BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
View attachment 113801

Joo en tee testiä en 😂😅 ja sit käyn pienessä kyläkaupassa jossa oli vaan rfsu.. 🙄
Oijoijoi arvasin et jotain sulla on pakko olla tekeillä, mun mielestä toi on jo todella optimistinen tulos ja itse varmasti olisin jo vähän täpinöissäni! 😍 Mä ainakaan en rfsu:lla saanut viimeks tuota vahvempaa samalla dpo:lla enkä muutenkaan millään liuskalla leffaviivoja, kaukana niistä

Mä nyt tulin taas päivittämään 😁

Screenshot_20220617-074014.jpg

On tää ehkä vähän tylsää päivittää käyrää päivittäin kun muutoksia ei juuri tapahdu, mutta pakkohan tässä on odotellessa jotain tehdä 🤨

@NewMoon ei kai niitä (mahdollisia) raskauksia liikaa kannata toisiinsa verrata :) eikö ne oo yleensä jokanen ihan oma uniikki lumihiutaleensa!

@Kultahippi ah, niin ihanan tasasta 😌

Mul ei vielkää alkanu menkat eilen. Mut ehkä mun pitäis noiden yksittäisten lämpöjen sijaan kattoa aina parin päivän keskiarvoa tai jotain :D ja selvennyksenä vielä, että oon kyllä siis ahkerasti tässä testaillu puhtaan valkosia negoja, että ei siellä mitään muuta jännää tapahdu ku hysteroskopiasta toipumista! Mut on kyl hupaisa siksak, mistä seki ny johtuu sit :D

Screenshot_20220617-075932.png

Oi oi, @NewMoon, toivottavasti vahvistuu viiva siellä, onko tänään dipattu jo uutta tikkua? 😍

Harmi juttu, että käyrät on monilla laskussa 😞. Mutta vielä pidetään sormet ristissä ja peukut pystyssä, että joku plussa saataisiin lisää tästä kierrosta 🤞👍.

Mulla on tää viikko menny aivan älyttömän nopeasti, kun alkuviikko meni vielä viimeisissä matkajärjestelyissä, ja nyt viimeiset kaksi päivää on matkustettu lentäen ja nyt vielä junalla kohti mummolaa 💗. Ekan kerran sitten joulun 2019, sattuneesta syystä… Testit näyttäisi hiljalleen vahvistuvan ja tänään (dpo16), digi näytti Raskaana 2-3, joten kaipa siellä jotain tosiaan tapahtuu. Maanantaina sain käytyä vielä verikokeissa kilpparin takia, silloin verestä mitattu HCG oli 65. Vähän vielä epäilyttää, että vahvistuulo liian hitaasti, mutta katsellaan.
E0A50DD7-B35A-4EFC-8E63-F4BBB2612D4F.jpeg

Noniin, tällä alko ny menkat! Eli veikkaan että tosiaan tuo kp 15 lämpödippi (johon FF on arvannu oviksen) oli virheellinen arvo (kun olin matkalla, hotellissa oli kuuma ja piti nukkua ilman peittoa) ja ovis oli jossain edellisten parin päivän välissä.

Katotaan jatkuuko tää siksak vielä ens kierrossa, vai olisko nyt jo vähän rauhallisempaa :D

Noniin, tällä alko ny menkat! Eli veikkaan että tosiaan tuo kp 15 lämpödippi (johon FF on arvannu oviksen) oli virheellinen arvo (kun olin matkalla, hotellissa oli kuuma ja piti nukkua ilman peittoa) ja ovis oli jossain edellisten parin päivän välissä.

Katotaan jatkuuko tää siksak vielä ens kierrossa, vai olisko nyt jo vähän rauhallisempaa :D
Oli kyllä jännää vuoristorataa sun lämpös 😅 toivottavasti ens kierto olis tasasempaa, jos se olis vaan tilapäinen sekoilu!

@Foreverfever voi kunpa ei alkaiskaan!!

Jossu123 toivottavasti kaikki poistunut.

Nurppu pahoittelut menkoista.

Kyllä ne menkat sieltä saapui täysin ajallaan, joten kaipa se täytyy uskoa että ovis tuli ovistestin mukaan, vaikka lämmöt ei siitä nousuun heti lähtenyt.

