Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä varattuna ultra 20.2. eli rv 7+4. Olisin halunnut aiemmaksi, mutta joko ei ollut aikoja tai meidän aikatauluihin ei sopinut. Mutta näkyypähän ainakin syke, jos on näkyäkseen.
Hei jee, mä sain varattua YTHS:lle ultran! Oon niin ilonen et onnistu vaikka periaatteessa ei kuulu heille raskauden seuranta, koska näin opiskelijana ei ois ollu varaa käydä yksityisellä.
Eli mun ultra on 20.2. :)
Siellä onkin mielenkiintoinen setä vastassa jos menet Turkuun, eikä ole henkilökuntavaihdoksia (luin tuolta listasta, että synnärisi on ainakin TYKS).:) Itsellä jäi opiskeluaikaisista gynekäynneistä hauskat muistot!8) Hienoa, että pääset ultraan!
En ole niin rohkea kuin Leijonaemo muissa listoissa, pelottaa, jos käyn ylläpitämään ekaan viestiin, niin sitten jotain kamalaa käy omalle raskaudelle ja listan päivittäminen jää sitten siihen...
Ehkä pöhkö ajatus, olen huomannut vaikka mitä taikauskoja nyt raskauden aikana, kun pelottaa niin, jos taas menee huonosti....Joo herra P on kyllä ennestään tuttu. Tiedän että jakaa mielipiteitä, mutta itse tykkään tosi paljon :) mulla on kai sopivan vinksahtanut huumorintaju :D