BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
R: Ovisplussa tuli liuskoihin viime perjantaina ja ovis varmaan la. Silloin tuli kipuja vasemmalle alamahalle ja vas oli se follikkeli. Poltteli koko alavatsaa mut eniten vasenta puolta. Nyt siis dpo3 ja tylsää odottelua.

Kunnon lämmön nousut mut mulla on lauantaista asti ollu flunssaa.

Liitteet

• Screenshot_20180306-133826.jpg
    Screenshot_20180306-133826.jpg
    596.9 KB · Katsottu: 245
Viimein ovisplussa eli megakierto voisi joskus loppua. Imetyksen lopetus siis sekoitti mulla tän kierron ihan kokonaan. Gyne epäili ovista sunnuntaille ja todennäköisesti se on huomenna eli ei paljoa mennyt pieleen. Tietääkös kukaan muuten kun se kohdun limakalvo oli viime viikolla 29mm et voiko se olla liian paksu (haittaako kiinnittymistä esim) ja milloin se ois liian paksu? Mut tietää mitä meillä tehdään tänään ;)

Tsemppiä muille kierron vaiheisiin ja pahoittelut menkoista sekä keskenmenoista ja onnea plussanneille :)

Liitteet

• 69A665D4-DAF9-480F-92AE-CEDDB30E0109.png
    69A665D4-DAF9-480F-92AE-CEDDB30E0109.png
    170.4 KB · Katsottu: 261
  • A0676EAC-DBAE-4642-A0AB-D9180B8D489E.jpeg
    A0676EAC-DBAE-4642-A0AB-D9180B8D489E.jpeg
    352.4 KB · Katsottu: 214
Tänään kp18 ja pysyvä hymynaama! Täysin samana kiertopäivänä kuin viime kierrossa :)
A00CB55C-6FB8-4652-9572-825D810BDB57.jpeg

Tässä alempana viimekierron testit samana päivänä. Ylemmässä(eli tänään) on liuskatestin viiva vielä haaleampi kyllä kuin viime kierrossa:shifty: mutta toivottavasti sieltä nyt se ovis todella tulisi. On myös mielestäni vähän vähemmän limailua..Hmm. Toivottavasti ei lupaile huonoa.
094501A8-8463-4F59-A89C-D8672648BC73.jpeg

Mutta nyt piinapäiviin siis, JOS ne lämmöt tämän vielä vahvistaa muutamien päivien sisään :wink

Ja hei Zoria, mahtavaa että ovis pongattu sielläkin! Suuri helpotus tuollaisessa pitkässä kierrossa. Tsemppiä! :)
En kyllä osaa yhtään sanoa tuosta kohdun limakalvosta o_O

Tuntuu että spämmäilen tänne vaan omia viestejä koko ajan :hilarious: hahahah. Sorry!
Tässä käyrää:
BCF693DF-D122-4188-BBE3-D18C91C1DB35.jpeg

Eilen tosiaan ovisplussa ja tänään lämmöt dippasi. Toivottavasti huomenna nousussa!

Jotenkin sellainen olo, että ei tämä kyllä meidän kierto ole.
Edellisessä kierrossa oli sellaiset aivan älyttömät ne ovislimat, että en ollut koskaan ennen nähnyt. Ihan äimänä nauroin vessassa, kun sitä vaan tuli ja tuli :hilarious:
Nyt puolestaan hyvin vähäistä.. ja ei vielä ainakaan oviskipuilua. Viime kierrossa oli ihan hullut kivut. Liuskaovistesti ei myöskään antanut kunnon plussaa nyt. Tänään jo melko haalea viiva.

Ei saisi vertailla näin, mutta mutta..:grin
Kyllä sitä vain sortuu, varsinkin kun viime kierrossa jotain yritti tarttua mukaan.

Vaiana spämmää vaan, mukavaa kattella muittenkin käyriä ja lukea viestejä.
Täällä vähän erikoinen käyrä mutta johtunee flunssasta.

