Babyshowerit eli vauvakutsut

Mie haluisin babyshowerit, mut en usko että kukkaan niitä järjesttää. Miusta tunttuu, etten oo riittävän tärkkee kellekkään lähellä asuvalle. Mut ei se onneks miun onnee vauvasta vähennä.
 
Catjus vähän sama homma täällä. Olisihan ne kutsut kivat, mutta oon alusta asti tienny etten sellaisia saa. On niin hajanainen kaveripiiri ja luulen että kukaan ei halua ottaa ns vetovastuuta. Se ei kuitenkaan onnea ja iloa vähennä.
 
lellukka: Miksi arviot viestini tyhmäksi? :eek: En mun tarvii tykätä tälläisistä juhlista.

Mä sitä paitsi kieltäydyin juurikin viime viikolla, tälläisestä kunniasta. :) En halua.... niin en halua. Ystäväni loukkaantui :confused: asiasta... Mitä en ymmärrä, ollenkaan. Kenelle hän olisi tälläiset halunnut järjestää itselleen vai mulle?? :p Sellaiset rahat jne. voi laittaa johonkin järkevään ja juhlitaan sitten kun vauva varmasti on syntynyt. :)
 
Catjus ja tttiuhti, oletteko ajatelleet että voisitte itse järjestää tyttöjenillan jossa voisi teemana olla tulevan iloisen perhetapahtuman juhlistaminen babyshower -hengessä? Omassa ystäväpiirissä on parikin äippää järjestänyt itse sen tyyppiset juhlat, eikä tosiaankaan ole ollut mitenkään noloa vaan aivan ihania, tunnelmallisia juhlia. Kaikille tämä bs-perinne vaan ei ole vielä tuttu, ja jos kaveripiiri tosi hajanainen niin sitten saisi paikalle ainakin kaikki haluamansa ihmiset. Jos juhlien järjestäminen itse kuitenkin tuntuu jotenkin huomiohakuiselle tmv., niin voisi kutsussa korostaa ettei tarkoitus ole lahjoa tms, vaan viettää hetki kivalla porukalla esim. nyyttärihengessä. Hyvin nopeasti ystävät tällaisiin tilaisuuksiin kuitenkin jotain pientä ylläriä sitten "ohjelmaksi" keksii. :)
 
Oon mie sitäkin miettiny, mut jotenki ollu jaksaminen kortilla, kun ollu käit täynnä töitä. Ehkä mie jaksan asiaa ajatella kuhan pääsen äippälomalle :)
 
Mun ihanat sukulaiset järkkäs mulle tosi suloiset vaavikutsut eilen!! Täällä ne oli touhuillu mun joogan aikana ja koristellu ja kokkaillu :) Kun tulin kotiin ne oli piilossa mein talossa ja mie jouduin heidät etsimään. Sitten kilisteltiin ja syötiin. Me&I esittelijä tuli paikalle, sain toimia emäntänä ja shoppailinkin jonkun verran. Sitten vähän kisailtiin vauvaloton ja sosetedyin merkeissä. Ja sain ihanan vaippakakun!!

Anoppi ja yksi mun ihanista ystävistä jäi meille yöksi. Otettiin tosi upeita raskausmahakuvia joista parhaimmat muokkasin ja laitoin jo tänään Ifolorille tilaukseen.

ihanaa kun ystävät välittää ja jaksaa muistaa pallomasua :)
 
Täällä oli vauvajuhlat lauantaina jotka ihana ystävä oli järjestänyt ! :) paikalle oli tullut aikas paljonkin ihmisiä ja huomasi että juhliin oli panostettu koristeluita ja tarjottavia myöten. Paljon sain myös kivoja lahjoja... Tai siis vauva sai :wink ohjelmassa oli seurustelun lisäksi myös leikkejä kuten vauvakuvien tunnistusta, syntymäajan ja vauvan pituuden sekä painon arvailua, lastenlaulujen tunnistusta ja mun masunympärysmitan arvausta ! Olin tietoinen että tämmöiset juhlat oli tulossa, toteutusaika oli vaan hämärän peitossa ! Olin kyllä todella otettu ja itkettyä että naurettua tuli moneen kertaan illan aikana !! :Heartred
 
Vauvakutsuiltiin tiistaina ystäväni luona, tiesin ajankohdan ja paikan, koska muuten olis ollu hankala järjestää :) Oli ihania ihmisiä, hyvää ruokaa, saunaa ja paljua... Oli kyllä kerrassaan mukavaa viettää aikaa itselle tärkeiden ihmisten kanssa... Saatiin vaippakakku ja 80e lahjakortti s-ryhmän kauppoihin... Vieraat arvaili narulla minun vatsanympärystä ja itse tunnistelin vauvakuvia :D Kerrassaan ihana ilta ♡
 

Liitteet

  • 1414075103698.jpg
    1414075103698.jpg
    51.2 KB · Katsottu: 45
Mulle jäi myös hyvä mieli babyshowereista. Ei mitään jenkkityylistä hössötystä tai tavaranpaljoutta, vaan lähinnä hyvää ruokaa ja mukavaa yhdessäoloa tyttökavereiden kanssa. Muutenkin kaikki ovat niin kiireisiä nykyään, että vauvajuhlat on hyvä tekosyy saada ystäväporukka koolle :)
 
Takaisin
Top