BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos hän törpöttelee niin seksi maistuu huomenna, meillä yleensä extraoanetus krapulassa. Mut eipä oo ollu semmoisia pariin vuoteen. Ja hyvä et sun miehelle kelpaa aina, helpottaa yritystä kuin jos mies ei aina suostuisi.

Nojoo, krapulassakin aina hän mainitsee oikee että kauhee panetus! että nyt sitä ..... :joyful::joyful::oops:

Mutta huomasin että ei oo ihan kirkasta venyvää eli oisko se huomenna sitten ihan kirkasta että se on siinä ja siinä että ois täysin kirkasta tuo ovislima. Hitsi, katotaan mitä lämpötila näyttää huomenna.

Tälläistä käyrää täällä. Ei vielä paljoa katsottavaa :D
786EE8B1-2047-4306-B274-7993AF87FA09.jpeg

Kovasti kyllä jo tummuu ovistikut ja vasta kp8:nailbiting: aikaistuukohan ovis?! Tiedä sitten onko hyvä asia, jos limat ei ehdi paksuuntua :shifty:
980BD32A-C3C6-43F9-BE18-8AD41F872527.jpeg

Krapulaseksi on parasta :D
alinah ootko tehny muita ovistestejä ku cb? :)
Vaiana johan tummenee! Siinä vaiheessa kun itellä alkaa tummeta niin kestää alle viikko että on ovis :)

Vaiana johan tummenee! Siinä vaiheessa kun itellä alkaa tummeta niin kestää alle viikko että on ovis :)

Oon tehnyt noita raskauskeijun ovulaatioliuskoja, tänään aamusta tein vikan. Loppui liuskat ja lisää saisin niitä pistettyä tilaukseen vasta keskiviikkona.. Marketin ovistesteistä huonoja kokemuksia niin en viittis niitä ostaa, mut on se kohta pakko käydä niitä hakee.

Noissa liuskoissa hennot viivat. Et ehkä se eilinen lima oli vaan sit jotain muuta limaa..

Joo en kyllä panisi pahitteeksi, jos kierto muuttuisi takaisin noin 28 päivän mittaiseksi :D Jos tosiaan nyt tummenee ja ovis oikeasti tulossa, niin näin voisi olla.

Alinah, mullakaan ei ne marketin liuskat oikein toimi.

o_O Äsken suihkussa pieni määrä eggwhite limoja, joukossa vähän kirkasta verta.
Mitäköhän tää kroppa nyt touhuaa :shifty:
Toivon todella ettei se km-vuoto nyt tee jotain mystistä paluuta.
Jospa oli vain jotain limakalvojen ärsytystä aamun talletteluhetkestä :D

o_O Äsken suihkussa pieni määrä eggwhite limoja, joukossa vähän kirkasta verta.
Mitäköhän tää kroppa nyt touhuaa :shifty:
Toivon todella ettei se km-vuoto nyt tee jotain mystistä paluuta.
Jospa oli vain jotain limakalvojen ärsytystä aamun talletteluhetkestä :D

Mikäs tilanne siellä? :)
Mä luulin että aamulämpö alkaa nousemaan heräämisen jälkeen mutta tänään kävi hassusti että mittasin lämmön heti kun silmät auki sain makuullaan, niinkuin normaalistikin, lämpö oli 36.59 eli sama kuin eilen, yleensä tuolloin mittaan uudestaan kun harvinaista että kahtena päivänä sama lämpö ja lämpö olikin 36.49, aika iso lasku ja välissä alle minuutti. Yleensä kyllä aina alkaa nousta pikkuhiljaa mitä pidempään hereillä. Nojoo, melko korkea lämpö tällä hetkellä kun normi on about 36.45, yhtenä päivänä voi olla korkeampi ja sitten taas laskee tuohon, voisko enteillä jotain hehe :)

Mikäs tilanne siellä? :)
Mä luulin että aamulämpö alkaa nousemaan heräämisen jälkeen mutta tänään kävi hassusti että mittasin lämmön heti kun silmät auki sain makuullaan, niinkuin normaalistikin, lämpö oli 36.59 eli sama kuin eilen, yleensä tuolloin mittaan uudestaan kun harvinaista että kahtena päivänä sama lämpö ja lämpö olikin 36.49, aika iso lasku ja välissä alle minuutti. Yleensä kyllä aina alkaa nousta pikkuhiljaa mitä pidempään hereillä. Nojoo, melko korkea lämpö tällä hetkellä kun normi on about 36.45, yhtenä päivänä voi olla korkeampi ja sitten taas laskee tuohon, voisko enteillä jotain hehe :)
No täällä ei mitään ihmeellistä :D ei ne ovitikutkaan enää oikein vahvene, joten luulen ettei ovista ihan vielä tiedossa.
Lämmötkin aika matalat ja se pistää kyllä epäilemään, että tuleeko taaaaad pitkä ja mahdollisesti ovuloimaton kierto:banghead:

Hassu heitto kyllä sulla tossa! Mutta hyvä että lämmöt pysyy korkealla :) peukut pystyssä!

