Meidän parisuhteelle ei oo vauva-arki tehnyt hyvää,mut eiköhän tästä parempaan suuntaan mennä...Mies ei nyt vaan oo osallistuvaa sorttia ja se on ollu vaikeeta hyväksyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla kun on lapsista paljon kokemusta ja miehellä ei, niin välillä käy niin, että mies vahtii lasta ja minä en ole edes samassa huoneessa ja silti kuulen ennen kuin mies huomaa, että nyt on vaarallinen tilanne tulossa. Huutelen sitten miehelle ja hän on ihan ihmeissään, mistä voin tietää.
Mikäs on Tiiimpuu siellä tilanne? Voisko olla adeno virus?Jaa-a. Meillä loppui kuume yhteen vuorokauteen. Nyt vaan vissii panadol (saanu yöllä viimeks pienen annoksen ku en keksiny mikä on) aiheutti masuvaivaa. Tänään tehnyt jo ainakin viidet löysähköt kakat. Ei kuitenkaa oo ripulia mun mielestä.
Mitähän lie tämä.. noh katsotaan nyt kun kuumekin laski jossei tarvis lääkitä että kuin etenee..
Mikäs on Tiiimpuu siellä tilanne? Voisko olla adeno virus?
Meillä on kielessä, kielen kärjessä, jotain punaisia läikkiä ja masu ollut kipeänä muutaman päivän.. mietin, et onks tuo nyt jonkun enterrorokon saanut :arghh:
Toki voi olla purrut kieleen, kun ei näy muualla mitään suussa.. yöllä heräsi tirskumaan myös, mitä ei ennen oo tehnyt, et toivottavasti ei oo kipeeksi tulossa. Niin ikävää kun pienet sairastaa