Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

No nyt on jo ihan selkeä haamulainen!!! Voi kunpa!Ihanaa että tekin näätte! Näytin eilen miehellekin, se totes että "on siinä joku tummenema joo, mutta kuvittelin että ne olis vähän tummempia sillon kun on tosi kyseessä"
Kävin tarkistaa naistalon sivulta, että noin 60% varhasista raskauksista johtaa keskenmenoon ennen ku menkatkaan on myöhässä. Mulla siis pitäs ens viikon to alkaa vasta menkat, että todarit on täs kohtaa vielä sitä vastaan että tää jatkuis. Mut kyl must nyt on selvää että meidän sukusolut on siellä kohdannu ja yhtyny ja jopa yrittävät kiinnittyä, mikä on ihan parasta!!!
Lämmöt nousi kuopastaan:
View attachment 114262
Ja täs vielä aamun testi, samaan henkeen se haamuilee ku eilisiltanen:
View attachment 114263
Kyllä nyt on jännitettävääIhanaa että tekin näätte! Näytin eilen miehellekin, se totes että "on siinä joku tummenema joo, mutta kuvittelin että ne olis vähän tummempia sillon kun on tosi kyseessä"
Kävin tarkistaa naistalon sivulta, että noin 60% varhasista raskauksista johtaa keskenmenoon ennen ku menkatkaan on myöhässä. Mulla siis pitäs ens viikon to alkaa vasta menkat, että todarit on täs kohtaa vielä sitä vastaan että tää jatkuis. Mut kyl must nyt on selvää että meidän sukusolut on siellä kohdannu ja yhtyny ja jopa yrittävät kiinnittyä, mikä on ihan parasta!!!![]()
Lämmöt nousi kuopastaan:
View attachment 114262
Ja täs vielä aamun testi, samaan henkeen se haamuilee ku eilisiltanen:
View attachment 114263

Oijoi!! Voin niin kuvitella ton itkun! Mä kans meidän ensikäynnillä yllättäen aloin itkee ku erehtyivät kysymään että "miten ootte jaksanu"! Mies oli ihan yllättyny ja jälkikäteen sano että hän jo meinas jotai vitsiä siinä murjasta ennen ku huomas että mä pillitinki siinäLyhyesti Nurpun loistouutisista meidän IVF-suunnittelukäyntiinmulla vissiin purkautu jotain jännitystä kun alko vastaanotolla vaan itkettää kauheesti enkä pystyny puhumaan hirveesti mitään
eli meillä mennäänki hoidot yllättäen lyhyellä kaavalla kun mun amh-arvo oli sen verran korkea (en ollu ees tajunnu että se on ollu mitenkään korkea
) ja sen takia on hyperstimulaatioriski. Elokuun menkoista voi ilmoittautua hoitoon! Ja nyt kun on heinäkuun sulku niin kuulemma elokuussa voi olla sen verran ruuhkaa että riskinä on ettei mahduta hoitoihin, mutta se selviää sitte!
Eli summa summarum, vielä tää yks normikierto ja sitten toivottavasti päästään heti seuraavista hoitoihinelokuun loppupuolella alkaa siis tositoimet! Ohjevideot pistoksiin tuli jo näkyviin mutta aion kattoo niitä vasta sitte lähempänä
Nyt yritän unohtaa asian loppulomaksi ja käyn vaan kurkkimassa täällä välillä teidän kuulumisiaetenkin nurpulle pidän nyt kaikkia mahdollisia sormia ja varpaita pystyssä
![]()
Siis mäkään en tienny, se varmaan vaikutti myös siihen itkuun kun tuli jotain tommosta yllättävääOijoi!! Voin niin kuvitella ton itkun! Mä kans meidän ensikäynnillä yllättäen aloin itkee ku erehtyivät kysymään että "miten ootte jaksanu"! Mies oli ihan yllättyny ja jälkikäteen sano että hän jo meinas jotai vitsiä siinä murjasta ennen ku huomas että mä pillitinki siinäei siinä sen jälkeen kauheesti pystyny mitää puhuu, myöntelin vaan!
Jännä, en tienny että korkeella AMH:lla on hypeririski! Mikä sun arvo oli? Voi toivotaan kovasti että lyhyt kaava toimii sit teille heti!! :) Ihanaa lomaa!![]()