Starletti, toi on muuten totta! Etenkin lapsenhoitoon liittyvissä jutuissa pyrin itse välttämään loppuun asti sitä, että sanoisin, miten asia ois helpompi tai parempi tehdä... mutta jos mies on mielestään kehitellyt jonkun näppärän jutun, niin aivan takuuvarmasti tulee siitä mulle huomauttamaan! (Ja useinhan oon jo kokeillut sen ite, eikä se toimi ;))
Margeliini, sen takiahan se naisten logiikka on olemassa, koska miehillä ei sitä logiikkaa oo, ainakaan näissä arkielämän hommissa. Mun mielestä naistenlogiikka on enempi kehu kuin kauhistus :P
Ja meillä useimmiten kirotaan miehen puuhissa tätä: se laittaa lapsen kengät jalkaan aina sohvalla! Siis se pukee ipanan muutenkin sohvalla, eikä eteisessä... noh, ei siinä mitään, kesällä tää oli ihan ok ja koska tuo hangoittelee niin taitavasti vastaan, puen mäkin sille ulkovaatteet usein kotisohvalla... Mutta kylässä en kyllä ikinä raahais niitä kuraisia vaatteita enkä varsinkaan niitä kenkiä sinne olkkariin!! Kiva sitten näillä rapakeleillä pahoitella kylässä, että huppista, tais mennä teillä matot pesuun, kun meidän sankari vähän säheltää! Argh! Ja tästä oon kyllä useasti sanonut, että ne kengät ja haalarit tuppaa olemaan oikeesti aika rapaisia nyt syksyllä, että sen takia ne on tuolla tuulikaapissa, niille varta vasten nyt syksyllä laitetuissa naulakoissa. Pysyy kurat siellä, eikä meidän "aikuisten naulakossa" roikkuvat takit saa ylleen kurakuorrutusta!