Mä jännään kyllä miten NewMoonin käy, sen verran hyvältä testi näytti

Kyllä ne menkat sieltä saapui täysin ajallaan, joten kaipa se täytyy uskoa että ovis tuli ovistestin mukaan, vaikka lämmöt ei siitä nousuun heti lähtenyt.

Pahoittelut menkoista. ❤

Kävin siis naistenpolin päivystyksessä keskiviikkona jolloin siellä vessassa poistui suurimmat materiaalit ihan sattumalta ja ultratessa nähtiin että kohdussa oli lähinnä verta ja pieni määrä raskausmateriaalia tulossa kohdunkaulalla. Joten eiköhän ne nyt ole poistuneet kun vuotokin helpottunut huomattavasti. 👍🏻 testasin tänään jo ovulaatiotestilläkin kun normaalikierrossa ovis olisi kai ylihuomenna, mutta todella hailakka viivaa eli kierto varmasti nyt pitkittyy. Jännä nähdä, paljonko.

@Foreverfever pahoittelut! 😞 Ollaan näköjään melkeen synkassa ny sit.

@NewMoon voi vitsi miten jännää! Mut vähintäänkin on ihanaa, että ei oo tiputtelua ny primojen kans! :)

@Jossu123 toivotaan että palautuu nyt pian normaaliksi!

Mulla ainut mainitsemisen arvonen juttu on että tänään ei jatkunu onneks enää siksak, vaan lämmöt pysy samoissa ku eilenkin! Toivotaan että rauhoittuu ny :P

Mulla alkoi hieman toissa päivänä limailemaan ja himottamaan, o-testailun aloitin eilen ja kuten tänäänkin oli vielä kaukana plussasta, mutta ovista odotellessa :smiling face with heart-eyes: mies tietty töissä nyt viikonlopun reissun päällä, mutta jos hyvä tuuri käy, niin ovispäivä luultavasti vasta ma-ti, eikä viikonloppuna, niin kerkenee hyvin hyödyntämään kun ukko tulee vasta sunnuntaina takaisin. Tuli tosin vähän liian aikaisin talleteltua tallettelun ilosta tämä viikko ennen lähtöä niin toivottavasti sillä paukut vielä riittää hoo-hetken :tears: tässä parina päivänä lämmöt meni ketuilleen kun nukuin niin pitkään ja niin hyvin tai hiton huonosti, mutta ajattelin josko muutenkin vähän rennommalla otteella tän kierron menisi.

Sans titre 2.jpg

@Jossu123 tsemppiä ♥ Mulla taisi myöhästyi joku 10 päivää jos en nyt ihan väärin muista ennen kuin lämmöt meni normaaliksi. Siitä normilämmöstä laskien kierto oli ns normaali pmittainen.

@Nurppu no voi hitto, harmi juttu, mutta ehkä siksak lämpöily johtui toimenpiteestä ja seuraava kierto onkin jo normaali lämpöjenkin puolesta!

@NewMoon illa on niiiiiiiin jännät paikat, en kestä, äkkiä uutta testiä ja kuvaa tänne! :smiling face with heart-eyes:

@Aloy lla hyvin vahvistunut ♥

Voi höh, pahoittelut ❤️

Mäki kyllä jännään nyt niin @NewMoon puolesta!

@Jossu123 toivottavasti kierto palautuisi normaaliksi mahdollisimman pian!

@Nurppu josko ne lämmöt nyt sit lopetti sen sekoilun! Nyt sullakin alkoi vika kierto ennen suunnittelukäyntiä? 😍

@lepus timidus antoisaa oviksen odotusta ja talletteluja 😍😍

Täällä ei juurikaan muutoksia lämmöissä, dpo10 😅 en testannutkaan tänään kun siirrettiinkin kaverin kanssa näkeminen jo eilisillalle! Join yhden saunasiiderin ja samalla kerroin meidän hoidoista ja muutenkin tästä meidän taipaleesta, ja teki kyllä niin hyvää 😊

Screenshot_20220618-164119.jpg

Niin ja oireitahan on siis vaikka ja mitä, ja eroaa olotilat jonkin verran kyllä aiemmista kierroista. Mutta en jaksa kertoa niistä sen enempää, koska ei ne mikään kuitenkaan tarkoita yhtään mitään 🙈

Takaisin