Mille viikolle olette varanneet ensimmäisen neuvolan ja tuleeko isä myös mukaan? Entä alkuraskaus ultra?
Meillä rv9 neuvola. Jännittää jo :)
Nyt Rv6
Meillä rv9 neuvola. Jännittää jo :)
Nyt Rv6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voi ei! Todella paljon tsemppiä teille <3Minulla todettiin tänään ultrassa tuulimuna raskaus.. poistun siis tästä ryhmästä.
Toivon kaikille mukavaa raskaus aikaa!!
Voisin kysyä muuten täälläkin, että nouseeko tuulimunaraskaudessa digitestin viikot samalla tavalla kuin normaalissa? Mä edelleen harkitsen ar-ultraa, niin sais sen tuulimunan suljettua pois ja sitten jännittäis enää vaan, että pysyykö sikiö matkassa loppuun asti.
Mulla todettiin tuulimuna raskaus 2015 keväällä. Viikkoja piti olla 8+4, ultrassa tilanne vastasi 4 viikkoa. Laittoivat heti tyhjennykseen, olivat sitä mieltä ettei tarvi tarkistaa kun edellisten kuukautisten perusteella olisi pitänyt olla jo enemmän kehitystä. En edes silloin tajunnut kyseenalaistaa asiaa..Minulla ei ole koskaan ennen ollut tuulimunaraskautta ja siksi jäin miettimään, että annetaanko aina heti eka kerrasta määräys tyhjennykseen?! Ettei asiaa varmisteta vielä myöhemmin?
Kysyitkö lääkäriltä, miksi menisi heti tyhjennykseen? Ja mihin ultraaja perusti tuulimunadiagnoosinsa? Itse ainakin pyytäisin kontrollia, koska kyllähän niitä sattuu useinkin, että hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin.
Mul oli kans oireeton kkm. Mut meil on neuvola lääkäri vasta puolivälissä täällä joka kirjottaa sen paperin sinne kelaa et on oikeus äitiysavustukseen. Muuten meil ei oo lääkärin käyntii ollenkaa. 8.2 on eka neuvola ja sen jälkee saa varata ite ultra ajat sairaalaan. Haluisin mennä yksityisel nyt kun ollu aika oireetonta tai on oireit mut sit taas ei oo. Mies rauhottelee et ei tarvii mennä, kun ei nyt oikeestaa oo varaakaa mennä kun mies on työttömänä ja mäkin suurimmaks osan kotona vaikka töissä käyn sen 3h päiväs.Hempuliini joo tarkoittaa. Mulla oli rv 7 kaikki hyvin,syke näkyi jne mut rv 10 oli kehitys loppunut ja oireetkin oli niin kauan kunnes pääsin osastolle tyhjennykseen..
Harmi kyllä ettet saa!
Mäkin siis varasin jo rv 10 yksityiselle ultran mut sitte toi neuvola lääkäri sanoi et pääsen sinne kontrolliin kun kerran oli oireeton kkm.. eivät kuulemma yleensä anna "turhaan" kontrolli ultria ja tietty mä nyt oon saanu päähäni et jos pienellä oliki jtn mitä se lääkäri ei mulle kertonu ja siks anto kontrollin![]()