Arvauksia :)

Mä oon koko ajan ollu sitä mieltä, että poika olis tulossa, mutta nyt kolme ihmistä on jo sanonut mun mahaa tyttömahaksi. :) Kolme viikkoa vielä rakenneultraan..
 
Mulla oli salaa vähän tyttö olo en uskaltanut sitä ääneen sanoa kun esikoisen arvaus meni väärin :D siis RU ultrassa kätilö sanoi että meille olisi tyttö tulossa :Heartred mies oli hiukan yllättynyt mutta erittäin onnellinen tytöstä :) :Heartred
 
Mahtis ketju :)
Mä jollain hassulla tavalla vähän niin kuin toivoisin tyttöä, mutta saa sieltä tulla poikakin. Siksi sanon tyttö :)
...ja vaikka varhaisultrassa sanottiin, että vain yksi vauva tulossa, niin välillä tuntuu että kyllä tähän mahaan mahtuisi kaksikin :D

Rakenneultra on vasta kesäkuun 15. päivä, joten sinne asti saa arvuutella vielä...
 
Aikaisen pahoinvoinnin takia ajattelin että kaksi voisi olla. Itsekin olen kaksonen. Mutta arvaan kuitenkin että yksi on masussa. Ja tyttö, koska tuntuu niin samalta kuin esikoisen kanssa.

Edit: me tehtiin tänään 7.2. sormustesti ja se sanoo että poika ;D

Rakenneultrassa kätilö arveli tyttöä, varmaksi ei sanonut :)

Itsellä oli muuttunut ajatukset enemmän pojan suuntaan. Pahoinvointi oli tosi erilaista kun esikoisen kanssa ja mieliteot myös. (Esikoinen on siis tyttö)
 
Rakenne ultraa vielä odotellaan. Vasta kesäkuun alussa aika.
Mutta poika olo on täälläkin unia poika vauvoista. Mistä lie sekin johtuu. Mutta sanon siis poika vaikka vielä salaa toivon tyttöäkin. Kumpi vaan.

Tuleva mummi on taas aivan varma että tulokas olisi tyttö .
Onnellisesti oli ehtinyt jo kertomaan epäilyksensä eteenpäin. Asia aiheutti enemmän hilpeyttä kun eräs tuttava tuli kertomaan heillä olevasta vaaleanpunaisesta polkupyörästä ja työntökärryistä. Jotka sitten voisivat odotella meidän pientä tyttöä.
 
Meille luvattiin poika, kuten ajattelinkin. Tyttölupauksesta olisi mennyt pasmat ihan sekaisin. Onko muilla osuneet arvaukset oikeaan?
 
Mä aluksi ajattelin että vois ehkä olla tyttö kun oli niin kova pahoinvointi verrattuna poikien raskauksiin. Mut tuli kyllä aika äkkiä sitten sellanen poikafiilis ja sen alkuraskauden ultran jälkeen vielä varmempi fiilis että poika siellä varmasti on vaikkei mitään sukupuolta sillon näkynykkään.
 
Mulla edelleen vahvasti poikaolo, maha on jo valtava ja potkut pontevia. Tänään ehkä selviää onko fiilis oikea. Elämme jännittäviä aikoja...
 
Tänään toivottavasti selviää, kohta rakenneultraan :nailbiting: veikataan nyt tyttöä, sellainen olo vaan on viime aikoina ollut :happy:
 
Mulla on edelleen vahva poikaolo, mun sisko veikkaa myös poikaa, mut sit taas alan kallistumaan siihen et tää oiskin tyttö. Mies haluaisi sen pojan mut sano et pääasia on se et on terve. Mies ei myöskään haluaisi tietää sukupuolta ennen kuin synnytyssalissa, mut mää veikkaan et kysyn sitä niin kätilö saa sen kertoa mulle.
 
Mulla oli aluksi tyttöolo, joka kuitenkin vaihtui sellaiseksi ehkä sittenkin poika -oloksi, mutta nyt on tullut tosi vahva tyttöolo taas. Voisin vaikka melkein lyödä vetoa sen puolesta, niin vahvasti uskon, että sieltä toinen tyttö tulee! :cool:
 
Mulla ei ole mitään käryä edelleenkään (aiemmin kirjoitin, että sisko ja mies ovat tyytömieltä, nyt moni on ilmoittanut olevansa samma mieltä), ei ollut esikoisestakaan. Poikaa kyllä kovasti toivon -ai että ois kätevää, kun ei "tarvitsisi hankkia mitään" :wink Mutta oikeasti ei kyllä ole mitään väliä.. Mies saattaisi tykätä jos se olisi tyttö, eikä hänen tarvitsisi enää olla mun "haluan opetella uuden letin" -uhri. Tosin tovi siinä saattaa mennä, kun esikoisen tukka ei ainakaan mitenkään päätähuimaavaa vauhtia kasva...(eli on vielä säästynyt äipän väkerryksiltä) :p
 
Tänne kätilö veikkasi tyttöä :Heartpink varmaksi ei luvannut, tyttöveikkaukset aina epävarmempia...aika selvästi jalkoväli nähtiin eikä siellä mitään ulokkeita näkynyt :)
 
Mulla oli ensin vahva poikafiilis, sit vaihtu tyttöfiilikseks. Ja nyt sellaseks etten yhtään tiiä kumpiko vois olla tulossa jotain veikkaan että on poika!

Mä oon tiennyt meidän tyttöjä odottaessa tosi vahvasti että tyttö tulee.
Poikaa odottaessa oli tosi epävarmat fiilikset kumpi tulis ja oli poika.
Nyt on siis samat fiilikset ku viimeks poikaa odotin.
 
Mä jollain hassulla tavalla vähän niin kuin toivoisin tyttöä, mutta saa sieltä tulla poikakin. Siksi sanon tyttö :)
...ja vaikka varhaisultrassa sanottiin, että vain yksi vauva tulossa, niin välillä tuntuu että kyllä tähän mahaan mahtuisi kaksikin :D

Rakenneultra on vasta kesäkuun 15. päivä, joten sinne asti saa arvuutella vielä...

Tyttöhän siellä...
Sukulaiset ja kaverit ovat arvailleet, että poikahan se, antaa heidän olettaa niin loppuun asti :wink
 
Mulla oli ensin vahva poikafiilis, sit vaihtu tyttöfiilikseks. Ja nyt sellaseks etten yhtään tiiä kumpiko vois olla tulossa jotain veikkaan että on poika!

Mä oon tiennyt meidän tyttöjä odottaessa tosi vahvasti että tyttö tulee.
Poikaa odottaessa oli tosi epävarmat fiilikset kumpi tulis ja oli poika.
Nyt on siis samat fiilikset ku viimeks poikaa odotin.

Tyttöä lupaili, mun vaisto petti tällä kertaa! :grin
 
Takaisin
Top