Jenskis
Vauhtiin päässyt keskustelija
Raskasta on välistä tälläkin mammalla, kun neiti tykkää nukkua vain sylissä tai ihan vieressä ja pari päivää on taas roikuttu tississä kiinni. Onneksi tyttö nukkuu erittäin hyvin isin sylissä, niin äiti (ja tissit) saa välistä edes levätä. Täällä aletaan olla pian kovasti tutin antamisen kannalla ja varmaan kohta sitä aletaan tarjota tissin sijaan, kun nytkin tällä hetkellä tuntuisi tissi olevan lähinnä läheisyyttä ja lohtua varten, kun maha on jo täyteen syöty.
Minulla alkaa myös lihakset jumiutua ja tänään olenkin kärsinyt järkyttävästä päänsärystä. Mies koitti avata lihaksia ja otin särkylääkkeen, vähäsen helpotti, mutta tuntuu jo taas, että olisi hiipimässä takaisin kohta...
Minulla alkaa myös lihakset jumiutua ja tänään olenkin kärsinyt järkyttävästä päänsärystä. Mies koitti avata lihaksia ja otin särkylääkkeen, vähäsen helpotti, mutta tuntuu jo taas, että olisi hiipimässä takaisin kohta...
Olet tehnyt ison työn, raskaus ja synnytys ja vielä lisää selkäongelmiakin... Yritä levätä mahdollisimman paljon ja olla syyllistämättä itseäsi. Anna armoa itsellesi. Tällä hetkellä et pysty revetä joka paikkaan tai jaksa huomioida ihan kaikkea. Mä oon kahden edellisen synnytyksen jälkeen ollut aivan hyvässä kunnossa, mutta nyt munkin oli pakko todeta, että tällä kertaa mun on levättävä ja enköhän ole oikeutettu siihen kun olen tehnyt niin ison urakan. Se aika tulee vielä, kun jaksan taas huomioida enemmän isompiakin lapsia. Ja niin tulee sinullakin. Minuakin pelottaa jo nyt, että kuinka muka selviän sitten kun mies palaa töihin!? Pakko sitten kai opetella pyytämään apuja, jos en meinaa selvitä.