BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämmönen siitä nyt sit tuli ja mahtu yhdelle ruudulle, kun oli vaan 26pv kierto :hilarious: hävitin tuolta sen yhden sekoilumittauksen, kun näyttää siltä et se ovis todella oli kp14. Aika kiva käppyrä ja mielenkiintoista nähdä miten hyvin toistuu tässä uudessa kierrossa :)

Liitteet

• 961C6985-1988-4376-A845-C14BD09BD79E.png
    961C6985-1988-4376-A845-C14BD09BD79E.png
    61.8 KB · Katsottu: 234
Tämmönen siitä nyt sit tuli ja mahtu yhdelle ruudulle, kun oli vaan 26pv kierto :hilarious: hävitin tuolta sen yhden sekoilumittauksen, kun näyttää siltä et se ovis todella oli kp14. Aika kiva käppyrä ja mielenkiintoista nähdä miten hyvin toistuu tässä uudessa kierrossa :)
Hyvältä näyttää kyllä käyrä, selkeä! :) ihanan optimistisena olet, ihailtavaa!
Mielenkiinnolla seurataan seuraavaa käppyrää :rolleyes:

Sinähän saat minut ihan innostumaan täällä :woot: haaleita viivoja ja näin hienoa käyrää:cool14

Eli se näyttää hyvältä..? Näyttää erilaiselta kuin viimeksi, jolloin laski jo dpo10 ja alkoi tiputtelu :facepalm: Tää on nyt ihan uuden näköinen käppyrä mulle… Silti en kyllä millään uskalla uskoa ja toivoa parasta. Testasin tiistaina dpo 8/9 ja siitä oli se rfsu:n kuva, jossa muka jotain näkyi, mutta First Reponse oli ihan täysin tyhjä ja se on herkempi kuin tuo 25mlU rfsu :sorry: Tämän aamun rfsu:ssa ei näkynyt yhtikäs mittään.

Oloista mitä, eipä juur mitään. Munasarjanippailua ja kevyt satunnainen selkäjomo. Koska rattiraivo teki aamun työmatkalla paluun, ei toiveet ole kovin korkealla :hilarious: Huomenna pitäisi uhrata viimeinen First Response ennenkö lähden viikonlopuksi kotoa veks ja rehellisesti sanottuna EN TIEDÄ USKALLANKO :hungover: Ehkä parempi vaan odottaa niitä menkkoja. Cluen mukaan lauantaina, Flo:n mukaan sunnuntaina. Mutta anyhow ihan mahtava luteaali meikäläisen luteaaliksi!! :happy093

Eli se näyttää hyvältä..? Näyttää erilaiselta kuin viimeksi, jolloin laski jo dpo10 ja alkoi tiputtelu :facepalm: Tää on nyt ihan uuden näköinen käppyrä mulle… Silti en kyllä millään uskalla uskoa ja toivoa parasta. Testasin tiistaina dpo 8/9 ja siitä oli se rfsu:n kuva, jossa muka jotain näkyi, mutta First Reponse oli ihan täysin tyhjä ja se on herkempi kuin tuo 25mlU rfsu :sorry: Tämän aamun rfsu:ssa ei näkynyt yhtikäs mittään.

Oloista mitä, eipä juur mitään. Munasarjanippailua ja kevyt satunnainen selkäjomo. Koska rattiraivo teki aamun työmatkalla paluun, ei toiveet ole kovin korkealla :hilarious: Huomenna pitäisi uhrata viimeinen First Response ennenkö lähden viikonlopuksi kotoa veks ja rehellisesti sanottuna EN TIEDÄ USKALLANKO :hungover: Ehkä parempi vaan odottaa niitä menkkoja. Cluen mukaan lauantaina, Flo:n mukaan sunnuntaina. Mutta anyhow ihan mahtava luteaali meikäläisen luteaaliksi!! :happy093
Mun mielestä ainaki käyrä näyttää tosi hyvältä! Tiputtelun poissaolo myös ehdottomasti hyvä merkki :nailbiting:

No kyllä se ainakin sen puolesta näyttää hyvältä, että lämmöt nousseet loistavasti! :) nyt toivotaan, että nimenomaan raskauden vuoksi!

