Alkuraskauden ultra

Huomenna alkuraskauden ultraan Arteen :Heartbigred
Tuun sitte kertoo, näkyikö mitään. Nyt omien laskujen mukaan 6+3, mutta toivottavasti saan tähänkin selvyyden.

Meillä kans huomenna ultra artessa, viikkoja 8+0! Käyttekö Helsingin vai Lahden pisteellä? :)

Hei te jotka käytte ultrassa huomenna, niin olisiko hyvä jos perustais ketjun ultrakuville, jossa ilmottaisi raskausviikot ja sitten laittais kuvan? Olisi ihana katsella kuvia :) Mitä mieltä olette?

Omaan ultraan vielä 2 viikkoa :(

Ooo ihanaa, onnea ultrassa käyneille kenellä syke näkynyt :) tasan viikon päästä on mulla, pelottaa ihan hulluna

Jäin epäilemään sitä Merioulun hommaa, kun siellä kätilö tekee ne ultrat. Varasin Mehiläiseen varhaisultran 26.3, silloin olisi viikkoja 6+5. :)

Jäin epäilemään sitä Merioulun hommaa, kun siellä kätilö tekee ne ultrat. Varasin Mehiläiseen varhaisultran 26.3, silloin olisi viikkoja 6+5. :)

Luin mielenkiinnosta tuosta merioulusta niin kyllähän hän tosi kokenut on, vuosien kokemukset eri paikoista ja Ruotsista myös :) kätilö meillä tekee myös np ja rakenneultran, ei koskaan lääkäri paitsi kai sillon jos jotain vikana.

Whaaat ihanaa sydänäänet!! Viikon päästä varhaisultra, jos siellä todella vauva näkyy niin pakko hommata doppleri itsekin

Musta alkoi tuntuu ku ne äänet kuului että kuuntelen varmaan kohta päivittäin :D maksoi raskauskeijussa toi doppleri jonkun 70e huitteilla posteineen.

Mulla oli esikoista odottaessa lainassa, ja siis joka päivä kuuntelin kunnes tunsin liikkeet, välillä useammanki kerran päivässä ja myös pitkiä aikoja kuuntelin, se oli ihanaa. Ja huojentavaa. Mut mä olin kyllä myös vähän neuroottinen hehe

Onko merkillä väliä? Osaako joku suositella omaansa? Ois se kyllä ihana esitellä tulokas lapsille. Ehkä helpompi ymmärtää, että tuolla on joku :)

Luin mielenkiinnosta tuosta merioulusta niin kyllähän hän tosi kokenut on, vuosien kokemukset eri paikoista ja Ruotsista myös :) kätilö meillä tekee myös np ja rakenneultran, ei koskaan lääkäri paitsi kai sillon jos jotain vikana.

Joo sitä en epäile etteikö ois kokenu ja hyvä, vaan ar ultra tehään yleensä lääkärin toimesta sisäkautta. Sit se 60e on ihan turhaa rahaa jossei vatsan päältä ultrattuna saakkaan tehtyä kunnon ultraa. Siks haluan kuulla kokemuksia tuosta paikasta, kun aika harva oli ar ultrassa tuolla käyny mitä netistä luin. :)

Angelsounds koti dopplerilla kuului sydän äänet tänään :) RV 5+3, en ois arvannut että löytyy <3

Oho, vau! Luulin että ne voi kuulua vasta joskus viikon 8 jälkeen. Neuvolassakin sanoivat että eivät kuuntele vielä ekassa kun ei ne yleensä välttämättä vielä kuulu. Multa löytyy myös doppleri mutta en oo kyllä uskaltanut vielä kokeilla.

Mää en oo vielä neuvolassa käynyt enkä alku raskauden utrassa. Että voihan tää olla hieman pidemmälläki ku 5+3.. Jouduin painamaan ultra kapulalla ihan törkeän lujaa että kuului :) olin itsekin asennoitunut ennen kuuntelua siihen etten välttämättä kuulisi yhtään mitään.

Joo sitä en epäile etteikö ois kokenu ja hyvä, vaan ar ultra tehään yleensä lääkärin toimesta sisäkautta. Sit se 60e on ihan turhaa rahaa jossei vatsan päältä ultrattuna saakkaan tehtyä kunnon ultraa. Siks haluan kuulla kokemuksia tuosta paikasta, kun aika harva oli ar ultrassa tuolla käyny mitä netistä luin. :)
kätilöt tekee monessa paikassa sen yksityisillä sisäkautta esim perhe artessa :)

Mää en oo vielä neuvolassa käynyt enkä alku raskauden utrassa. Että voihan tää olla hieman pidemmälläki ku 5+3.. Jouduin painamaan ultra kapulalla ihan törkeän lujaa että kuului :) olin itsekin asennoitunut ennen kuuntelua siihen etten välttämättä kuulisi yhtään mitään.

Löysin mä oman sykkeen kyllä.. ettei sullakin olis ollu oma? Tai sit oot tosiaa paljon pidemmällä ku 5+3 :D

Oot varmaan pidemmällä ku rv5 viikolla jos itse sait sykkeen kuulumaan. En halua olla ilkeä mut josko se oli oma syke. Itse ainakin edellisessä raskaudessa eka sekotin oman ja vauvan sykkeet. Pitäiskö sun käydä varhaisultrassa? Jos vaikka tosiaan ootkin pidemmällä :)

Takaisin