Ei luoja, mä tirskun täällä vedet silmissä :D
Hulluja neurootikkojahan me taidetaan olla ;))
Tiskikoneen asekorissa oon joskus ajatellut, että oishan se näppärää, että olisivat yhdessä ja samassa korissa samanmoiset aseet... vaan joku järkevä mulle sitten kertoi, että ne puhdistuu paremmin, kun ovat vähän sikinsokin, eikä ainakaan lusikat oo toinen toisensa kuopassa siellä. Järkeä tai ei, niin mä oon alkanut kans heittelee ne miten sattuu.
Ja kauppalista, järjestys siinä olla pitää! :D Ainakin jos kirjoitan kauppalistan just ennen kauppaan lähtöä... vähintään niin, että kasviket, lihajutut ja maitotalousjutut omillaan, ne loput lisukkeet ja taloustavarat on vähän miten sattuu. Nykyään kauppalista killuu tossa jääkaapin ovessa, joten siihen tulee sit aina lisäiltyä asioita sitä mukaa kun ne loppuu. Eikun niin siis joo, minä lisään niitä kyllä, mutta ei tuo mies vaan! Ja sitten on muka mun syy "kauppalistavastaavana" että talouspaperia ei koskaan muisteta ostaa vaikka ois tarve... hrrh, mun mielestä sen toka vikan/vikan rullan käyttäjän pitäis se siihen kirjottaa, että on sitten uus paketti valmiina!
Ja mainitaan nyt vielä tääkin... mä olen maailman onnellisin, että meillä on nykyään kylppärin lisäks myös pikkuvessa. Siellä minä oon laitellut viihtyisäks nurkat ja pidän lavuaarin ja pöntön siistinä. Miehellä ei ole asiaa mennä sinne sotkemaan! Tätä komeroa nimitän "vierasvessaksi" jotta kylässä olijatkin tajuavat käyttää sitä kylppärivessan sijaan, koska kylppärissä on aina ihan julmettu sotku ja ties mitä raitaa ja ruutua kaakeleissa ja posliineissa... hrrh.