BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs R, minäkin näin ovulaatiounen :grin uneksin jostain supermegaovulaatiosta! Hahaha
Mulla muuten myös nousee pari päivää tai päivää ennen lämmöt. Sitten itse ovispäivänä laskee ja sitten taas nousee :)
Ps. Tosi mielenkiintoista luettavaa löytyi tuosta myo-inositolista! Mahtaakohan vaikuttaa ei pcosta kärsivillä miten :grin

Muska77, mitenkäs gynellä? Kuinka oli kerrot vaikuttaneet?

Zoria, hyvältä kuulostaa kyllä! :) itsekin koitan nyt saada edes pari kiloa pois painoa, kun tietää että se pienikin pudotus voi auttaa!

36FD9B8E-C760-4B68-8512-7798FDC28029.jpeg

Käyrää taas. Tosi epäsäännöllisinä aikoina oon nyt saanut mitattua, niin aika sahaavaa on.
Tänään sain ensimmäisen vilkkuvan hymynaaman :) samana kp:nä kuin viime kierrossa.
Jospa se ovis sitten taas siinä kp19 aikaan olisi. Toivotaan!! Nyt siis kp12

Zoria kyllä kiinnostaa. Luen mielenkiinnolla kaikkien jutut, harvemmin tulee kommentoitua.

Gynekäynti oli hyvä. Folli 19mm ja limis 9,5. Onneks ei ollu tullu useampaa follia. En tiedä miten yleistä onkaan, joku riski lienee. Eilen aloitettiin touhuilu. Ovistesti vielä nega. Huom varmaan jo plussaa tai ylihuomenna viimeistään.

Mrs r, mulla myös lämpö nousee pienesti ennen ovista ja myös jälkeen
View attachment 66016
Tuossa näkeekin pienen nousun ja sit vasta ovis. Epäilen kyllä että dpo 9 olis jo tänään, meinaa haalea plussa pärähti kahteen vai kolmeen eri testiin :) pregcheck oli ensimmäinen eikä edes aamupissasta vaan vasta seuraavasta! Nyt myös illalla rfsu herkkä näytti haaleaa, aamulla taas lisää testailua :) lämmöistä en tiedä miten tulevat menemään, toissa aamuna mittasin klo 6 ja tänään 6.30 ja normaalisti mittaan klo 7.25.
Muska onko ovistesti kuitenkin vahvenemaan päin? :)

ImageUploadedByVau Foorumi1520148758.168334.jpg

Tässäpä käyrää, eilen olisi normaalisti lähtenyt/jatkanut lämpö laskuaan mutta nyt pysyy korkealla. Tänään taas heräsin ajoissa ja temp adjusterin mukaan lämpö ois voinut olla 36.78 mutta kuuden aikaan oli 36.61, koholla kuitenkin. Mitään kiinnittymisdippiä ei näy tai sitä triphasic kuviota tai tiputtelua, kiinnittymisen kyllä tunsin dpo 6 selkeästi jomotteluna parin tunnin ajan ja dpo 8 tein ekan plussan, dpo 9 digi näytti raskaana 1-2 :)

Mahtavaa Annsku! :)

On: täällä ei saa mittailuista tolkkua (ärsyttää kun ovis lähestyy) ja taitaa tallettelutkin jäädä. Ollaan meinaan koko perhe vatsataudin kourissa :( pienellä alkoi jo to-pe yönä ja itse sairastin koko eilisen. Miehellä alkoi sitten tänään ja pienellä jatkuu vain:sad001
Musta tuntuu ettei muuta ole tehty alkuvuosi, kun sairastettu :banghead:

Vaiana, pikaista paranemista koko teidän perheelle! Ikävää tämä talviaika kun paljon kaikenlaista tautia liikkeellä. Nyt on aiempaa enemmän ollut influenssaakin.. :confused: Itse en ole vielä sairastanut tälle vuodelle mutta saa nähdä milloin se iskee. Hoitsuna oon paljon ollut tekemisissä juuri influenssa-ja noropotilaiden kanssa, ihme miten hyvin olen itse säästynyt *koputtaa puuta*

Vaiana sama homma täällä, kipeänä oltu lasten kanssa, mies ollut pienessä flunssassa vaan ihme kyllä. Nyt ainakin lyhyt terve jakso toivon mukaan, kesällä sitten enempi terveenä jostain syystä :) Muista pestä lämpömittari ettei jää pöpöt muhimaan ja pikaista paranemista :)

