Alkuraskauden ultra

Itse menen ar-ultraan viikoilla 7+6. Julkisen puolen ar-ultra saatiin kun lapsettomuustutkimukset olivat kesken. Tulisipa jo ensi viikko :)

Itsellä ar ensi maanantaina, jolloin menkoista laskettuna pitäisi olla 7+1. Kävimme lapsettomuustutkimuksissa yksityisellä klinikalla ja sen lääkärin varaamana ultra olisi ollut jo tällä viikolla 6+1. Toisen paikan lääkäri sai kuitenkin vakuuteltua, ettei kannata mennä vielä tuolloin (turhaa rahastusta), koska näkyminen on hyvin epätodennäköistä. Nyt sitten uuden lääkärin toimesta jännitellään vielä viikko :)

Mulla oli tänään eka neuvola. Pääsen kunnan piikkiin varhaisultraan raskausviikkojen varmistamiseksi, koska mulla oli myöhäinen ovulaatio! :happy: Nyt oman laskun mukaan 6+1, ja huomenna selviää vu-aika. La menkkojen mukaan jo 25.10., kun arvioidun hedelmöitysajankohdan mukaan ois 5.11. Täytyykin perua jo Terveystalolle varattu varhaisultra-aika.. :grin

Taidan olla tän porukan kärsimättömimpiä odottajia [emoji23] Mä kävin ar-ultrassa Terveystalossa viime pe (rv 5+5). Hienosti näkyi sykkeetkin jo, vaikka sitä en osannut edes toivoa; tarkoitus oli vain sulkea tuulimuna ja ku pois. Kauhea jännääminen edelleen, että tulee km, kun noin aikaisin kävin...

Netistä löysin kaikenlaisia laskureita ja tilastoja siitä, että jos syke näkyy tuossa vaiheessa eikä ole mitään vuotoja, niin raskaus etenee normaalisti 85-95 %:n todennäköisyydellä.

Täälläkin varhaisultra varattuna 3.4. ,viikkoja on silloin 7+3. Soitin ajan lapsettomuuspolille, jossa muutenkin ollaan oltu asiakkaina ja panikoin tuosta verisestä vuodosta hoitajalle samalla. Voi olla kuulemma asiaankuuluvaa ja normaalia tai sitten alkava keskenmeno, ei voi ennustaa... Ei auta muuta kuin odottaa siis (ja stressata vähän lisää).

Mulla kunnallisella varhaisultra ens perjantaina että tiedettäis vähän missä vaiheessa mennään. Omien laskujen mukaan silloin olisi 5+3. Onko kellään näkynyt sykettä noin varhaisessa vaiheessa?

Millä viikoilla ootte menossa Merioulun neuvolaan ultraan? Itse mietin kans et varaisinko ar ultran vaa jäin vielä arpomaan kerran vatsan päältä ultraavat.

Millä viikoilla ootte menossa Merioulun neuvolaan ultraan? Itse mietin kans et varaisinko ar ultran vaa jäin vielä arpomaan kerran vatsan päältä ultraavat.

Mulla on 7+0 varattu meriouluun. Mut Ootko varma että vaan vatsanpäältä? Minulla ainaki ihrakerros päällä, ei kai kukaan sen läpi näe vielä :D

Mulla on 7+0 varattu meriouluun. Mut Ootko varma että vaan vatsanpäältä? Minulla ainaki ihrakerros päällä, ei kai kukaan sen läpi näe vielä :D

No en nyt sata varma vaa mitä netistä luin. Siks mua kiinnostaa millä viikoilla ootte menossa. :D Netti kun on kaikkee pullollaan niin vähän alko epäilyttää, että jos se ar ultra tehdään vatsan päältä onko se realistinen ja tuleeko siitä vaan enemmän pään vaivaa itselle. :wideyed:

Mulla kunnallisella varhaisultra ens perjantaina että tiedettäis vähän missä vaiheessa mennään. Omien laskujen mukaan silloin olisi 5+3. Onko kellään näkynyt sykettä noin varhaisessa vaiheessa?

Mulla näkyi viime viikolla 5+6 jo syke eli hyvin mahdollista että sullakin näkyy<3

Ite oon menossa 7+6 viikolla Meri-Ouluun. En tiiä yhtään minkälainen onko vatsan päältä ultra vai miten

Takaisin