Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässäpä nyt pari kysymystä:
1. Mihin kokoon asti olette ostaneet vauvan vaatteita ennenkun vauva edes oli syntynyt?
2. Itseäni stressaa tää oireeton alkuraskaus (vaikka siitä pitäisi kaiketi nauttia?) oon lukenut kaikenmaailman keskeytyneet keskenmenot ja tuulimuna - keskustelut. Eli siis onko täysin normaalia että raskausoireita ei juurikaan ole? (mulla vain ihan pientä nippailua alavatsassa + selässä)
3. Mitä tehdään ekalla neuvola käynnillä? Itseeni erityisesti kiinnostaa tsekataanko ollenkaan onko siellä vatsassa edes elämää?
Alkuraskauden ultra varattu. Töiden vuoksi 6+4, onko turha reissu vai voiko syke jo näkyä vai keräänkö itselleni vain turhaa stressiä tällä? Muuten menisi melkein kaksi viikkoa vielä eteenpäin.... tuntuu liian pitkältä ajalta odottaa
Influenssarokotus alkuraskaudessa? Puolesta vai vastaan?
Käsittääkseni sillä ei ole väliä missä vaiheessa raskautta sen ottaa sitä suositellaan raskaana oleville joka tapauksessa.
Ainoa tuollainen taitaa olla britaxin baby safe sleeper, mutta sitä ei taideta enää valmistaa ja myydä. Sitten on tietysti noita turvakaukaloita, mitkä saa makuuasentoon auton ulkopuolella. Periaatteessa ajavat kai vaunukopan tehtävän, mutta itse en kyllä pitäisi riittävänä vauvan jokapäiväiseen nukuttamiseen. Miksi et ostaisi kunnon vaunukoppaa ja lisäksi turvakaukaloa?
Jos tarkoitat pyörivillä pyörillä kääntyviä etupyöriä niin melkeinpä merkillä kuin merkillä on joku malli sellainen. Kannattaa käydä liikkeessä koeajamassa vaunuja ja miettiä, mitä ominaisuuksia kaipaa eniten. Kaikista rattaista saa vaunukopan irti.
Ei. Jos kuumeesi on 38,5 tai korkeampi niin sitä suositellaan lähtemään laskemaan. Ihan panadolilla tai tarv/jos ei muuta löydy niin buranalla.
Muokd. Rokoista parvorokko on sellainen että se pitää verikokeella tarkistaa.
Buranaa saa ottaa satunnaisesti/jos on ns pakko. Mutta muuten kannattaa jättää ottamatta.