Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi harmi Kultahippi!
Mua harmittaa tuoda lisää huonoja uutisia, mutta mäkin tein äsken ihan vitivalkosen testinlämmötkin putosi sieltä lupaavista numeroista. Ilkeä hyppy oli tuo eilinen!
View attachment 111310

Voi harmi Kultahippi!
Mua harmittaa tuoda lisää huonoja uutisia, mutta mäkin tein äsken ihan vitivalkosen testinlämmötkin putosi sieltä lupaavista numeroista. Ilkeä hyppy oli tuo eilinen!
View attachment 111310

Niinpä!Voi Nurppu! Samassa veneessä siis taas ollaan![]()

Jatkan ny päivittelyä vaikka onkin selvä peli :D hitaasti laskee lämmöt. Mulla on melkeen joka kerta pudonnu ton keskiviivan alle sinä päivänä ku menkat alkaa, eli ton perusteella viel arvaisin että tänään ei alkais. Mut katotaan.
View attachment 111332

Laitanpas itsekin käppyrää pitkästä aikaa. Osa mittauksista puuttuu, mutta kokonaiskuva näkyy silti hyvin
View attachment 111341
Tsemppiä negan testanneille ja toivottavasti seuraava kierto on onnekkaampi
Ja Tipille varovaiset onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia![]()

On kyllä todella lupaava dippi! Toivotaan parasta!! :)Laitanpas itsekin käppyrää pitkästä aikaa. Osa mittauksista puuttuu, mutta kokonaiskuva näkyy silti hyvin
View attachment 111341
Tsemppiä negan testanneille ja toivottavasti seuraava kierto on onnekkaampi
Ja Tipille varovaiset onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia![]()

) Minzkulle suuresti tsemppiä ja suklaata alkukiertoihin.
Jospa se Minzkulla vois vielä pienellä toiveella ollakin joku luteal dip..? 

Näyttää myös siltä, että mulla lämmöt lähtee kapuamaan ylöspäin jo ennen varsinaista ovulaation tapahtumista. Laitan kuvat edellisestä kierrosta ja nykyisestä.
)