Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahaa hei, täähän on selvä homma sit! Teidän elimistöt meinas siellä ovuloida mutta tajus että minä meinasin jäädä jälkeen, niin ne sit otti vähän takapakkia että mä ehdin kyytiin![]()
kyllä kamu pitää odottaa mukaan! 

Aika hurjan matala ja en ymmärrä miksi.
Mähän sanoin että te synkkaannutte!!
Voihan tupakointikin vaikuttaa, mutta niin voi kyllä tosi moni muukin asia! Onko lääkäreillä jotain sanottavaa tai mahdollista hoidettavaa tuohon asiaan? 

Vähän kurkkaamassa käynyt pahoinvointikin poistui yhtä nopeasti kuin ilmestyikin. Varhaisultra siirtyikin jo huomiselle, niin eipä kauaa tarvi enää jännäillä onneksi... Oivoivoivoi
Mulla ainakin uusi kierto alkoi kkm n. 2 viikkoa siitä kun raskaustesti muuttui negaksi, eli ihan hyvin voi ovis tehdä tuloaan. Kierto oli siis keskeytyksestä laskettuna 31 päivää.Aloitin eilen lämpöjen mittailun. Tai oikeastaan jo toissa päivänä kurkkasin mitä näyttää, oli silloin selkeästi koholla vielä. Eilenkin oli koholla puolisen astetta mutta oli alaspäin tulossa selkeästi ja tänä aamuna oli jo oikeastaan normaali aamulämpö. R-testitkin näytti negaa eli taidampa alkaa tiirailemaan ovista ja jatkaa mittailun tiellä
Onneksi tuli opeteltua lämpöjen mittailu, koska nyt menisi täysin arvailuksi miloin olisi seuraava ovis tai menkat. Nyt jos hyvällä tuurilla bongaisi oviksen lämpöjen ja o-testien avulla niin osaisi oottaa menkkojakin (tai miksei ehkä uutta posia r-testiäkin..).

ei oo niin tietoa miten tupakointi voisi vaikuttaa suoraan AMH arvoon, mutta tosiaan kyllähän on selvää viestiä tullut klinikalla että jos tupakoisi niin pitäisi lopettaa.
ja hyvä että pääset jo huomenna sinne ultraan!!
Noniin ja ON: lämmöt droppasi, oliskohan tänään sit ovispäivä? 
Toivottavasti on vaan harmitonta vuotoa! Onneksi huomiseen ei pitkä aika.HahahMähän sanoin että te synkkaannutte!!
Voi EmiliaVoihan tupakointikin vaikuttaa, mutta niin voi kyllä tosi moni muukin asia! Onko lääkäreillä jotain sanottavaa tai mahdollista hoidettavaa tuohon asiaan?
Tsemppiä Lepus Timidus! Mulla viimeisimmän kkm jälkeen ovis bongaantui joskus n. "kp" 25 juurikin lämpöjen perusteella. Ja plussa heti siitä seuraavasta kierrosta. Onnea koitoksiin!
ON: huoli nousee taas, kun oireet laskee. Tissikipu yhtäkkiä pitkälti tipotiessään, lisäksi hiukan rusehtavaa limaa tullut pyyhittäessä paperiin. Tosi huonot vibat ja aavistus tästä kaikesta.Vähän kurkkaamassa käynyt pahoinvointikin poistui yhtä nopeasti kuin ilmestyikin. Varhaisultra siirtyikin jo huomiselle, niin eipä kauaa tarvi enää jännäillä onneksi... Oivoivoivoi

Hyvin huvittavaa kyllä!
Ja hei antoisia tallettelluja kaikille ovulaation nurkilla oleville!

