Aukkarikokemuksia?

Hei, kysyn nyt täällä, jos joku osaisi vastata että, tehdäänkö aukkaritutkimus aina lapsettomuustutkimusten alussa, ennen kuin aloitetaan mitään esim. lääkehoitoja? Vai voidaanko lääkehoidot aloittaa jo heti ennen aukkarin tekemistä?
Mulla aloitettiin lääkehoito muutama kuukausi ennen aukkaria. Mutta kyllä se taitaa aika lailla alkupään tutkimuksia olla ennen kuin mietitään jatkoja, jos siis aihetta tälle tutkimukselle on. Jos on esim miehestä johtuva lapsettomuus eikä naisella oireita, niin käsittääkseni ei välttämättä tehdä aukkaria ollenkaan?

@Kirsikkakarkki minulle ei ennen esikoista tehty aukkaria, koska ei ollut mitään erityistä syytä miksi se olisi pitänyt tehdä. Toisen lapsen kohdalla oli sektio takana, joten sen takia suositteli aukkaria. Ei aloitettu lääkkeitä ainakaan meillä ennen aukkaria. Molemmat kerrat julkisella siis.

Hei, kysyn nyt täällä, jos joku osaisi vastata että, tehdäänkö aukkaritutkimus aina lapsettomuustutkimusten alussa, ennen kuin aloitetaan mitään esim. lääkehoitoja? Vai voidaanko lääkehoidot aloittaa jo heti ennen aukkarin tekemistä?
Mulla oli ovulaation stimulaatio lääkehoidolla ja myös olisi ollut eka inseminaatiokin, mutta päätettiin että ei käytetä sitä ennen ku tutkimus on tehty

Muokattu viimeksi:
Takaisin