BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Arvatkaa pystyinkö oleen testaamatta. DEAR God :smiley-bounce013

View attachment 90377

En taas tiedä näkyykö tässä mutta tossa mun naaman edessä olevassa tikussa kyllä näkyy! Ei herrajjumala! Nyt sit vaan odotellaan ja jos ei menkat älä vkl, maanantaina uutta testiä.
Kyllä siellä joku haamu näkyy, toivottavasti lähtee vahvistumaan! :)

Tonninseteli kyllä näkyy!

Kp 7 ja nyt olen mittaillut digi mittarilla lämpöjä. Aika alhaisia (35,8-36,2) lukemia tulee klo 4.45, vaikka annan mittarin mitata sammumiseen saakka. Saas nähdä miten viikonlopun myöhemmät heräämiset vaikuttaa. Täytyy varmaan ottaa tuo perinteinen mittari myös samaan aikaan käyttöön ja katsoa tuleeko samoja lukemia.
Edellisessä kierrossa kuitenkin sain ennen ovulaatiota paljon korkeampia lukuja.

Pitikin muuten mennä sanomaan niistä tasasista lämmöistä, kyllä nyt on sellasta siksakkia että oksat pois. :hilarious:

Kyllä hieman ketuttaa, että juuri silloin kun pitäisi mittailla varmistuksia ovulaatiosta, nukut huonosti ja lapset sekoilevat koko yön :hilarious: :shifty:
Torkuin mittari suussa ja antoi ihan liian korkeaa lämpöä, kun havahduin hereille :grin
Noh, ei auta kuin jatkaa mittailuja ja toivoa lämpöjen kertovan jotai!

Ps. Eilen aamusta oli kyllä jäätävät oviskivut:rolleyes:

Ei kestänyt ilo kauaa tästä :sad010 Sieltähän se vuoto alkoi ja ihan ajallaankin vielä.

Viime yön olin päivystyksessä migreenissä ja siitä jo melkein arvasinkin. Laitoin miehelle viestin ja sanoin että surettaa. Vastasi "Niin itseasiassa muakin." No, uutta päin.

Ei kestänyt ilo kauaa tästä :sad010 Sieltähän se vuoto alkoi ja ihan ajallaankin vielä.

Viime yön olin päivystyksessä migreenissä ja siitä jo melkein arvasinkin. Laitoin miehelle viestin ja sanoin että surettaa. Vastasi "Niin itseasiassa muakin." No, uutta päin.

Voi ei, olen todella pahoillani puolestanne :sad001

Voi ei, pahoittelut :sad001

Voi surku Tonninseteli :sorry: Minäkin näin testissäsi viivan. Mutta on se varmasti hyvä merkki, että jotain siellä on ollut tapahtumassa, kyllä se vielä tärppää :Heartred

Joo tämä oli totaalisen tiili päähän tunne kyllä. Aamulämmöistäkin pidin nyt tauon kun viikonloppu meni äiten nurkissa pyörimässä itsesäälissä ja miettimässä mikä vialla geeneissä ja mitkä todennäköisyydet kromosomiongelmiin jne jne jne.

No, tulee mitä tulee. Takaisin hevosen selkään ja lämpöjäkin seuraamaan sitten taas huomisesta aamusta!

Joo tämä oli totaalisen tiili päähän tunne kyllä. Aamulämmöistäkin pidin nyt tauon kun viikonloppu meni äiten nurkissa pyörimässä itsesäälissä ja miettimässä mikä vialla geeneissä ja mitkä todennäköisyydet kromosomiongelmiin jne jne jne.

No, tulee mitä tulee. Takaisin hevosen selkään ja lämpöjäkin seuraamaan sitten taas huomisesta aamusta!
Voi ei kannata liikaa analysoida!<3
Tiedän ja ymmärrän tunteesi, sillä samoin kävi itselleni toista yrittäessä.
Siitä kaksi kiertoa eteenpäin ja plussasin meidän pikku kakkosen.

Tsemppiä ja voimia. Ota aikaa surulle<3

Pahoittelut tonninseteli :sad001

En mittaa enää digillä. Käytin tänään 2 eri digi mittaria ja molemmat piippasi 34,6-34,8. Sain molemmat nousemaan huimaan 35,2. Perinteinen antoi samalla mittausajalla 36,4. Voi olla että patterit vähissä noissa digeissä, mutta taidan silti jatkaa hitaalla mittarilla..