Ja tältä siis näyttää käyrä:
2DE02E6D-1843-45C7-8918-37077A93725F.jpeg

Ja tässä tämän hetkinen sekä edellinen plussakierto päällekkäin:
E083F40B-F5EB-4894-8900-610E73AB39A8.jpeg

Täällä edelleen megakierto päällä :yuck: Tänään kp50 :wideyed: Taitaa olla ovuloimaton tämä. Huomenna menossa gynelle, katsotaan mitä se keksii. Tein tänään verestä hcg arvon (työpaikkaetuja :) ) ja tulos alle 2 on eli eipä ole sekään syy pitkään kiertoon.

Liitteet

• 8B8F1641-DEBC-4CB1-8DB2-E5E2CCAFF253.png
    8B8F1641-DEBC-4CB1-8DB2-E5E2CCAFF253.png
    239.9 KB · Katsottu: 210
Mulla peruuntui tämänpäiväinen folliultra ja koitan saada huomiseksi uuden. Eri paikkaan ja eri lääkäri, en tykkää. Mut pakko jos meinataan hommailla tässä kierrossa ku söin letroja. Ottaa niin päähän tuo peruuntuminen ku viivästyy yritys mut ei maha mittään.

Liitteet

• Screenshot_20180227-214943.jpg
    Screenshot_20180227-214943.jpg
    481.5 KB · Katsottu: 217
Salainensydän teillä aika vähän hommailukieltoa oviksen lähellä . Vai mikä tuo AM on? Saitko oviksen tikutettua?

Täällä sain varattua tälle päivää gyneajan niin pääsee kurkkaan kuinka letrot vaikuttaa. Eilinen aika peruuntui ja nyt jo kp13 et pitäis päästä syöttään siemeniä. Eilen ei uskallettu.

Muska, sain tikutettua, kp 19 oli plussa. Vähän jäi vähiksi tallettelukerrat tässä kierrossa työvuorojen takia, mutta niin ne jää varmaan parin seuraavan kuukauden ajan kun menee vuorot niin ristiin. Varmaan tulee "välikiertoja" pidettyä, ainakaan en meinannut ovista tikuttaa.

En tiedä kiinnostaako, mut kerrotaan gyne kuulumiset. Ei lähdetty tekee kierrolla mitään. Ultrassa näkyi lupaavanoloinen folli, joka vois pian lähteä liikkeelle. Gyne arvioi, että ovis olisi neljän päivän päästä. Eli voisi tämä kierto jossain välissä loppua :) Painoa pitäisi tiputtaa, kuulemma jo 5% tiputus parantaa hedelmällisyyttä 30% ja juuri ovulaatiota parantaa. Uudelleen sit yhteyttä, mikäli kierrot edelleen sekoilee ja mikäli vuoden loppuun mennessä ei olla raskaana.

Zoria, hyvältä kuulostaa toi lähestyvä ovis! Oliko gynellä jotain muuta epäiltyä selitystä kiertojen epäsäännöllisyydelle kuin paino? Mä kuulin noin kuukausi sitten ekaa kertaa myo-inositolista ja syön nyt sitä. Sen pitäisi auttaa lyhentämään kiertoja ainakin pcos:tä kärsivillä. Se on vielä yllättävän huonosti tunnettu, niin levitän tietoa siitä, koska uskon sen voivan auttaa monia todennäköisemmin kuin monet muut poppaskonstit, joita naiset kokeilevat:)

Mä näin viime yönä unta, että mulla oli ovis jo nyt kp 9, eli mulle ihan super aikasin:grin No joo, tuskin oli mikään enneuni. En oo todellakaan vielä tikutellut tai mitään, koska mun ovikset on vasta kp 20 paremmalla puolella.

Kattelin vähän mun lämpökäyriä ja huomasin, että mulla on lähes kaikissa käyrissä pieni nousu jo päivä tai pari ennen ovista. Lämpö siis nousee ihan vähän yli 36 asteen, kun yleensä mun ovista edeltävät lämmöt on alle 36 astetta. Ootteko te muut huomanneet samaa?

Takaisin