Salainensydän, kiitos paljon<3 toivottavasti jatkossakin säästyt kaikilta pöpöiltä :D

pahimmasta taidetaan olla nyt selvitty. Vielä aivan kamalan heikko olo ja satunnaista vatsan möyryämistä yms. Täytyy ehkä raahautua huomenna terveyskeskukseen, kun työterveys on 2h matkan päässä. En haluaisi tartuttaa ketään palaamalla töihin vielä, kun edelleen vähän sekaisin maha. Oireet viittaavat mahdollisesti rotavirukseen. Yök. (Työpaikka vaatii joka päivästä saikkulapun)

Annsku, sanoin juuri samaa! Kesällä sitten terveenä ;D ja tosiaan hyvä muistutus! Mittari pesty huolella! Toivottavasti teilläkin pysytään terveinä<3

Saatiin me tänään talleteltuakin. Oli kyllä sellainen ”apua, ovis lähestyy” paniikkitalletus että :hilarious: ei hehkeämpiä hetkiä sanotaanko näin. Onneksi tuo miekkonen on niin mukana tässä, tuon kemiallisen jälkeen etenkin, että kipeänäkään ei halua missata ovista :grin

Miltäs teidän muiden käyrät näyttää ja mitä kuuluu? :)

Vaiana, hyvä että pahin alkaa olla takana, vatsataudit on kyllä karseita. :yuck:

Täällä vissiin ovis takana päin, on kyllä ollut lämpöjen suhteen vähän outo kierto kun sahasivat tosi paljon alkuun.:confused:

Liitteet

• Screenshot_20180305-163020.png
    Screenshot_20180305-163020.png
    186.5 KB · Katsottu: 191
Jaaha, mäki kai palailen mittailemaan kunhan km vuoto loppuu. Saa nähdä tuleeko taas ovuloimaton kierto tyhjennyksen jälkeen ennenku päästään takas normikiertoon.

Ikävä kuulla et täällä on sairasteltu, toivottavasti ne olis ohi tältä keväältä!

Turotus, no niin todella on :D
Sahaava on ollut kyllä alku, mutta onneksi se ovulaation jälkeinen on se mikä merkitsee ;D tsemppiä piinailuun!

Gadian, olen niin pahoillani<3 toivottavasti kierto palautuisi normaaliksi piakkoin.
Itsekin jännitän, että tuleeko ovuloimaton kierto.. ei jaksaisi.
*halirutistus* ja kovasti tsemppiä<3

Vaiana, kiitos! ♡ Toivotaan et päästään molemmat pikimiten piinailemaan. Tsemppiä sinnekkin!

Voihan tylsyys salainensydän! Pahoittelut uudesta kierrosta :sad001 kunpa se nyt olisi se teidän kierto<3 Ekat päivät aina ne kurjimmat..

Gadian, vielä täälläkin isot pahoittelut:sad001:Heartred

Salainensydän pahoittelut menkoista! Oli niin lupaava käyrä:sad001

Muska, joko sulla tuli se ovisplussa, jota gynekäynnin ultra ennakoi?

Mä olen tässä selaillut omia vanhoja käyriä ja muiden käyriä tässä ryhmässä. Mietin jo viikoloppuna, olisiko ovis todella etuajassa, mutta eipä tainnut olla. Oli niin ovisoireet ja lämmötkin vähän kohosi, mutta tänä aamuna ne näytti palanneen ovista edeltäviin lukemiin. Kananmunalimaa bongasin torstaina ja lauantaina. Sitä en ole koskaan bongannut muuten kuin oviksen aikaan. Varsinkin torstaina se oli erittäin selvää. Tänään siis kp 13. Huomasin muuten, että mulla melkein joka kierrossa vähän kohoaa lämmöt siinä kp 10 kieppeillä. Mikäköhän sen aiheuttaa? Yrittääkö mun kroppa ovuloida silloin, mutta jostain syystä se jää yritykseksi? Muutos lämmöissä ei ole iso, mutta huomattava. Yleensä ennen ovista lämmöt on noin 35,75-35,95 eikä yleensä nouse yli 36:n, mutta tuossa kp 10 kohdilla se käväiseen noin 36,05:n kieppeillä. Tällä kertaa se oli lauantaina jopa 36,13.

Takaisin