Aaaaaaa ja sit kun en raaski sitä vikaa FR käyttää niin tässäpä vajaan tunnin pidätyksen ovistesti, (joka siis kai aina tummuu kierron lopussa) :smiley-angelic006

20200611_172110.jpg

Tuun meinaan niin rytinällä alas täältä kun menkat alkaa :dance011

Vai tonninseteli! Näyttää tosi lupaavalta!

Liityn keskusteluun mukaan. Aikaisemmin ehkäisin tällä menetelmällä (käytin Daisy nimistä laitetta) ja myöhemmin olen seurannut nyt raskaus mielessä.

Seuraan myös resting heart ratea. Mulla on Ouran sormus joka on kiva kun ei tarvi muistaa vauvan herättäessä mitata lämpöä kielenalta. Nyt vasta dpo 4 lämpöjen mukaan.

Alla pari kuvaa:
Ekassa näkyy sunnuntain lämpödippi ja sitten lämmöt on nousseet ylös ja vähän dipanneet välissä (jossain kuin että dpo2 dippi on vain vahvistus ovulaatiosta). Tossa punainen viiva on perjantaina milloin oli selvät ovulaatio kivut. Mutta lämmöt nousseet vasta maanantaina joten lasken sen mukaan.

Mutta apua tää resting heart rate on nyt noussut! Samoihin kun mitä oli viime kierrossa jossa tuli kemiallinen tai miksikä sitä voikaan sanoa..Screenshot_20200611-223541_Oura.jpg Screenshot_20200611-223656_Oura.jpg

Miten jaksan odottaa nyt kymmenen päivää?? Valmiiksi jo pitkä kierto kun keskenmeno pitkitti vuotoa yli viikon.. Normaalisti menkat alkaisi jo maanantaina.

No voihan kökkö :mad: Lupaavista merkeistä huolimatta tiputtelu alkoi eilen :sad001 Koska eilinen ilta oli muutenkin persiistä, heräsinkin nyt jo vahingossa 04.30 ja mittasin silloin ekan lämmön 36,52 ja painuin takas maate. Nyt "oikeasti" aamulla on lämpö 36,93.

Kummans laitan appiin vai laskenko jonkun keskiarvon :anyone

En siis uhraa testiä tänään, menkkajuilinnatkin nostelee aktiivisemmin päätään :sour: Kohti toivottavasti aurinkoista viikonloppua kaikesta huolimatta!

No voihan kökkö :mad: Lupaavista merkeistä huolimatta tiputtelu alkoi eilen :sad001 Koska eilinen ilta oli muutenkin persiistä, heräsinkin nyt jo vahingossa 04.30 ja mittasin silloin ekan lämmön 36,52 ja painuin takas maate. Nyt "oikeasti" aamulla on lämpö 36,93.

Kummans laitan appiin vai laskenko jonkun keskiarvon :anyone

En siis uhraa testiä tänään, menkkajuilinnatkin nostelee aktiivisemmin päätään :sour: Kohti toivottavasti aurinkoista viikonloppua kaikesta huolimatta!
No voihan kurjuus, jos se täti nyt saapuu lupaavista merkeistä huolimatta:( pysyisipä poissa!