Liitteet

• Screenshot_20180308-092727.jpg
    Screenshot_20180308-092727.jpg
    609.1 KB · Katsottu: 207
Täälläkin tänään dippi lämmöissä, jos jos viimein ovis.. Ovistesti antoi aamulla vielä vahvaa viivaa, mut mulla se yleensä antaakin useammalle päivälle. Talleteltu on ahkerasti, vaikka tiedä voiko näin pitkästä kierrosta tulla mitään.
Toivotaan Vaiana et se ovis ois oikeasti sielläkin ja tärppäisikin :)
Muskalle paranemisia!
Ja kaikille hyvää naistenpäivää!

Liitteet

• 877FFBFD-1AE5-4B87-B185-0ECB52082A91.png
    877FFBFD-1AE5-4B87-B185-0ECB52082A91.png
    221.6 KB · Katsottu: 197
Vaiana spämmää vaan, mukavaa kattella muittenkin käyriä ja lukea viestejä.
Täällä vähän erikoinen käyrä mutta johtunee flunssasta.
Samaa mieltä :)

Joo, tuntuu kaikilla joku tauti vaikuttavan käyriin nyt.
Sullahan nyt dipannut lämpö oikein! Sairastelusta vai Oisko kiinnittymistä!?:nailbiting:
Onko muutoin tapana tulla tollaista laskua lämmöissä?

Zoria, Noniin! Oispa sullakin nyt se ovis oikeasti! Ja kyllähän sitä voi pitkästäkin kierrosta tärpätä, jos olosuhteet sattuu sopiviksi ;D sormet ristissä<3

Tosiaan, hyvää naistenpäivää minultakin teille! :love7

Vaiana kylläpä dippas viime kierrossakin.

Hyvää Naistenpäivä! Toivottavasti miehenne ottavat sen jotenkin huomioon. Meillä miehellä ei tyylinä.

Liitteet

• Screenshot_20180308-115557.jpg
    Screenshot_20180308-115557.jpg
    619.4 KB · Katsottu: 234
Vaiana kylläpä dippas viime kierrossakin.

Hyvää Naistenpäivä! Toivottavasti miehenne ottavat sen jotenkin huomioon. Meillä miehellä ei tyylinä.

Ah, no niinpä dippas.. voihan pöh!
Mutta eipähän sitä tosiaan tiedä, mitä nuo kaikki dipit on, kun vasta menkkojen alettua tai testin näyttäessä plussaa :D mitä vaan voi olla

Joo vaikeaahan noita dippejä on etukäteen tulkita. Mutta hyvää naistenpäivää kaikille muös täältä! ♡

Vaiana, siellä ainaki on nyt tässä kierrossa hyvät mahkut plussalle. Mä oon lukenu et sairastelu voi hetkellisesti heikentää vastustuskykyä niin että alkion on helpompi kiinnittyä ja oon myös kuullu että kemiallisen jälkeen hormonit on jotenkin vastaanottavaisempia joten peukut pystyyn!

Täällä alkaa myös pikkuhiljaa lämmöt laskea raskauden jäljiltä ja vuoto on loppunut niin pääsee taas tutkailemaan limoja. Mulla on kyllä tunne että ekaa ovista joutuu odottelemaan vielä viikkoja mut tuleepahan mielenkiintoista dataa.

Gadian, näin olen minäkin lukenut. Viime viikon oikein hulluna luin tarinoita nopeasta raskautumisesta kemiallisen jälkeen. Kunnes tajusin, että ei ehkä kannata nostaa toiveita aivan kattoon pelkästään muiden tarinoiden perusteella :D
Mutta toivotaan (realistisesti) anyways<3

Hyvä kuulla, että vuoto loppunut ja lämmöt myös palaamassa. On se vaan niin kurjaa ja epäreilua :( Kaikki tsempit sinne kyllä<3
Toivottavasti pääset kuitenkin pian yrittämään ja ovulaatio ei antaisi odottaa itseään. :shy:

Mitäs kummaa, Flo on sitä mieltä että mulla on ollu ovis kolme päivää menkkojen päättymisen jälkeen?! Ilmeisesti tota BBT:tä tulkitsee nyt jotenkin oudosti...

