BBT - basal body temperature

Onpas jännän näkönen käppyrä Larissalla =D

Minä en ole tässä kierrossa mittaillut.. edellisessä mittasin.. ehkä taas seuraavassa kierrossa vois mittailla.
 
Tässä viime kierrosta ote..

Nytkin oon merkannu oviksen ja vähän muuta ff:ään mutta en tosiaan oo lämpöjä tässä kierrossa mitannut.
 

Liitteet

  • 1456433633169.jpg
    1456433633169.jpg
    70.9 KB · Katsottu: 399
Mannikka, nyt tuli pieni nousu mutta toisaalta mittasin kyllä myöhemmin kuin yleensä. Testi oli nega ja et saa Mannikka kuvaa, kun ihan vitivalkoisia oli molemmat testit :D
 
Nousu on hyvä :p no pöh negat.. Sunnuntainako sit taas testiä?
 
Juu sunnuntaina taas ja viimeinen tiistaina ennen kuin jätän luget pois. Tiistaina on myös naistenpolin aika (endon seuranta), joten on ihan mielenkintoista nähdä mitä ultrassa näkyy kierron lopussa :)
 
Larissa, Mikäs dpo tänään siulla on? Tuli vaan mieleen et jos se herkkä testi toissapäivänä on bongannut kiinnittymishormonipiikkiä :wink miullahan oli dpo5&6 otesti plussa ja dpo7 vielä aika vahva :)
 
Mannikka nyt on dpo 11 tai 12, keskiviikko oli dpo 9 tai 10. Kiitos kun luot mulle turhaa toivoa, hehe :D oikeasti kyllä oottelen vaan josko aikaistaisivat meidän pääsyä ivf-hommiin...
 
Haha, pitäähän sitä jonkun elätellä toiveita :)
Jos aattelis et nyt siulla on normaalit mahkut raskautua letroilla niin eikös neljässä kierrossa pitäs aika todennäkösesti tärpätä :)

Luin muuten sen vaun artikkelin, pelkästään miuta ja siuta lainailtu :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1456651644.812253.jpg


Eipä ole enää tasaista viivaa :D Varmaan hormoonit heittelee, sillä olo on sellainen että menkat yrittää alkaa lugesteronista huolimatta. Karmeat menkka- ja suolistokrampit :/ Toivon että ei vielä ala sillä tiistaina on aika polilla!

Larissa kp 24, dpo 13 tai 14
 
Ohhoh, nytpä sit heittelee :D etkö sitä testiä sit kuitenkaan tänää tehny..? Entäs jos huomenna :)
 
Mannikka, tänään en jaksanut :D tiistaina sitten ennen lääkäriä. Alkaa nämä olot olla endon kanssa jo niin tuttuja ennen menkkoja että säästetään testejä. Eilen ja tänään tuli pientä vaaleanpunaista v.vuotoakin jo. Toivon niin, että saan tiistaina toivomiani uutisia ja päästääkin jo aiemmin ivf-hommiin! :Heartred
 
Larissa, no jos nyt ei tärppää niin toivotaan sit nopeeta pääsyä ivf.. Mutta eihän sitä osaa oloista aina välttämättä päätellä lopputulosta :wink
 
Mannikka, aina pidät vaan toivoa yllä :wink juu on se moneen kertaan täällä nähty että menkkaolot ei välttämättä tarkoita menkkoja :D mutta olen realisti ja pidän katseen jo tulevaisuudessa eli ivf:ssä :)
 
Larissa, niinhän se on et on helpompi uskoa toisten plussaan :) mut kyllä se teidänkin vuoro tulee :) sit sitä vasta saakin ihmetellä :wink
 
Diabolicat, toivottavasti alhaiset lämmöt ei enteile menkkoja! Mulla tulee yleensä korkeita lämpöjä katkonaisten yöunien ja myöhemmän mittauksen jälkeen.
 
Missä vaiheessa teillä yleensä tippuu lämmöt?

Mulla muistaakseni vasta edellisenä päivänä ennen menkkoja. Joskus on käynyt niinkin että on ollu koholla vielä aamulla ja menkat alkaneet myöhään illalla - aamuyöllä.

Tässä kuussa ollut normaalia korkeammalla lämmöt oviksen jälkeen, käyrää en oo piirtäny, mutta menny aika lailla näin:
Ennen ovista 35,6-35,8, oviksen jälkeen 36,3-36,6. Siinä dpo 6 paikkeilla oli yhenä aamuna 36,2, mutta seuraavana taas 36,6. Tänään kp28 ja dpo11. Meinasin huomenna dipata testin, ku pitäisi hakea ne kalliit ivf lääkkeet.
 
Takaisin
Top