Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu ku musta tuntuu et röyhty ei tulis millään ja sit lapsi taas ihan virkeä ! Tykkää siis nukahtaa tissille.. maha vaivoja meillä ei nyt ihan kamalasti ole , vähän paukuttaa, muttei tunnu kamalasti häiritsevän.
.. enemmän tää mami täällä huolehtii että eihän sit jos annan vaan nukkua röyhtäsyn mukana tule puklua ( ei kyllä ole tullu ) ja tukehdu tää pieni kesken unien.. murehdinko jo liian pitkälle ?
Hyviä vinkkejä kyllä teillä. Oon jotenkin ite nyt ihan hukassa tän neidon syömisien kanssa. Maito ei oo oikein tisseihin noussut, korvikkeella siis pääsääntöisesti menty. Liekö väsymyksestä ja hormoneista johtuvaa mutta en oikein itsekkään nauti imettämisestä.
Korvikkeen määrä on mietityttänyt ja nyt tultu siihen tulokseen että saa syödä niin paljon kuin jaksaa. Neidillä nyt ikää 1 vk ja 1 pv. Aikaisemmin viikolla maitoa meni jopa 120ml kerralla, nyt tänään sitten on maistunut vaan n. 20ml kerralla. Pitäiskö mun olla huolissaan?
Hormonit kiusaa, itkettää, väsyttää ja kaikki on niin uutta että en tiiä miten jaksan..
Mää en ois huolissaan. Meillä neiti oli 2 pv vanha ku sillä tuli sellainen noin 7-8 h välit syöneille parikin kertaa. Sairaalassa kätilö oli sitä mieltä että kun on kerta jo alkanu syömään hyvin nii ei tarvi huolestua eikä ole pakko herättää. Vauvat saattaa syödä esim toisena päivänä tosi paljon ja sitten seuraava ihan vähän. Että tuon perusteella en huolestuisi heti alkuun ainakaan.
Tiimpuu kysy ja jaa täällä huolet ja murheet, kaikki ollaan uuden asian edessä ja yritetään siis auttaa toinentoisiamme neuvoilla ja vinkeillä. Saisitko kummia tai mummia hetkeksi viihdytään ja syötetään vauvaa nii saisit nukuttua? Itse huomaan että kun on väsynyt nii itkuakin on herkemmässä ja kaikki tuntuu paljon isommilta ongelmilta.
Onko kellään käytössä cuplaton? Onko auttanut ja minkä ikäiselle olette antaneet?