Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oijoijoi arvasin et jotain sulla on pakko olla tekeillä, mun mielestä toi on jo todella optimistinen tulos ja itse varmasti olisin jo vähän täpinöissäni!

Oli kyllä jännää vuoristorataa sun lämpösNoniin, tällä alko ny menkat! Eli veikkaan että tosiaan tuo kp 15 lämpödippi (johon FF on arvannu oviksen) oli virheellinen arvo (kun olin matkalla, hotellissa oli kuuma ja piti nukkua ilman peittoa) ja ovis oli jossain edellisten parin päivän välissä.
Katotaan jatkuuko tää siksak vielä ens kierrossa, vai olisko nyt jo vähän rauhallisempaa :D
Pahoittelut menkoista. ❤Jossu123 toivottavasti kaikki poistunut.
Nurppu pahoittelut menkoista.
Kyllä ne menkat sieltä saapui täysin ajallaan, joten kaipa se täytyy uskoa että ovis tuli ovistestin mukaan, vaikka lämmöt ei siitä nousuun heti lähtenyt.
Mä jännään kyllä miten NewMoonin käy, sen verran hyvältä testi näytti
mies tietty töissä nyt viikonlopun reissun päällä, mutta jos hyvä tuuri käy, niin ovispäivä luultavasti vasta ma-ti, eikä viikonloppuna, niin kerkenee hyvin hyödyntämään kun ukko tulee vasta sunnuntaina takaisin. Tuli tosin vähän liian aikaisin talleteltua tallettelun ilosta tämä viikko ennen lähtöä niin toivottavasti sillä paukut vielä riittää hoo-hetken
tässä parina päivänä lämmöt meni ketuilleen kun nukuin niin pitkään ja niin hyvin tai hiton huonosti, mutta ajattelin josko muutenkin vähän rennommalla otteella tän kierron menisi.

Voi höh, pahoittelutJossu123 toivottavasti kaikki poistunut.
Nurppu pahoittelut menkoista.
Kyllä ne menkat sieltä saapui täysin ajallaan, joten kaipa se täytyy uskoa että ovis tuli ovistestin mukaan, vaikka lämmöt ei siitä nousuun heti lähtenyt.
Mä jännään kyllä miten NewMoonin käy, sen verran hyvältä testi näytti
EiiiiiView attachment 113849
Noup. Vuotoa siis saa odotella rauhassa. (10mlU vilkkuvapäinen testi).
NouuuuView attachment 113849
Noup. Vuotoa siis saa odotella rauhassa. (10mlU vilkkuvapäinen testi).