Mahtaakohan täällä enää lämmöt nousta takasin ylös, eilen illalla oli sen luokan menkkamaisia kipuja, että olin jo melkein varma että kohta aukee hanat, mutta eipä oo näkynyt ja tänään kivut on poissa. :confused:

Liitteet

• Screenshot_20180308-150149.png
    Screenshot_20180308-150149.png
    182.3 KB · Katsottu: 231
Mulla nyt tällasta käyrää. En tajua, yleensä mulla on ennen ovista lämmöt jossain alle 36 asteessa. Nyt ihan ihme sahailua. Ja kananmunalimoja on tullut ekan kerran jo viime torstaina!
00B7E526-BD75-4215-8A72-1B95FBCD4D76.jpeg
Vaiana, millasta sulla oli se runsas ovislimailu? Oliks sitä useampana päivänä? En muista, että mulla olis aikaisemmin ollu ihan tällasta. Yleensä ovislimaa on ollut vaan pari kolme päivää ennen ovista.

Turotus, jospa olisi kiinnittymistä? Itsellä jomotti silloin.

Mrs R, mulla tuli 6 päivän ajan tälläistä kun nytkin. Vähäistä, mutta selkeää venyvää limaa. Ei kuitenkaan täysin kirkasta. Sitten silloin ovispäivänä menin kosteiden olojen takia vessaan tsekkaa tilanteen :D (ällövaroitus) Kun vedin sormet ulos napukalta, niin aivan täysin läpinäkyvää limaa tulvahti. Sitä oli PALJON ja se todella venyi. Oikeasti, roikkui siinä sormista melkein lattiaan asti :hilarious: jouduin kaappaamaan kämmenellä kiinni. Oli niiiin liukasta ja käsissä pyörivää, että sain naurukohtauksen ajatellessa että jos mies nyt näkisi mun touhut, pitäisi iiiiihan sekona.
Ei koskaan ennen ole ollut tuollaista. Mikälie superovis se olikaan.

Vaiana, voin vain kuvitella sut kaappaamassa sitä limaa kiinni :laughing002 Ois siinä ollu miehelle ihmeteltävää :laughing021 Mutta joo, itselläkin on muutamaan kertaan ollut yhtä liukasta ja kirkasta limaa oviksen aikaan, olikohan ekassa letrokierrossa ja sitten jossain kierrossa missä join greippiä.

Vaiana, voin vain kuvitella sut kaappaamassa sitä limaa kiinni :laughing002 Ois siinä ollu miehelle ihmeteltävää :laughing021 Mutta joo, itselläkin on muutamaan kertaan ollut yhtä liukasta ja kirkasta limaa oviksen aikaan, olikohan ekassa letrokierrossa ja sitten jossain kierrossa missä join greippiä.

Joo näky olisi aikamoinen varmasti:grin hihihi!

Näinpä se näköjään voi vaihdella suurestikin se limailu :shifty::grin
Pistää toki miettimään, että onko jotain häikkää sitten silloin kun ei tule tuollaista megalimaa. Itseni kohdalla siis puollan siihen, että juuri siitä ovulaatiosta jotain koitti tapahtua :p järkevää spekuloida taas tätäkin

Muokattu viimeksi:
Limoista sen verran että viime kierrossa mulla tuli myös kourallinen eggwhite limaa oviksen aikana ettei tosikaan, nyt plussakierrossa bongasin ehkä 1,5cm ohuen noron eggistä ja plussa tuli silti :) Myös kohdunsuu oli auki oviksen jälkeen enempi kuin aikana, kun aiemmassa se oli oviksen aikana auki enempi. Että että :D

Takaisin