Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahoittelut!Ei mun varmaan tarvitse testejä hommata, käyrä näyttää sen verran huonolta, että jään odottamaan vuotoa.
View attachment 112973
Parempaa onnea muille loppu kierrossa oleville!

Oikeassa olet, ettei sillä lopputuloksen kanssa ole väliä miten on aikaan saatu!
Ja juu, hormonaalinen ehkäisy kun jätettiin pois, niin siitä lähtienluteaali on ollut alle 10.
Tiputtelu alkanut ~dpo 7.
Mä kävin aiemmin gynelle ja sain lugesteronit puoleksi vuodeksi. Silloin vielä en ollut ihan valmis myöntämään, et tarvitaan apua ja sit viimein kun olin/oltiin niin oli jo sen verran vuosia takana, että suoraan mentiin sinne ivf. Ei ne kauheen kiinnostuneita oo olleet mun normi kierrosta tosiaan tuon hoitomuodon takia.
Mis sä oot ostanut tota siveydenpuuta? Vois taas ite kokeilla oiski näistä vitamiineista ja luonnontuotteista mulle jotain apua. En muista enää mitä oon kokeillut.
Joo, maanantaina otin vikan. Lämmöistä veikkaisin et huomenna alkais, mut katotaan :)View attachment 113002
Tässä nyt tätä alkukiertoa. Taas varmasti saa ovista odotella ~2vkoa.
Testailen varmaankin vasta kp 16-17 ekan kerran, viime kierrossa kun testejä meni aika paljon
Toivottavasti Nurppu pian alkaa! Oliko sulla nyt 2 päivää lopetuksesta?
Kultahipillä on kyllä tosi optimistinen käyrä! Plussatuulia!
Aloy, joo, en mä yleensä mitään luontaistuotteita käytä samaan aikaan kuin hormonaalista tukea :) joku greippimehukin vaikuttaa tohon primolutiin mitä mulla on!
Toivottavasti pidentynyt luteaali kertoisi plussasta :)
Katselin yksityiseltä endoon erikoistuneita gynejä ja mietin että kävisikö nyt kesällä. Julkisella eivät ole kiinnostuneet tästäkään, kun ultrassa ei aiemmin oo näkynyt mitään (ymmärtääkseni ei näykään aina).
Tässä vaan kivusta oksennellessa haluaisin saada selvyyden tähän(kin).

Ainiin toi kp8 lämpö on ihan vituralleen mennyt, pitäskin poistaa se kun se yö oli tosi levoton.