholla. Epäselvää tosin on, voiko uusi raskaus alkaa. Joku sanoi, että lääkärin mukaan ei voi, mut sit luin myös jotain englannin kielisiä keskusteluja, joiden mukaan olis mahdollista.

Uitin tänään sekä raskaus- että ovistestiä, ja raskaustesti olikin haalistunut taas parissa päivää jonkun verran, mutta ovis testi oli kyllä ihan positiivinen. Tää oli eka ovistesti jonka oon tehnyt, niin en tiedä reagoiko vaan HCG:n niin herkästi, mutta itseasiassa tänään on ollut ovismaista turvotusta ja jomotteluakin 😳. Tai sit vaan kuvittelen sen.
View attachment 115007
Mulla oli tänään naistenpolilla tarkastus, mutta eivät sitten kuitenkaan ultranneet, kun kuulemma kertoman perusteella kuullostaa siltä, että kaikki on tullut pois itsestään, tai jos siellä vielä jotain pientä oliskin, niin eivät lähtisi tässä vaiheessa kaapimaan, kun voisi aiheuttaa enemmän komplikaatioita, joten odotellaan ja katsellaan tuleeko lisää vuotoa, tai onko raskaustesti positiivinen vielä kuukauden päästä. Sit ultraisivat vasta. Joten enpä päässyt kysymään, josko jotain elämää muniksissa olis nähtävissä. Jatkan ovistestailua ja lämpöjen mittailua, siitähän sen sit näkee.
Tiiätkö mil tasol verest sun hcg? Ja kuinka pitkälle sulla etenikään raskaus? Itellähän taso ennen vuodon alkua 6+2 oli 120 ja viikko vuodon alkamisesta oli jo 3. Yksilöllistä vissiin ja riippuu lähtötasoista miten tippuu.

Paha sanoa pukkaako ovista siellä vai reagoiko kun r-testi noin tumma. Toivottavasti laskis itsellään❤

Tiiätkö mil tasol verest sun hcg? Ja kuinka pitkälle sulla etenikään raskaus? Itellähän taso ennen vuodon alkua 6+2 oli 120 ja viikko vuodon alkamisesta oli jo 3. Yksilöllistä vissiin ja riippuu lähtötasoista miten tippuu.

Paha sanoa pukkaako ovista siellä vai reagoiko kun r-testi noin tumma. Toivottavasti laskis itsellään❤
Ei mitään hajua mitä se nyt mahtaa olla. Kp3 se oli 15000. Sikiö vastasi kokoa 6+4, mutta tää siis todettiin ultrassa 9+6, ja vuoto alkoi 10+0, jonka lasken siis olevan kp1. Tosin raskausmateria itsessään tuli pois kp3 ja kp4.

On tosiaan varmasti tosi yksilöllistä, että miten tippuu, ei auta kuin odotella ja katsoa…. Tää piinailu on vaan siitä tylsää, että odottaa vaan sen plussan haalenemista, ei vahvistumista 😬

Jesss @Juliet92, nyt näyttää hyvältä 🤩 👍

@Aloy vaikee tilanne kyllä kun on kääntynyt piinailu päälaelleen 😞 tsemppiä odotteluun ❤️

Mä pääsin nyt viimeistään piinailuporukkaan! Varmaan kokeilen ottaa ton sunnuntain lämmön pois kun se on epäluotettava, mittasin myöhemmin ku normisti ja lauantaina tuli otettua parit alkoholiannokset 😄 jos FF sit tajuis siirtää ovista myöhemmäksi! Mut oottelen vielä ainaki huomisen lämmön. Nyt siis ehkä dpo1 tai 2 😊

Screenshot_20220809-075433.jpg

Mitäs muut piinailijat? 🤩

@Juliet92 olipa kyllä hieno pudotus! Toivotaan että on plussa muhimassa! :) Mä kyl olisin jo testailemassa 😆

@lepus timidus voi koira 😅 toivotaan että uus mittari tulis pian!

@Aloy hmm! Jotkut ovistestithän ei yhtään reagoi hCG:hen ja toiset reagoi. Mut en kyl tiiä noista 😬 toivotaan että olis oikee ovis!

@Kultahippi jee, hyvin lähti nousuun! 😊 Toivottavasti FF sit korjaa oviksen!

@NewMoon aika jännä et flo ei merkannu ovista! 🤔 Kyl tuo kuitenki aika selvält mun silmään näyttää!

Täällä ei tullu haaveiltua dippiä tänään! Pitkästä aikaa harvinaisen tasanen meno ton dpo3 dipin jälkeen. Tylsää 😌

Screenshot_20220809-084753.png

Otan osaa uudesta kierrosta @NM90 😔 mä en osaa mistään mittareista sanoa ku mittaan Ouralla.

@NewMoon viime kierrossa kävin ostaa noit pc:t vast dpo12! Mut siinä näky jotain sillon ku verikoe näytti 9,0 ni uskon että aika varhain näyttää :) mut tiedostan et nyt eri testi kuitenki käytössä eikä väitä olevansa nii herkkä, eli koitan pitää lipun ylhäällä tovin pidempään vaikka ei näkyiskään vielä tänään 😆 (siis pakko ny taas sanoa et eihän täs juurikaan todarit puhu sen puolesta että olis voinu tärpätä jos todarit on sitä 1% luokkaa! Mut ei auta, silti toivo on ny viime kierron jälkee korkeella!)

@NewMoon sulla on hyvä arsenaali siel :) mul on ny lähinnä noit pc:t, ja sit mul on jäljellä viel jokunen sofi. Mietin tos eilen ku meinas testiaddiktia syyhyttää tehdä päivän tokaa testiä (🤦) että okei, jos on pakko tehä toka testi ni se on sit kyl sofi, pc:tä ei tuhlata 😄 no siitä tulin järkiini koska en usko että sofilla olis näkyny mitenkää noi varhain 😆

Mul on kyl ny ollu oviksesta asti suurinpiirtein kokoajan jotai kohtutuntemuksia. Nytki nippailee. Ja aamusin etovaa oloa. Mun mielestä aiemmin ei oo näi voimakkaita ollu näi varhain. Eli ehkä liittyy sit siihen viime kierron kemialliseen jotenki, tai ehkä koronaan? Mistä näistä tietää. Mut esim tissikipua ei oo ollu yhtään 🤷🏼

Te jaksatte olla kannustavia ja positiivisia❤ itsellä ei kyllä yhtään raskautunu olo. Lieviä jomoi ja muit pms oloi ja eilen vähä semmone "krapulainen" olo. Ja kuivalta tuntuu esikoisesta oli runsasta vv jo dpo6. Mulla kyllä ollu viimekierrot loppuun asti tosi kosteeta mut alan epäil et johtunu siit tulehduksest. Tiiä kyl kuivattaako toi hiiva ja kuuri millai🤔

@Kultahippi piinailu iloa ja jännitystä sinne😁
@Nurppu jos dippaakin huomenna? Suht tasasen näköstä. Jännää ku tuut päivä jäljes😅 pc ovistesti oli nii haalee et jätän kyl testailyt vkl jos sinne asti päästään😅
@NewMoon viilentyny yötki kauheesti ni mietin kans kui paljo vaikutust.
@NM90 pahoittelut uudesta kierrosta❤

Takaisin