Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä ne vastaa ihan omaa kokoa :)Mistä tietää, mikä on oma koko äitiysvaatteissa, vai vastaako ne omaa nykyistä kokoa?
Mistä tietää, mikä on oma koko äitiysvaatteissa, vai vastaako ne omaa nykyistä kokoa?
Minkälainen vuoto on alkuraskaudessa normaalia? Mulla on tullut muutamina päivinä vähän ruskeaa ja vaaleanpunaista vuotoa, sellaista limaista. Ymmärtääkseni myös kirkkaa punainen veri ei aina kerro keskenmenosta..? Onko muilla kokemuksia? Pelkään keskenmenoa, joka kerta kun menen vessaannyt rv 7.
Minkälainen vuoto on alkuraskaudessa normaalia? Mulla on tullut muutamina päivinä vähän ruskeaa ja vaaleanpunaista vuotoa, sellaista limaista. Ymmärtääkseni myös kirkkaa punainen veri ei aina kerro keskenmenosta..? Onko muilla kokemuksia? Pelkään keskenmenoa, joka kerta kun menen vessaannyt rv 7.
Rv 18+3 menossa ja lähdin normaalisti kävelylle ja yhtäkkiä tuntui kuin alavatsasta olisi jotain pudonnut pois. Tuli ontto tai jopa tyhjä olo. Ei kipuja, vuotoja, eikä epämiellyttäviä tuntemuksia, vain ontto/paineinen tunne. Mistähän voisi johtua?
Onko sulla ollut vielä harjoitussupistuksia? Menikö kohtu kovaksi, pystyitkö sitä tsekkaamaan? Mulla ne tuntui ekassa raskaudessa vähän kuvailemasi kaltaiselta. :)
Ei ole vielä ilmeisesti ollut harjoitussupistuksia kun tällainen tunne tuli ensimmäistä kertaa Enkä päässyt kohtua koittamaan, kun oli niin paksu toppatakki päällä.
Tunne kesti hetken, mutta kun jatkoin kävelyä niin se tasaantui ja katosi.
Okei, tämä on vain arvelua, mutta voisi hyvin olla niitä. Jos toistuu, niin sittenhän voi kokeilla onko kohtu kovettunut. Jos ovat kivuttomia, niin ei yleensä tarvitse reagoida mitenkään. Paitsi jos niitä nyt aivan alvariinsa alkaa tulla niin sitten voi olla aiheellista tsekata, etteivät pehmittele paikkoja liian varhaisessa vaiheessa. :)