Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mullakin kemialliset tekee siksakkia!@Jossu123 mulla ollu ny kolme progekiertoa, niissä on alkanu 3-5 päivää lopetuksesta. Ja joo, kuulostaa ovelalta koittaa siirtää ovista :D
@NewMoon joo, oli kyllä varsin tasasta ennen polyypin poistoa! Että siitä tää johtuu, mut olis mielenkiintosta tietää että miks :D
Tai no... viime joulukuussa mul oli itseasiassa kans siksakit, ja sillon sain "haamuja" (vai viallisia testejä?) niihin raskauskeijun herkkiin testeihin. Et mitä jos mulla siksak oliskin joku kiinnittymisyritysja jospa mulla oliski jotain häikkää siihen liittyen mikä aiheuttais sen siksakin
Tältä näytti siis viime joulukuun lämmöt, oon jättäny siihen merkitkin et missä kohti tuli haamua:
View attachment 114219
Mikä kp sulla siis nyt menossa?... Ja jatkan
Eggikset alkoi ja illasta testi näytti tältä 5min sisällä ja sit n. Puoli tuntia testin teosta.
View attachment 114233
Jos tuo olis ollut heti tuollainen niin olisin plussaksi lukenut, et varmasti huomenna sitten. Aikamoiset kivut munasarjoissa myös alkoi, et vois varmaan huomenna hyvinkin olla ovis.
2 aiemmassa kierrossa on Eggikset ollut dpo - 1 ja dpo 0
Muoks. Ja tää nyt tuli pikkasen yllärinä kun odotin ovista dpo 20![]()
No onpas kyllä melkosta vuoristorataa!!Jes @NewMoon ! Kiva että aikaistu! :)
Mulla vuoristorata vaan paheneetosiaan alan veikkaa että pitäs kai alkaa kattoo jotai parin päivän keskiarvoo näissä ku eihän täs oo mitää järkee :D ei varmasti oo menkat vielä alkamassa.
View attachment 114244
Taustailen täällä kirjautumatta edes koska ihan sairaat monsuunimenkat jo kolmatta päivää päällä mut nyt oli pakko kirjautua ihan vaan sanoakseni että uulalaa! Eihän tuollainen dippi voi olla vain jotain polyypin paikkailua enää, toivon todella kiinnittymisdippiä!Jes @NewMoon ! Kiva että aikaistu! :)
Mulla vuoristorata vaan paheneetosiaan alan veikkaa että pitäs kai alkaa kattoo jotai parin päivän keskiarvoo näissä ku eihän täs oo mitää järkee :D ei varmasti oo menkat vielä alkamassa.
View attachment 114244