BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
2e4abb6857542777035aafe76de8ccbe

Vähän oon seurannut tämän kierron lämpökäyrää, mutta varmaan katkaisen tämän kierron primoilla kun ultrassa näytti siltä etten oo tässäkään kierrossa ovuloimassa.

Muutaman päivän jos vielä mittailen, mut sit aloitan primot. En halua että kierto taas venyy sit jonnekin 55 päivän mittaiseksi, tänään kp20.

Alinah, primolutien aikana mulla ei tullut ovista. Viimeisen kuurin jälkeen tuli ovis vasta ja tärppi. Mulla kesti vuoto n. 9pv ja alkoi jo ennen kun olin kp15-24 syönyt.

Mulla tämän kierron käppyrä näyttää tähän päivään eli kp 25 mennessä tältä. FF:llä on ilmeisesti vähän epäselvää mihin se ton oviksen sijoittaisi, siitä nuo katkoviivat. Mutta dpo ilmeisesti jotain tyyliin 3-5.

IMG_20180223_183031.png

e2210ffddc7949498777d1a6db84c191

Mun aamulämpö tipahti sitten ihan hitosti. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta nukkunut oon samanverran kun muinakin öinä ja samoihin aikoihin mittasin kielen alta lämmön kun tähänkin asti tässä kierrossa. :o

Clearbluen kaksoishormooni antoi ensimmäisen vilkkuvan hymynaaman tähän kiertoon tänään, nyt menossa kp21.

Salainensydän ollaan about sama dpo, meinaatko alkaa testaa ajoissa vai ootatko lähemmäs menkkojen mahdollista alkamista? :)
Alinah oho iso lasku :O et oo suu auki nukkunut tms? Tai voisko olla droppi ennen ovista?

ImageUploadedByVau Foorumi1519461451.748665.jpg

Vihdoin jotain näytettävää eli dpo 3 menossa, research sanoo että dpo 4 mutta ei kait sillä päivällä merkitystä oo. Korkeat lämmöt aiemmin oli sairauden aikana niin näkyvät pisteinä vaan. Vielä ainakin samaa kaavaa mennään oviksen jälkeisinä lämpötiloina verraten edellisiin kiertoihin.

Salainensydän ollaan about sama dpo, meinaatko alkaa testaa ajoissa vai ootatko lähemmäs menkkojen mahdollista alkamista? :)
Alinah oho iso lasku :O et oo suu auki nukkunut tms? Tai voisko olla droppi ennen ovista?

View attachment 65809
Vihdoin jotain näytettävää eli dpo 3 menossa, research sanoo että dpo 4 mutta ei kait sillä päivällä merkitystä oo. Korkeat lämmöt aiemmin oli sairauden aikana niin näkyvät pisteinä vaan. Vielä ainakin samaa kaavaa mennään oviksen jälkeisinä lämpötiloina verraten edellisiin kiertoihin.

En oo suu auki nukkunut. Katotaan mihin tää kehittyy tästä! Kyllä jäin suu auki ihmettelee tämän aamun lämmön kohdalla että mitä ihmettä..
Kaikki samanlailla kuin muinakin aamuina.

Nojoo ei mulla ainakaan pakkaset tms laske asteella lämpöä, joku 0.10 saattaa olla eroa jos tooosi kylmä yö ja nukkunut ilman peittoa :/

Meillä kotona jopa aika lämmin sisällä. 27.7 astetta, ei tarvi palella. Nukun tietääkseni aina peiton alla, tai ainakin herään lämpimän peiton alta joka aamu. Hyvin mystistä tää iso lämmön putoaminen.

Alinah, onko mittarin patterit kunnossa? Mulla joskus patterit oli sönde niin lukemat oli mitä sattuu.

Alinah, onko mittarin patterit kunnossa? Mulla joskus patterit oli sönde niin lukemat oli mitä sattuu.

Kyllä pitäis olla ihan kunnossa, seurataan nyt tilannetta mitä se näyttää seuraavina päivinä. Jos nyt lähtee näyttää mitä sattuu niin on varmaan vaihdettava patterit.

Nooh, ajatus ainakin OLISI odotella edes sinne dpo 10 asti, mutta saas nähdä :laughing002 Tosiaan tänään ois Fertility Friendin laskujen mukaan dpo 4, mut jos laskisi ovistestin plussan mukaan niin ois dpo 6. Aattelin kuitenkin jos menisin ton FF mukaan niin ei tuu liian aikaisin testattua:grin Eli ensi perjantaina olisi dpo 10 (tai 12), silloin voisi aikaisintaan testailla :angelic: Ollaan tosin just sinä päivänä lähdössä viikonlopuksi sukuloimaan, joten sit seuraava mahdollisuus testata vasta su iltana ellei menkat ala. Huh, tulipas melkoinen selostus:grin

Nooh, ajatus ainakin OLISI odotella edes sinne dpo 10 asti, mutta saas nähdä :laughing002 Tosiaan tänään ois Fertility Friendin laskujen mukaan dpo 4, mut jos laskisi ovistestin plussan mukaan niin ois dpo 6. Aattelin kuitenkin jos menisin ton FF mukaan niin ei tuu liian aikaisin testattua:grin Eli ensi perjantaina olisi dpo 10 (tai 12), silloin voisi aikaisintaan testailla :angelic: Ollaan tosin just sinä päivänä lähdössä viikonlopuksi sukuloimaan, joten sit seuraava mahdollisuus testata vasta su iltana ellei menkat ala. Huh, tulipas melkoinen selostus:grin

Mä myös ensi vkloppuna aloitan testailun, en malta odottaa :) jänskätään yhdessä :D

Alinah jospa toi lasku sun lämmössä tosiaan enteilee ovista! Kun kerran limatkin on bongattu! Pidetään peukkuja että ovis ois piakkoin :thumleft

Alinah jospa toi lasku sun lämmössä tosiaan enteilee ovista! Kun kerran limatkin on bongattu! Pidetään peukkuja että ovis ois piakkoin :thumleft

Todellakin peukut pystyssä, mä laitoin miehelle jo viestii et tulee kotiin sieltä miesten sauna illasta että mä haluun seksiä.. :joyful::joyful:

Alinah tuliko? :hilarious:

Ei oo vastannut viestiin, ei oo lukenut mun viestejä ysin jälkeen! Nyyyh! Mun miehelle kyllä seksi maistuu missä vaan ja milloin vaan. Mut nyt siellä on saunomiset varmaan kesken. No ei voi mitään! Aamulla sitte!

Jos hän törpöttelee niin seksi maistuu huomenna, meillä yleensä extraoanetus krapulassa. Mut eipä oo ollu semmoisia pariin vuoteen. Ja hyvä et sun miehelle kelpaa aina, helpottaa yritystä kuin jos mies ei aina suostuisi.

Takaisin