BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Juliet92 varmaan se korkeempi on sit oikeempi, pistä se vaan :D kohta lähtee varmaan kunnolla nousuun! Ja kyl kai siin FF:s näkyy ovis ja coverline ihan ilman maksuakin? Mul on maksullinen ni varmaks en osaa sanoo 🤔

Ny oli täällä jo tosi hailee toi testi. Joko lähtee kohta lämmöt nousuun tai sit korona heivas kierron totaalisen sekasin! Mut kyl mä veikkaan et se eilinen oli se että satuin saamaan kiinni sen just sen piikin jälkeen ja koht nousee lämmöt. Täs viel vertailukuva nyt ku oon päässy niiden makuun viime kierron aikana:

ovis-elokuu.jpg

Mulla ainakin usein ollut ekan ovisplussan kanssa samana päivänä kivut ja muut ovisoireet jotka loppuu kun kivut loppuu.

@Nurppu tuo sun vahvin on ainakin vahvempi mitä oon noilla rfsun testeillä saanu 😅
Joo, onkohan nää jotenki erityisen epäherkkiä sit :D mä muistelen kyl että joskus oon näillä testannu aiemminkin ja sillon tuli ihan selvä tummempi testiviiva. Ja se oli viel heti eka testi minkä ikinä tein ni vähän hämmensi että menikö ees oikein 😆

@Juliet92 varmaan se korkeempi on sit oikeempi, pistä se vaan :D kohta lähtee varmaan kunnolla nousuun! Ja kyl kai siin FF:s näkyy ovis ja coverline ihan ilman maksuakin? Mul on maksullinen ni varmaks en osaa sanoo 🤔

Ny oli täällä jo tosi hailee toi testi. Joko lähtee kohta lämmöt nousuun tai sit korona heivas kierron totaalisen sekasin! Mut kyl mä veikkaan et se eilinen oli se että satuin saamaan kiinni sen just sen piikin jälkeen ja koht nousee lämmöt. Täs viel vertailukuva nyt ku oon päässy niiden makuun viime kierron aikana:

View attachment 114849
Olikos teillä talletteluja tässä ennen mahdollista ovista? Toivottavasti ei kierto sekaisin vaan ovis olis ollu😊 lämpöjä mielenkiinnolla odotellessa.

Onkos kokemusta ovislimojen jälkee, et tulis semmonen räkämäinen kiinteempi limaklöntti? En oo ennen tommosta bongannu. Ei kai vaan mitään hiivaa pukkaa, tai tulehdus edellee pääl vai liittyykö toho oviksee jotenki?

Mulla on tullut usein (oletettu) ovulaatio samana iltana kun oon saanut aamulla ovisplussan! Tämä siis kipujen ja muiden oireiden (ja lämpöjen) perusteella! Mulla siis tapahtuu ovulaatio aika nopeasti plussan jälkeen 😊

Mulla on myös nykyään FF maksullinen versio mut muistaakseni coverline ja ovis piirtyy siinä maksuttomassakin!

Olikos teillä talletteluja tässä ennen mahdollista ovista? Toivottavasti ei kierto sekaisin vaan ovis olis ollu😊 lämpöjä mielenkiinnolla odotellessa.

Onkos kokemusta ovislimojen jälkee, et tulis semmonen räkämäinen kiinteempi limaklöntti? En oo ennen tommosta bongannu. Ei kai vaan mitään hiivaa pukkaa, tai tulehdus edellee pääl vai liittyykö toho oviksee jotenki?
Joo on meil ollu, mut paljon vähemmän ku viime kierrossa ni ei oo kauheesti luottoo ny :D mut tässä viel tallettelujen kera käyrä:

Screenshot_20220801-201316.png

Mun mielest oon kuullu muiltaki joskus tost limaklöntist 🤔 en muista itelläni kiinnittäneeni huomioo!

Mulla tulee joka ovis sellane iso limaklöntti ja se on kohdunsuulla oleva "tulppa" joka irtoaa siinä oviksen tienoilla. :) En tiedä miten se vaikuttaa hedelmöittymiseen (voiskohan olla että siittiöillä ois vapaampi reitti kohtuun kun se tulppa on irronnut?).

Eilen nippaili munasarjoissa illalla ni viettelin miehen vielä illalla vaikka oltiin molemmat ihan kauheen väsyneitä :D mut oon ilonen, koska tosiaan tänään sit oli noussu lämmöt :) aika hassua, että ny kahessa kierrossa on ollu niin että teen ovistestin ovispäivänä joka on ihan haalee! Eli mulla näyttäs siltä että se LH piikki on sit aika jyrkkä eikä turhia jää vitkuttelemaan kun on käyny kylässä :D ehkä mä vielä joku kerta pääsen testaa et kui kauan se sit kestää oikeesti.

