Alkuraskauden ultra

Ei kellään olis suositella Keski-Suomesta sopivaa paikkaa? Täällä ei tunnu olevan hirveesti muita vaihtoehtoja ku Jyväskylän Terveystalo ja siellä maksaa yli 200 kun erikoislääkäri tekee.

Gadian, jos Jyväskylästä ei tahdo löytyä, niin olisiko sinulla menoa johonkin parempivalikoimaiseen kaupunkiin, jolloin samalla pääsisi ultrassa piipahtamaan? Mutta kurjuus, jos Jyväskylästä ei tosiasn löydy kuin tuo kallis, kuitenkin suht iso kaupunki.

Meillä varattuna ultra 20.2. eli rv 7+4. Olisin halunnut aiemmaksi, mutta joko ei ollut aikoja tai meidän aikatauluihin ei sopinut. Mutta näkyypähän ainakin syke, jos on näkyäkseen.

Mangusti, mietin samaa mut ainakaa täs vaihees tiedois olevilla menoilla ei lykästä. Mies kyllä sano et turhaa sitä kauemmas lähtee ettei töistä tarvi olla niin pois nii kai me tuonne Terveystalolle sit mennää.

Meillä varattuna ultra 20.2. eli rv 7+4. Olisin halunnut aiemmaksi, mutta joko ei ollut aikoja tai meidän aikatauluihin ei sopinut. Mutta näkyypähän ainakin syke, jos on näkyäkseen.

Se on totta. Minulle muuten yritettiin tarjota varhaisultraa rv:lle 9+jotain! ”Sitten ainakin varmasti näkyy”, terkka sanoi. Sanoin sille, että eihän tuossa kohtaa ole enää koko varhaisultrasta mitään iloa, kun nt-ultra on jo parin viikon päästä. Antoi vu:n sitten rv:lle 7+jotain. Mielestäni olisi voinut antaa aiemminkin, mutta kaipa se on yleinen kanta, että 7+ on hyvä aika vu:lle, niin ei tule ainakaan hukkareissua.

Gadian, ainakin saatte sit asiantuntevan ultrauksen, jos erikoislääkäri tekee!

Taifuuni, hassua, että ysiviikolle asti tarjosivat, silloinhan joiltain jo saa dopplerillakin sykkeet kuulumaan! Mut hyvä, kun järjestyi aiempi aika.

Mä varasin nyt kätilön varhaisultran 6+3 kohdalle. Toivottavasti ei ole liian aikaisin. Edellinen paljastui tuulimunaksi juuri varhaisultrassa, joten mahdollisimman pian haluaisi varmistuksen että kaikki on ainakin alustavasti ok. :)

Minä sain itselleni vu:n viikolle 8+. Vielä pitäis jaksaa kolme viikkoa :nailbiting::nailbiting:

Hei tehdäänkö tännekkin lista että koska kelläkin on varhaisultra tulossa?

Hei jee, mä sain varattua YTHS:lle ultran! Oon niin ilonen et onnistu vaikka periaatteessa ei kuulu heille raskauden seuranta, koska näin opiskelijana ei ois ollu varaa käydä yksityisellä.

Eli mun ultra on 20.2. :)

Siellä onkin mielenkiintoinen setä vastassa jos menet Turkuun, eikä ole henkilökuntavaihdoksia (luin tuolta listasta, että synnärisi on ainakin TYKS).:) Itsellä jäi opiskeluaikaisista gynekäynneistä hauskat muistot!8) Hienoa, että pääset ultraan!

Siellä onkin mielenkiintoinen setä vastassa jos menet Turkuun, eikä ole henkilökuntavaihdoksia (luin tuolta listasta, että synnärisi on ainakin TYKS).:) Itsellä jäi opiskeluaikaisista gynekäynneistä hauskat muistot!8) Hienoa, että pääset ultraan!

Joo herra P on kyllä ennestään tuttu. Tiedän että jakaa mielipiteitä, mutta itse tykkään tosi paljon :) mulla on kai sopivan vinksahtanut huumorintaju :D

Mä ajattelin varata kuitenkin sen yksityisen ultran parin viikon päähän kun neuvolassa viikkoja jo 8+0 pitäisi olla

Jos halutaan listaa, niin sopisiko vanhanaikainen kunkin itsensä päivittämä lista? :shy: En ole niin rohkea kuin Leijonaemo muissa listoissa, pelottaa, jos käyn ylläpitämään ekaan viestiin, niin sitten jotain kamalaa käy omalle raskaudelle ja listan päivittäminen jää sitten siihen... :sorry: Ehkä pöhkö ajatus, olen huomannut vaikka mitä taikauskoja nyt raskauden aikana, kun pelottaa niin, jos taas menee huonosti....

Takaisin