Alkuraskauden ultra

Mä en sittenkään malttanut odotella vaan varasin ajan varhaisultraan :) Ens viikon tiistaina on aika perhe-artessa. Viikkoja on tuolloin arviolta 7+6 :)
Onpa jännittävää! Onneks on töitä ja paljon muuta ohjelmaa niin viikko menee toivottavasti nopeasti! :D

Mä en sittenkään malttanut odotella vaan varasin ajan varhaisultraan :) Ens viikon tiistaina on aika perhe-artessa. Viikkoja on tuolloin arviolta 7+6 :)
Onpa jännittävää! Onneks on töitä ja paljon muuta ohjelmaa niin viikko menee toivottavasti nopeasti! :D

Kerro sitten millainen paikka! :) Meen itse sinne ensi viikon torstaina!! :)

Tänään käyty meri Oulussa.. ja ihana pieni syke sieltä näkyi <3
Viikot vastasi täysin samaa mitä itse laskin eli 7+0.
Aivan ihana kätilö oli, suosittelen kyllä. Ja hinta oli 60e eli ei todellakaan paha. Ja mahan päältä ultrasi mutta tosi hyvin näkyi silti (vaikka tuossa on tuota ihrakerrosta välissä :D).

Mulla tosin näkyi jotain muutakin siellä. Joku iso musta alue kohdun ja virtsarakon välissä n. 5cm läpimitta. Suositteli käymään lääkärissä. Mikäköhän se on?!

Hui me ollaan myös menossa ens viikolla Terveystalolle ultraan, en edes uskaltanu kysyä hintaa! Oletteko hakenu Kelakorvauksia noista ultrista? Ilmeisesti niissäkin nykyään tiukentunu korvaukset?

Mä kävin taas tänään ultrassa... Oltiin varattu aika heti plussatestin jälkeen klinikalle ar-ultraan eikä haluttu sitä peruakaan, jotta myös mun mies sai nähdä sykkeet (kävin salaa mieheltä rv 5+5 ultrassa Terveystalossa). Nyt on rv 6+5 ja pituutta tyypeillä oli 7,5mm ja 7,7mm. Vastasivat täysin viikkoja. Molemmilla oli vahvat sykkeet ja olivat hyvin hankkineet tilaa kohdusta - kohtu oli jo tässä vaiheessa pyöristynyt. Nämä pikkuiset tyypit liikkuivat niin paljon, että samaan kuvaan eivät suostuneet poseeraamaan :D Myös munasarjat ultrattiin ja toisella puolella näkyi keltarauhanen. Kohdun limakalvo oikein hyvä. Toistaiseksi kaikki siis ihan täydellisesti <3 Tää kuva näkyy vähän hassusti, en saa puhelimella tätä paremmaksi...!
View attachment 66635
Wau saatte kaksoset <3 oliko "shokki" vai osasitko ounastella että näin saattais olla? :)

Mä sain varattua varhaisultran parin viikon päähän 5.4. Oli eka antamassa aikaa vasta huhtikuun puoleen mutta hoksasin onneks sanoa et edellinen raskaus oli kohdunulkoinen niin sain aiemmaksi :) Sillon pitäs näkyä jo sydämensykekin.

Hui me ollaan myös menossa ens viikolla Terveystalolle ultraan, en edes uskaltanu kysyä hintaa! Oletteko hakenu Kelakorvauksia noista ultrista? Ilmeisesti niissäkin nykyään tiukentunu korvaukset?

Meillä tuo 200e oli Kela-korvauksen jälkeen, olisikohan lasku ollut ennen korvausta ja toimisto tms. maksun kanssa joku 235e.

Mä ajattelin myös varata ajan varhaisultraan. Soittelin toissapäivänä aikaa ja kyllä niin tympeä nainen siellä luurin toisessa päässä :meh: noh sanoi että varaile aika netin kautta parin viikon päästä, silloin olis rv 8 menossa :happy: päästään silloin toivon mukaan samalle lääkärille, jolla ollaan kaksi aiempaa kertaa käyty :) hinta on siinä 120€ tienoilla.

Wau saatte kaksoset <3 oliko "shokki" vai osasitko ounastella että näin saattais olla? :)

Kyllä meillä pieni aavistus oli, mutta olihan se shokki! Eka plussa ikinä ja kaksoset :D Kumpikaan meistä ei oo varmaan edes pitänyt vauvaa sylissä ja sit niitä tuleekin sylin täydeltä! Eniten tässä jännittää kuitenkin kaksosraskauden riskit keskenmenon/ennenaikaisen synnytyksen osalta.

Hei

Uutena taas mukaan pitkän ajan jälkeen. Olen enemmän kuin innoissani. Olen vasta saanut plussan raskaustestiin. Saimme varhaisultra-ajan parin viikon päähän ja jos siellä on kaikki kunnossa niin sitten riemu repeää ja alan odottamaan vauvaa.
Meillä ei ole raskausia alkanut toiveista huolimatta ja tämäkin vauva on keinohedelmöityksellä autettu. Alkoi jo vähän toivo hiipumaan että saisimme toista lasta. Nyt vaan peukut pystyyn että pääsemme kunnialla loppuun saakka :)

Kävin tänään ultrassa. Neuvolanlaitteella ei pystynyt määrittämään raskauden pituutta. 5+3 joka laskurin mukaan pitäisi olla on kuulemma mahdollinen mutta sain ajan kolmen viikon päähän uudelleen arviointiin. Kohdussa näkyi kyllä se joku pussi mutta ei osannut sanoa muuta. Onks jollain ollut näin noin aikasella viikolla mutta silti kaikki ollut hyvin?

Mä sain ajan varhaisultraan 10.4:gen014 Vielä 2,5vko pitäis odotella :happy: jännää!

Kyfi: mun käsittääkseni noin aikaisilla viikoilla näkyy vain ruskuaispussi, mutta jo 6+0 pitäis sydän alkaa sykkiä :)

Kävin tänään ultrassa. Neuvolanlaitteella ei pystynyt määrittämään raskauden pituutta. 5+3 joka laskurin mukaan pitäisi olla on kuulemma mahdollinen mutta sain ajan kolmen viikon päähän uudelleen arviointiin. Kohdussa näkyi kyllä se joku pussi mutta ei osannut sanoa muuta. Onks jollain ollut näin noin aikasella viikolla mutta silti kaikki ollut hyvin?

Mulla sama tilanne. Ensi viikolla ke pääsen uudestaan ultraan.
Mulla lääkäri meinas et vois olla 5+1 muttei voi varmaks sanoa kun niin pieni oli vielä. Ruskuaispussi näkyi ja kohdun sisäinen mut eipä sitten muuta tiennyt.. sykkeitä ei silloin tietty vielä kuulunut.

Takaisin