lisäksi nyt on 6+4, ja kaikki on menneet kesken 6+0-6+3... Täsmäisi siihenkin. Hitto jos mun alitajunta ja kroppa tekee tämmösiä jekkuja mulle, ni en ala! Mut en ala kyllä enää keskenmenoonkaan
Noh. Tuun sit heti kertoilemaan aamupäivällä miten käy... 
Joo, sun historialla pelko on luonnollinen ja väistämätön seuralainen tässä kohtaaNoooniin! Jospa Nurpun tahdissa nyt kaikki loputkin sitten ovuloisiHyvin huvittavaa kyllä!
Ja hei antoisia tallettelluja kaikille ovulaation nurkilla oleville!
Onneks ei oo huomiseen tosiaan pitkä aika. Mä tosi kovasti toivon, että ois jotain normia vaan, mutta kyllä kovin huolettaa muut skenaariot. Oireiden häviäminen ja rusehtava pieni satunnainen vuoto on olleet ainoita oireita aiemmissa keskeytyneissä.lisäksi nyt on 6+4, ja kaikki on menneet kesken 6+0-6+3... Täsmäisi siihenkin. Hitto jos mun alitajunta ja kroppa tekee tämmösiä jekkuja mulle, ni en ala! Mut en ala kyllä enää keskenmenoonkaan
Noh. Tuun sit heti kertoilemaan aamupäivällä miten käy...
![]()
kyllä täällä nyt jännitetään sun puolesta ja odotetaan raporttia!KiitosSellainen lisätieto, että kohdunnapukka on ihan pehmeä ja alhaalla. Kyllä me aikalailla odotetaan kuulevamme huonoja uutisia..
![]()
ollaan hengessä mukana täällä ja kaikki peukut ja varpaat pystyssä..
olin jo onnellinen kun luulin että ovis olisi ollut jo silloin pe niin olis ollu paremmat mahikset, viimeinen tallettelu to illalla ja seuraava mahdollisuus aikaisintaan huomenna illalla
mutta ei se mitään, kerään aamulämpödataa muuten nyt näistä luomukierroista
ja jännitän teidän puolesta sit vielä enemmän!Jos vaikka tänään olis ovis, niin eihän tuo ajotus oo ollenkaan huono :) riippuen kellonajasta niin sehän olis ehkäpä jossain dpo -2,5 / dpo -3 mailla, mikä on oikeen hyvä! :) Täs taas tää naistalon taulukko:Vielä omaa napaa sen verran, että meillähän tallettelut on nyt viikonlopun ajan ollu mahdottomia koska ollaan eri kaupungeissaolin jo onnellinen kun luulin että ovis olisi ollut jo silloin pe niin olis ollu paremmat mahikset, viimeinen tallettelu to illalla ja seuraava mahdollisuus aikaisintaan huomenna illalla
mutta ei se mitään, kerään aamulämpödataa muuten nyt näistä luomukierroista
ja jännitän teidän puolesta sit vielä enemmän!

Jos vaikka tänään olis ovis, niin eihän tuo ajotus oo ollenkaan huono :) riippuen kellonajasta niin sehän olis ehkäpä jossain dpo -2,5 / dpo -3 mailla, mikä on oikeen hyvä! :) Täs taas tää naistalon taulukko:
View attachment 112060
oikeesti sanon ääneen että nyt ei oo mahiksia enkä toivo mitään mut sit sisäisesti toivon sitäkin enemmän 
No niinpä!Nojoo on se oikeesti ihan totta, jotenki vaan ajattelee niin pessimistisesti kun kahden vuoden aikana ei oo tärpänny kaikista optimaalisimmilla ajoituksillakaanoikeesti sanon ääneen että nyt ei oo mahiksia enkä toivo mitään mut sit sisäisesti toivon sitäkin enemmän
![]()
helpottaa paljon mieltä sanoa että eihän tässä mitään mahista ole! Kyl mäki toitotan kokoajan että ei mul mitään uskoo oo tärppiin ny ennen IVF:ää. Ja silti täällä mittailen ovista ja ajotellaan yhdyntöjä ja todellaki kaikesta huolimatta tuun piinailee. Et joo, ymmärrän täysin