BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaiana, mulla oli tärppikierrossa lasku dpo 9-10 ja dpo 11 pomppasi ylös. En tiedä, oliko kiinnittymisestä jotuvaa vai mitä, mutta ei nyt vielä kannata heittää pyyhettä kehään:)

Nyt illalla vessassa käydessä verensekaista limaa.. en jaksa uskoa kiinnittymiseen tällä meikäläisen tiputteluvuoto historialla :sad001
Itkut itketty, mutta en ihan vielä tietty luovuta. Katsotaan huomisen lämmöt :)

Vaiana, mullakin tuli aina dpo 9-10 dippi ja sit lämmöt nousee vielä, myös plussakierros. Ja toi dpo 7-8 vois olla implantation dip, älä vielä turhia murehdi!

Arvatkaa muuten, kirjailin tänää pitkän sepustuksen fertility friendin ttc story galleryyn ja sit ku koitin lähettää sen nii se ei suostunu lataamaan ja sinne meni koko stoori. En kyllä tasan jaksa kirjottaa uudestaan... :p

Nyt on kumman alhaalla lämmöt. Research laittaa oviksen sinne minne kuuluu. 36.18.

Mä oon antanut periksi jo tän kierron suhteen, kroppa meni sekaisin imetyksen loputtua. Kp32/? oviksesta ei tietoakaan. Toisaalta töiden aloitus syö kaiken energian ja muksu vaatii kaiken huomion loppuajan, ettei hirveesti miehen kanssa kahdenkeskistä aikaan ole ollut.
Muille parempaa onnea kiertojen suhteen ja plussanneille onnittelut :)

Liitteet

• 324E397D-22E4-414D-9D63-4BCCC51B7A78.png
    324E397D-22E4-414D-9D63-4BCCC51B7A78.png
    198 KB · Katsottu: 254
Tuosta FF. Nyt ei näy enää kahtaa kiertoa yhdessä. Näkeekö sitä edellistä kiertoa enää mistään?

Zoria, aiotko vaan odotella menkkoja vai ootko miettinyt gynelle menemistä? Jos ovista ei kuulu ja kierto alkaa hirveästi venyä, jotkut primolutit tai terolutit voisi olla hyvät tilanteen ”nollaukseen”. Mulla ainakin meni kierto sekaisin keskenmenon jälkeen, mutta palautui mun mittapuulla normaaliksi (oli jo aikaisemmin pitkä kierto) yhden primolut-kuurin jälkeen. Vois mahdollisesti toimia myös jos hormonit on sekaisin imetyksen jälkeen.

Mulla nyt kp 26 ja lämmöt nousussa:) Nyt aamulla oli 36,15. Ovisplussa tuli kp 24, eli ovis taisi sitten olla oikein nätisti kp 25. Olin toivonut, että kierto olisi lyhentynyt, mutta tää uusi normaali on nyt ilmeisesti 37 päivää, kun mulla luteaalivaihe yleensä 12 päivöä. Ei nyt ihan mahdoton ja jokseenkin normaalin rajoissa, mutta pitkähän se edelleen on. Tässä vielä kuva:
1D40F9A3-33FA-49DC-85AC-DEE48BB095BB.png
Pitäsiköhän munkin ruveta käyttämään tota ff:ä, kuten kaikki muutkin täällä? Siitä sais vielä vähän selkeämmän käppyrän, kun mittauspäivät asettuu mukaan kuvaan.

Muska, ainakin mulla sovelluksessa siellä alapalkissa lukee "Charts" ja sieltä pääsee valitseen aiempien kiertojen käppyröitä.

Btw, huomasin, että mun lämmöt on tässä oviksen aikaan, eli viimepäivät ollut lähes täsmälleen vastaavat kuin elokuun plussakierrossa:rolleyes: Nyt on toiveet korkeella:grin

Hellou tännekin pitkästä aikaa, pääsin nyt uuteen kiertoon vihdoin ja viimein. Oli jälleen kerran ovuloimaton kierto ja söin 10 päivän terolut kuurin eikä viikon jälkeen vikasta pilleristä ollut vuoto alkanut, soittelin naikkarille ja pyysin primolut kuuria ja sainkin ison satsin.. Aloitin primot ja vikasta primosta 3 päivää niin alkoi uusi kierto! (Kierto kesti 54 päivää)

Nyt sitten kp5 aloitin aamulämpöjen mittailun ja tässä kierrossa on myös letrozolit käytössä. Katsotaan kuinka toimivat ja ystävänpäivänä 14.2 mulla ois folliultra.. :)

Alinah kp7.

ImageUploadedByVau Foorumi1518279246.047980.jpg

Ff ja muut ennustaa taas pitkää kiertoa ja lämmöt viittaa samaan, yleensä ennen ovista lämmöt paljon alhaisemmat mutta viime vuoden alkukierroissa oli kyllä noin korkeita myös. Saapi nähdä :/

Täällä käppyrä näyttää tältä:

FBDBADAA-14A2-4E08-AB9E-0A616440792A.jpeg

Olot viittaavat alkaviin menkkoihin. Pian se nähdään!

Vaiana miten pitkä luteaalivaihe sulla normaalisti on? Ainakin vielä lämpö koholla, eikös se hyvä oo :)

No on ollut kierto niin sekaisin, että jopa luteaali on vaihdellut hieman.. o_O
viime kierrossa oli sen 16päivää.
Tein tänään negatestin, joten tätiä kyllä odottelen..

Täälläkin odotellaan tätiä, dpo 17, testi nega ja lämmöt laski :meh:

Liitteet

• 20180211_122218.png
    20180211_122218.png
    110.5 KB · Katsottu: 270
Tälläistä hailuraa (näkeekö kukaan edes :hilarious: ) antoi tänään testiajalla, mutta katosi kuivuessa. Sen jälkeen näkyy vain valoa taustalle näyttäen. Harmaahan se myös on. :D
Että inhoan näitä viivanpaikkoja :shifty:
BF43CB59-96CD-4E5E-AE82-661EFBEEF623.jpeg

Muoks. No nyt en edes itse nää klikkaamalla isoksi tuota, joten pyh ja Pah :grin

Tälläistä hailuraa (näkeekö kukaan edes :hilarious: ) antoi tänään testiajalla, mutta katosi kuivuessa. Sen jälkeen näkyy vain valoa taustalle näyttäen. Harmaahan se myös on. :D
View attachment 65357

Muoks. No nyt en edes itse nää klikkaamalla isoksi tuota, joten pyh ja Pah :grin

Näkyy ainakin viivanpaikka ilman isontamistakin, oliko aamusta tehty vai illalla? :)

Näkyy ainakin viivanpaikka ilman isontamistakin, oliko aamusta tehty vai illalla? :)

Oli aamupissa, mutta nousin yöllä vessaan..en muista mihin aikaan :D
Sen verran jomottelee, että kyllä se viivanpaikka taitaa olla!
Mieskin sanoi että haloo nyt.. ei näy mitään :hilarious:

View attachment 65357

Mäkin nään viivanpaikan. Oliko sulla dpo 13? Sormet ja varpaat ristissä, että vahvistuisi:)

Takaisin