Kaisukkene
Puuhakas puhuja
Me just syödään aina kyljellään ja se sujuu hyvin, kunhan muistaa röyhtäyttää. Mulla on suihkutissit, joiden takia vauvalle menee monesti ilmaa runsaastikin vatsaan, vaikka kuinka yrittää ottaa rinnan pois suusta ennen suihkuamisen alkua. Röyhytän yleensä jo syönnin aikana sekä sen jälkeen. Näin olen saanut heti ruokailun jälkeen tapahtuvat puklailut pois.
Tietenkin sitä tekee kaikkensa vauvansa hyvinvoinnin eteen, mutta tuon imetysasennon muuttaminen pystyyn on kyllä se vihoviimeinen minkä toivoo tehtävän. Kokeilen nyt kaikki muut keinot ekaksi ja sitten tuon, jos mikään muu ei auta. Olen niin tykästynyt toimivaan ja helppoon asentoon, ettei siitä millään haluaisi luopua...
Miten muuten perhepedissä voi toteuttaa tuon sängyn yläpään noston? Vai tarkoitetaanko noissa aina vauvan omaa sänkyä? Hänhän wi suostu nukkumaan muualla kuin vieressä...
Sori epälooginen sepostus, imetys samalla käynnissä :)
Kaisukkene ja Tiuhti
Tietenkin sitä tekee kaikkensa vauvansa hyvinvoinnin eteen, mutta tuon imetysasennon muuttaminen pystyyn on kyllä se vihoviimeinen minkä toivoo tehtävän. Kokeilen nyt kaikki muut keinot ekaksi ja sitten tuon, jos mikään muu ei auta. Olen niin tykästynyt toimivaan ja helppoon asentoon, ettei siitä millään haluaisi luopua...
Miten muuten perhepedissä voi toteuttaa tuon sängyn yläpään noston? Vai tarkoitetaanko noissa aina vauvan omaa sänkyä? Hänhän wi suostu nukkumaan muualla kuin vieressä...
Sori epälooginen sepostus, imetys samalla käynnissä :)
Kaisukkene ja Tiuhti