Itse laittamisen sen ensimmäisen. Itse laitan aina ekana mitatun, jos siitä seuraavaan on alle 3h, mieluiten saisi olla 4h väliä ymmärtääkseni.

mä taas laittaisin tuon "normaalimpaan aikaan" mitatun, mutta toisaalta mulla tuleekin usein aamuyöllä vessareissu, joten siihen aikaan herääminen ei sekoita juurikaan tuota mittauskäyrää, kun on niin säännöllinen tapa :shy: tsemppiä ja toivotaan et tiputtelu olis jotain muuta!:smiley-angelic001

Ehkä teen kompromissin ja jätän merkkaamatta tän päivän kokonaan :hilarious:

Tää on niin outoa nyt, tiputtelu lakkasi taas eiliseen ja juilinnat siinä sivussa. Miehen kanssa oli niin megalomaalinen riita eilen, että alta pois :finger: En piruuttaankaan testaa ennenkö ollaan viikonloppu rauhotuttu kumpikin omissa piireissämme :smiley-angry005

Ja tähän loppui yhteinen tanssiharrastus, koska olen raivoova ja vähättelevä ja haukkuva ja ja ja ja muutenkin kamala noita :shifty: Tuli kyllä itellekin kurja olo kun ihan puskista lyttäsin eilen toisen niin pahasti. Helppohan mun on huutaa kun olen 15 vuotta pidempään harrastanut lajia ja nyt toinen hyvää hyvyyttään lähti mun pariksi. I am a horrible person :bag:

Ehkä teen kompromissin ja jätän merkkaamatta tän päivän kokonaan :hilarious:

Tää on niin outoa nyt, tiputtelu lakkasi taas eiliseen ja juilinnat siinä sivussa. Miehen kanssa oli niin megalomaalinen riita eilen, että alta pois :finger: En piruuttaankaan testaa ennenkö ollaan viikonloppu rauhotuttu kumpikin omissa piireissämme :smiley-angry005

Ja tähän loppui yhteinen tanssiharrastus, koska olen raivoova ja vähättelevä ja haukkuva ja ja ja ja muutenkin kamala noita :shifty: Tuli kyllä itellekin kurja olo kun ihan puskista lyttäsin eilen toisen niin pahasti. Helppohan mun on huutaa kun olen 15 vuotta pidempään harrastanut lajia ja nyt toinen hyvää hyvyyttään lähti mun pariksi. I am a horrible person :bag:
Hyvä kompromissi:wink

Ja voih.. isot riidat ovat kyllä raskaita. Hyvä ottaa hetki omaa aikaa ja hengähtää.
Et varmasti ole horrible person :hilarious: kaikilla meillä on huonot hetkemme. Ja selvästi osaat myöntää virheesi, eli osaat rakentavasti käsitellä asiat! Tietysti vaatii myös toiselta osapuolelta samaa.
Kyllä se siitä :rolleyes: tsemppiä!

Arvatkaa pystyinkö oleen testaamatta. DEAR God :smiley-bounce013

20200612_154921.jpg

En taas tiedä näkyykö tässä mutta tossa mun naaman edessä olevassa tikussa kyllä näkyy! Ei herrajjumala! Nyt sit vaan odotellaan ja jos ei menkat älä vkl, maanantaina uutta testiä.

Arvatkaa pystyinkö oleen testaamatta. DEAR God :smiley-bounce013

View attachment 90377

En taas tiedä näkyykö tässä mutta tossa mun naaman edessä olevassa tikussa kyllä näkyy! Ei herrajjumala! Nyt sit vaan odotellaan ja jos ei menkat älä vkl, maanantaina uutta testiä.
Äääääää, mä näen sen!!!! :happy093

Voi, nyt vaan viivalle vahvistumista, tarrasukkia, vauvaliimaa ja rutkasti onnea! :love017

Äääääää, mä näen sen!!!! :happy093

Voi, nyt vaan viivalle vahvistumista, tarrasukkia, vauvaliimaa ja rutkasti onnea! :love017

Mä oon oikeesti ihan paniikissa. Kuinka tässä näin kävi? No okei, poika tykkää tytöstä ja tyttö tykkää pojasta ja sit ne... Mut siis että apua mitä?! Minä?! Luoja paratkoon. Josko ne menkat ja tiputtelut jäisi nyt tulematta :nailbiting: Ja mitä ihmettä mä teen tälle migreenille.

Takaisin