Meidänkin pojalla posket on punaiset ja karheat mutta johtunee vaan yhdistelmästä kuola-maito (ja milloin mikäkin neste) poskilla ja ulkoilmasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on tosi pahoja iho-ongelmia. Ei niinkään poskissa, vaan korvien takana, päälaella, kaulalla, niskassa ja vatsassa. Vatsa oli viimeksi eilen aivan rutikuiva ja punainen. Myös muualla kehossa kuivia laikkuja. Lapsi myös raapii itsensä verille, jos ei ole sukkia käsissä. Voiteina on tällä hetkellä novalania, bepanthenia sekä kortisonivoidetta. Päälaelle ja kylpyveteen laitetaan öljyä. En tiedä mikä oikein auttaisi tyttöön iski korvatulehdus ja antibiootti vai pahensi oireita, joten sekin piti lopettaa.
Mä olen ollut nyt joitakin päiviä aivan yliväsynyt. Tänäänkin koko päivän. Meille tuli illalla vieraita ja mä en meinannut pystyä keskustelemaan normaalisti ja kahvinkeitosta selvisin just ja just. Kun menin makkariin imettäen nukuttamaan vauvaa niin nukahdin itsekin. Onneksi mies ja lapset olivat vieraiden kanssa kun emäntä otti pienet torkut vauvan kanssa. Ei nyt sentään näin ole ikinä ennen käynyt!
En oo, en tiedä mikä on väsyttänyt niin paljon.Ootko siitepölyallergikko? S.pölyä on jo ilmassa ja mulla yleensä se alussa väsyttää. Oulussa asti ei näköjään vielä oo niin paljon. Mutta katupölyä on ihan mahdottomasti
Oi apua jos tässä raskaana olisin taas.  Siinä olisi sulateltavaa kerrakseen! En usko kuitenkaan, mutta jos pahoinvointia alkaa tulla niin sitten olisi testin paikka.Mie oon kahtena keväänä ihmetelly väsymystä ja luullu siitepölyn aiheuttamaks, molemmilla kerroilla raskaus syynä Ja vielä suunnitellusti mut en silti oo tajunnu