Alkuraskauden ultra

Mä sain ajan varhaisultraan 10.4:gen014 Vielä 2,5vko pitäis odotella :happy: jännää!

Kyfi: mun käsittääkseni noin aikaisilla viikoilla näkyy vain ruskuaispussi, mutta jo 6+0 pitäis sydän alkaa sykkiä :)

Mulla on myös varhaisultra 10.4 =) vähän mietin että miten sen töiden kannalta hoidan kun en halua kertoa mihin menen. Mulla on onneksi pari tuntia jemmassa josko saisin pidettyä aamupäivän vapaata.

Mullakin on kesken työpäivän neuvola mutta ilmotin vaan pomolle käyväni lääkärissä. Sattu onneks suunnilleen taukoaikaan niin ei oo niin justiin työajasta pois.

Mulla on myös varhaisultra 10.4 =) vähän mietin että miten sen töiden kannalta hoidan kun en halua kertoa mihin menen. Mulla on onneksi pari tuntia jemmassa josko saisin pidettyä aamupäivän vapaata.

Mulla ei onneksi ole tuota ongelmaa kun kotona olen lasten kanssa, mutta otettii aamuaika klo 10 jotta mies ehtii ennen iltavuoroa mukaan. Mun isä tulee vahtimaan lapsia ja sille pitää keksiä joku syy miksi me molemmat mennään jonnekin heti aamusta:grin

Mulla tosin näkyi jotain muutakin siellä. Joku iso musta alue kohdun ja virtsarakon välissä n. 5cm läpimitta. Suositteli käymään lääkärissä. Mikäköhän se on?!

No niin selvisi. Mulla on vasemman munasarjan sisälle kasvanut iso kystä ja koko munasarja on kääntynyt keskelle vatsaa. Jossain kohtaa tulee menemään katki ja sen mukana kuolioon. Ei tosin ole nytkään ollut ollenkaan toiminnassa. Meille on tulossa neljäs lapsi ja sitten suunnitteilla sterilisaatio. Naurahdin ukolle että saiskohan sen puoleenhintaan kun ei oo ku yks munasarja.

Kävin tänään ultrassa. Neuvolanlaitteella ei pystynyt määrittämään raskauden pituutta. 5+3 joka laskurin mukaan pitäisi olla on kuulemma mahdollinen mutta sain ajan kolmen viikon päähän uudelleen arviointiin. Kohdussa näkyi kyllä se joku pussi mutta ei osannut sanoa muuta. Onks jollain ollut näin noin aikasella viikolla mutta silti kaikki ollut hyvin?

Itse olin ultrassa 9.3 ja silloin löytyi vain pussi ja lääkäri meinasi että viikkoja olisi vasta 4-5. Menin 1,5viikon päästä uudelleen ja silloin löytyi heti melkein sentin pituinen alkio jonka sydän löi ja lääkärin mielestä olin ehkä 7-8 viikolla. Että ei kannata vielä huolestua [emoji4] Saattaa olla vasta niin alussa sullakin.

Itse olin ultrassa 9.3 ja silloin löytyi vain pussi ja lääkäri meinasi että viikkoja olisi vasta 4-5. Menin 1,5viikon päästä uudelleen ja silloin löytyi heti melkein sentin pituinen alkio jonka sydän löi ja lääkärin mielestä olin ehkä 7-8 viikolla. Että ei kannata vielä huolestua [emoji4] Saattaa olla vasta niin alussa sullakin.

Kiitos kun kerroit . Varasin oman mielenrauhan vuoksi ensiviikolle perhearteen ajan , viikkoja pitäis sit olla 7+1 . Mulla ei oikein oo mitään oireita nyt. Ekassa raskaudessa yrjösim päivittäin puoleenväliin. Tiedän et raskaudet voi olla erilaisia mutta nyt ei tunnu jotenki hyvältä :/

Ylihuomenna aika varhaisultraan, jänskättää aika paljon ja toisaalta haluaisin jo niin paljon mennä. Eka kerta ikinä.

Ultrassa nyt sit varmistus, että keskenmenny tai mahollisuus myös kohdunulkoiseen raskauteen... Mukavaa odottelua teille muille, itse täytyy alkaa odotella milloin voi alkaa uudestaan yrittämään. :)

Voi eikä, paljon voimia Benelobe <3 ultraavatko vielä vai miten nyt jatko menee? Osanotot <3

Joo kävin yksityisellä ultrassa niin pitää alkaa omasta tksta kyselemään huomenna, että miten se menee kun neuvolan ultratki tehään yksityisellä. Viikon päästä uus ultraus ja arvio, jos ei kunnolla ala vuotaa. Ihan uutta itellekki kaikki, kun eka raskaus. :s

Voi ei, voimia Benelobe!

Täällä huomenna myös ultra, en kestä tätä jännitystä!

Takaisin