Screenshot_20220802-080814.png

Eilen nippaili munasarjoissa illalla ni viettelin miehen vielä illalla vaikka oltiin molemmat ihan kauheen väsyneitä :D mut oon ilonen, koska tosiaan tänään sit oli noussu lämmöt :) aika hassua, että ny kahessa kierrossa on ollu niin että teen ovistestin ovispäivänä joka on ihan haalee! Eli mulla näyttäs siltä että se LH piikki on sit aika jyrkkä eikä turhia jää vitkuttelemaan kun on käyny kylässä :D ehkä mä vielä joku kerta pääsen testaa et kui kauan se sit kestää oikeesti.

View attachment 114856
Ohoo, näyttäs hyvinkin ovisnousulta!

Mä en saanu tänä aamuna fiksusti mitattua kun esikoinen rupes heräilee turha aikasi ja koitin sitä rauhotel jatkaa unia ja jouduin nousee pari kertaa ylös. Mittasin äsken sut jonku lukeman ja olu 36.9 mut ei oo millää tavalla luotettava. Heittäskö vaan mutulla vaikka 36.7 vai jättäskö suosiol merkkaamatta? Harnittaa nyt valtavasti kun olisin tarkasti halunnut varmistaa lämmöistä oviksen tapahtuneen😪 kyllähän tuokin korkeammalla on kun alkikierrosta ilta ja iltapäivälämmöt sen 36,8

Joo ei näin vanhoina ja väsyneinä enää niin villejä olla 😅😂 liekö aiemminkaan koskaan oltu 😅

@Juliet92 mulla jäi viime kierrosta dpo 1 mittaamatta ja heitin sinne sit myöhemmin jonkun mitan, ilman sitä ei laskenut ovista.
Joo, heitin sinne nyt 36,7. Uskosin et suht realistinen. Eilen oli 36,6. Hauska vaan kun mun dpo0 jo lähteny nousuu, kyl villi veikkaus et olis jo irronnu munasolu sillo su ovisplus päivän iltana. Jos testi olis vaiks näyttäny jo aamusta posia niin periaatteessahan 12h posista voi jo? Ja sulla tais olla kans aika nopee irtoominen lh piiki jälkee?

Joo, heitin sinne nyt 36,7. Uskosin et suht realistinen. Eilen oli 36,6. Hauska vaan kun mun dpo0 jo lähteny nousuu, kyl villi veikkaus et olis jo irronnu munasolu sillo su ovisplus päivän iltana. Jos testi olis vaiks näyttäny jo aamusta posia niin periaatteessahan 12h posista voi jo? Ja sulla tais olla kans aika nopee irtoominen lh piiki jälkee?
Mulla on samoin kans jo 12h posista!
Ja lämmöt alkaa sen takia nousemaan usein jo silloin dpo0 jos laskis niin että ovisplussa on dpo-1 😄

Mulla tylsä alkukierron käppyrä vielä!
Screenshot_20220802-112705.jpg

Mut tänään aamulla huomasin ekaa kertaa vähän limoja jo! Pitäis yrittää vietellä miestä mut se on ollu vähä hankalaa 😂 mies potee siis tällä hetkellä vielä koronan jälkeistä miesflunssaa jolloin häntä ei huvita sitten yhtään mikään, alkaa mennä hermot kun itteä haluttais aikamoisesti pitemmän tauon jälkeen 🙄😅

Mulla on samoin kans jo 12h posista!
Ja lämmöt alkaa sen takia nousemaan usein jo silloin dpo0 jos laskis niin että ovisplussa on dpo-1 😄
No ei näköjään oo sit mahdotonta! Ja ku lämmöt noussu alkukierrosta kuitenkin vaikka hitaanlaisesti. Mut eipä mulla hirveitä nouse muutenkaan se lämpö. Just sen 0,4-0,5. Onkohan tolla mitään vaikutusta onnistumiseen, et ku toisil nousee hurjasti oviksen jälkeen lämmöt ja toisil maltillisemmin vai onko vaan yksilöllistä vaihtelua🤔 noh esikoisen alkuraskaudesta oli sen just 37,2 päivälämmöt mitä mulla nyt on joka loppukierrossa, et ei kai niin suuresti ole väliä. Ja 36,8 mittasin päiväl kerra jo plussanneena ja tuol se tuhisee😅

Onks muut tehny havaintoa ton oviksen jälkeisen ns. "Kuivan kauden" suhteen, et tarkottaaki tosiian, ettei oo tärpänny vai lisääntyykö sit isommilla dpo päivillä? Mulla tosin ei oi negakierroissa nyt ollu kuivaa kautta, tosi märkää ollu, varmaan tulehduksesta johtunu

Takaisin