Pahoittelut tonninseteli :sad001

En mittaa enää digillä. Käytin tänään 2 eri digi mittaria ja molemmat piippasi 34,6-34,8. Sain molemmat nousemaan huimaan 35,2. Perinteinen antoi samalla mittausajalla 36,4. Voi olla että patterit vähissä noissa digeissä, mutta taidan silti jatkaa hitaalla mittarilla..
Kuulostaa juuri siltä, että patterit vähissä. Ainakin itselläni tuli silloin juuri tuollaisia lukemia.
Hyvä, jos löytyy varuille hidas mittari :happy:

Tsemppiä ja voimia!! :Heartred

mulla tässä menkkojen aikana sahannu aamulämmöt ihan miten sattuu, mutta on kyllä ollu huonoja öitä ja vaihtelevia huonelämpötilojakin. saas nähdä jos tulee kunnon helteet et heittääkö koko mittailu ihan häränpyllyä...

Sahaa vaan, flo ennustaa ovista tälle päivää, mutta ei kyllä toivookaan. Pisimmän kierron mukaan jos menis niin olis vasta viikon päästä, tai sitten tosiaan on tulossa ovuloimaton. Tähän saattaa kyllä vaikuttaa sekin, että vaaka paljasti normaalipainon olevan taas haave vain. :shifty:

Liitteet

• Screenshot_20200615_103746.jpg
    Screenshot_20200615_103746.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 195
Tsemppiä ja voimia!! :Heartred

mulla tässä menkkojen aikana sahannu aamulämmöt ihan miten sattuu, mutta on kyllä ollu huonoja öitä ja vaihtelevia huonelämpötilojakin. saas nähdä jos tulee kunnon helteet et heittääkö koko mittailu ihan häränpyllyä...
Äh, unohdin jo helteiden vaikutuksen. Toivotaan ettei kauheasti menisi mittaillut sekaisin

Terkut jääkaudelta, 36,12. Tosin tuo Burana 800 varmaan laskee tehokkaasti lämpöä, vaikkei varsinaisesti kuumetta olisikaan.

Back on the horse! Ja tein periaatepäätöksen, että tähän kiertoon en osta tikun tikkua, minkään sortin tikkua :finger: Ainoa tikku, mikä on käytössä, on sellainen, joka näyttää lämpötilan kahden desimaalin tarkkuudella.

Sahaa vaan, flo ennustaa ovista tälle päivää, mutta ei kyllä toivookaan. Pisimmän kierron mukaan jos menis niin olis vasta viikon päästä, tai sitten tosiaan on tulossa ovuloimaton. Tähän saattaa kyllä vaikuttaa sekin, että vaaka paljasti normaalipainon olevan taas haave vain. :shifty:
No vitsit! Toivotaan, että tulisi viikon päästä! Niin turhauttavaa odotella pitkissä kierrossa mahdollista ovista.

Musta tuntuu etten pääse enää koskaan normaalipainoon :arghh: Siihen ois 5kg tiputettavaa, etten olisi ylipainoinen. Siihen mitä olin ennen lapsia on päälle 10kg.. imetys ei tiputtanut mitään ja muutoinkin älyttömän tiukassa tuntuu olevan. Veikkaan, että hormonit vaikuttaa jollain tapaa omaan aineenvaihduntaan.

Terkut jääkaudelta, 36,12. Tosin tuo Burana 800 varmaan laskee tehokkaasti lämpöä, vaikkei varsinaisesti kuumetta olisikaan.

Back on the horse! Ja tein periaatepäätöksen, että tähän kiertoon en osta tikun tikkua, minkään sortin tikkua :finger: Ainoa tikku, mikä on käytössä, on sellainen, joka näyttää lämpötilan kahden desimaalin tarkkuudella.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Voisin harkita pystyisinkö samaan :grin

20200615_131116.jpg

Täällä vaikuttaisi ovulaatio tapahtuneen.
Pari ekaa lämpöä oletetun oviksen jälkeen kyllä vähän kyseenalaisia, kun niin sekopäiset yöt takana :wacky: mutta kun nyt hyvän yön jälkeen edelleen selkeästi koholla, niin eiköhän tuo ole paikkansa pitävä :bookworm: o_O

No vitsit! Toivotaan, että tulisi viikon päästä! Niin turhauttavaa odotella pitkissä kierrossa mahdollista ovista.

Musta tuntuu etten pääse enää koskaan normaalipainoon :arghh: Siihen ois 5kg tiputettavaa, etten olisi ylipainoinen. Siihen mitä olin ennen lapsia on päälle 10kg.. imetys ei tiputtanut mitään ja muutoinkin älyttömän tiukassa tuntuu olevan. Veikkaan, että hormonit vaikuttaa jollain tapaa omaan aineenvaihduntaan.
Joillain vissiin imetys nimenomaan pitää kilot ja sitten ku lopettaa niin lähtee helpommin. Tääkin on niin jännä miten eri tavalla vaikuttaa.

Takaisin