Kiitos
@Pikkupikkupikkunen joskus tuntuu hölmöltä miten hyvä mieli tulee kun kuulee muiden tarinoita samoista kokemuksista missä lopputulos on ollut onnellinen! Mulla tuntuu jääneen nyt tuo jomottelu taas pois. Mulla on teoria mut en tiiä miten totuuspohjanen se voi olla... Mul oli eilen liian vähän lugeja, oon kolme kertaa päiväs laittanu ni eiliselle oli vaan kaks ja venytin sitä illan laittoa myöhään... Ne jomottelut alko pari tuntia siitä ku olisin normaalisti laittanu sen päivälugen, ja helpotti vähän pari tuntia siit ku laitoin. Todennäkösesti ihan puhdasta sattumaa, mut iskihän siinä pelko että voiko olla noin herkkä meno muka
Äsken tuli tän päivän hCG tulos, kasvu oli melkeen tasan samana pysyny, tuplaantumisaika noin 32 tuntia! Ja tän päivän luku oli jo 3663. Ihan uskomatonta!! Mä kuvittelen jokasen oireen kohalla että tuo oli nyt merkki siitä että se lopetti kasvun ja tässä se nyt oli
pitää alkaa harjottaa jotain mentaaliharjotteita tässä että pääsee yli tästä pelosta, ei tästä oo mitää hyötyy kellekää!