BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gadianille varovaiset onnittelut!

Kertokaa joku miksi FF on lämmössä joskus tumma pallilla ja joskus väritön?

Väritön tarkoittaa että oot mitannut normaalista aiemmin tai myöhemmin ja ei välttämättä ole luotettava, tummat on Ok aikaan mitattu :)

Aiemman mittarin kanssa oli aina hirmu korkeita lämpöjä. Nyt näyttää ihan normaalimmalle.

Liitteet

• 1517142771053.jpg
    1517142771053.jpg
    108.3 KB · Katsottu: 204
Aiemman mittarin kanssa oli aina hirmu korkeita lämpöjä. Nyt näyttää ihan normaalimmalle.
Mull oli muuten sama juttu. Edellinen mittari(joka olikin tosi vanha) näytti aika korkeita lämpöjä sen ekan kierron kun mittasin. Sittemmin uudella tullut paljon maltillisempia tuloksia :D
On sillä vaan merkitystä millä mittaa!

• Tykkään
Reaktiot: Emk
Jes, vihdoin :joyful: nyt toivotaan, että lämmötkin nousee. (Tosin edelleen flunssaa, että katsotaan miten lämmöt käyttäytyy)
View attachment 64815

Jos et ihan yli 38 kuumeessa ole niin voisin veikata että jonkinnäköistä suht selvää käyrää tulisi oviksen jälkeen :) Mulla oli kesällä flunssaa varmaan pari kuukautta ja lämpöilyä, silti käyristä näki oviksen ihan hyvin, jostain syystä aamulämmöt aika matalat ja nousi sitten päivällä jos nousi flunssan takia. :)

Jos et ihan yli 38 kuumeessa ole niin voisin veikata että jonkinnäköistä suht selvää käyrää tulisi oviksen jälkeen :) Mulla oli kesällä flunssaa varmaan pari kuukautta ja lämpöilyä, silti käyristä näki oviksen ihan hyvin, jostain syystä aamulämmöt aika matalat ja nousi sitten päivällä jos nousi flunssan takia. :)

Juu ei ihan kuumeessa olla, vain lämpöilyä. Mulla myös tuntuu päivän mittaa nousevan. Mittailu vähän niin ja näin, kun kipeänä nukun niin sikeästi, että jää mittailut aamuyöstä välistä :D aina ei onnistu, hahahaha

Uutta käppyrää pitkästä aikaa, jos lämpöihin on luottaminen, ovulaatio on tapahtunut n. viikon etuajassa :wideyed:

Liitteet

• Screenshot_2018-01-30-13-34-02-1.png
    Screenshot_2018-01-30-13-34-02-1.png
    112.8 KB · Katsottu: 237
Miltäs käyrät näyttää tänään? :)
ImageUploadedByVau Foorumi1517397985.651139.jpg

Itellä mukavan tasaisen laskevaa, menkat ohi ja oviksen odottelua. Jos about 10 päivän päästä lämmöt alkaa heitellä häränpyllyä niin tietää että pitkä kierto tulossa ja oviksen puskemista, jos taas tasaisena pysyy niin ehkä aiempi ovis tässä kierrossa, odotellaan odotellaan :) Onko jollain kokemusta bbt käytössä ”raskaustestinä” eli ei tee r testiä ollenkaan vaan odottaa että sovellus tai muu näyttäisi raskauden olevan erittäin mahdollinen. Ohjeissa lukee että se vaatisi odottelun about dpo 17-19 että voi lämpöjen mukaan todeta raskauden ehkä alkaneen, ei varmaan kukaan jaksa niin kauaa odotella :D

AC3B8F76-D9A2-4F7E-8FD3-7DF852AF0567.jpeg

No täällä tälläistä (korkeat lämmöt johtui sairastelusta) :) odotellaan lämpöjen vahvistavan oviksen.
Olisipa se nyt oikeasti ollut!! Ainakin oireet oli jäätävät :D ikinä ole tullut noin hurjasti venyvää eggistä ku eilen. Kivut oli myös vasemmalla puolen (missä ultrassa johtofolli) tosi kovat. Että jotain siellä ainakin tapahtui.

Annsku, mulla alkoi viime kierossa vasta dpo17 menkat :D että lähellä käytiin ja monen monta testiä tuli tehtyä.

Jaa mitähän sitä nyt pitäisi päätellä? Advanced asetus ei näytä mitään, mutta kun heitin researchin niin näyttää dpo3. :confused: Ovistesti oli kyllä siinä ja siinä plussa kp15. Nyt negaa.. Saa nähdä. Kierto kyllä tuon kp15 oviksen? mukaan on mun normaali kierron pituus. Jos imetyksen lopetuksen jälkeen kierto palautuu näin nopeasti niin on tietysti hyvä.

Liitteet

• 1517466130894.jpg
    1517466130894.jpg
    120.2 KB · Katsottu: 211
  • 1517466165278.jpg
    1517466165278.jpg
    108 KB · Katsottu: 229
Emk, onko sulla yleensä oviksen jälkeen hedelmällistä valkovuotoa? Eggistä?
Siihen tuo advanced tarttuu helposti, kun ei periaatteessa pitäisi oviksen jälkeen tulla.
(Mulla on kyllä tullut parissa kierrossa, että niin :D )

Vaiana, Joskus ja joskus en ole edes onnistunut eggistä edes huomaan koko kierron aikana. Eiköhän tää selviä vielä. Uskon sitten kun testi sanoo kunnolla plussa, se kp15 oli niin siinä ja siinä.

Vaiana, Joskus ja joskus en ole edes onnistunut eggistä edes huomaan koko kierron aikana. Eiköhän tää selviä vielä. Uskon sitten kun testi sanoo kunnolla plussa, se kp15 oli niin siinä ja siinä.
No näinhän se on :D yhtä arvuuttelua ja odottelua.

On: Mä jouduin yhden korkean kuumepäivän tuloksen laittaa discarded, kun ei sen kanssa ovulaatiota huomaa.
(Testasin siis huomiselle lisätä samaa lämpöä kuin tänään. Ilman tuota lämpöä tulee hienot viivat ja ovis siihen mihin mielestäni pitäisikin :D )

Emk parin päivän päästä näkee varmasti oliko ovis :) Mulla myös viime kierrossa advanced ei näyttänyt ovista puolivälissä vaikka research näytti, ja ovis olikin vasta paljon myöhemmin, research ehti näyttää about dpo 7-8 asti kunnes sekään ei näyttänyt ovista enää, siitä sitten jonkun aikaa ja ovis tapahtui oikeasti.

Takaisin