Hei, uusi käyttäjä ilmottautuu mukaan keskusteluun. Täällä alkuraskauden ultra paljasti, että identtiset kaksoset olisi tulossa. onkohan täällä muita kaksosten odottajia?
Tervetuloa :)
Mä toivoin kaksosia mutta mulla on yksi vaan. Olen itse kaksonen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, uusi käyttäjä ilmottautuu mukaan keskusteluun. Täällä alkuraskauden ultra paljasti, että identtiset kaksoset olisi tulossa. onkohan täällä muita kaksosten odottajia?

Onnea Iidamariia tuplista! Millä fiiliksillä? Niin ja tervetuloa mukaan :)
Tervetuloa :)
Mä toivoin kaksosia mutta mulla on yksi vaan. Olen itse kaksonen![]()
Paljon onnea ja kyllä täällä muutama oli saanu kaksosuutisen.Hei, uusi käyttäjä ilmottautuu mukaan keskusteluun. Täällä alkuraskauden ultra paljasti, että identtiset kaksoset olisi tulossa. onkohan täällä muita kaksosten odottajia?

Tervetuloa mukaan ja onnea tuplauutisista! Me käytiin rv 6+4 ar-ultrassa, jossa näkyi kaksi hyvän kokosta ja vahva sykkeistä kaveria, ei identtiset. Tasan viikon päästä on nt-ultra ja nähdään onko molemmat yhä kyydissä!
Nyt on Rv 11+1
Meidän lisäks tosiaan ainakin vielä yks joka saanu tupla uutiset tähän mennes :)

Täällä kanssa liittyy uusi mukaan3 peräkkäistä keskenmenoa takana jonka vuoksi olen päässyt kunnallisen kautta kahteen varhaisultraan jo, eka rv 6+3 ja tänään 8+4. Hyvin kasvanut ja vahva syke, täytyy toivoa että tällä kertaa pikkuinen jaksaa mukana <3

Toivottavasti nyt sujuisi hyvin![]()
stressaavaa tää on ollut kun kokoajan pelkää että taas käy huonosti 

eli itse ainakin voin suositella kaikille tätä perhe-arteaMä maksoin viime kesänä yli 200e Tikkurilan Mehiläisessä, ihan jäätävä hinta.Onpa hurjia hintaeroja ar-ultrissa helsingin alueella ainakin! Viime raskaudessa kävin Femedassa ja maksoi 115€ ja nyt käytiin tässä raskaudessa Perhe-artella ja maksoi vain 79€ ja mielestäni perhe-artella palvelu oli parempaa kuin esim. tuolla femedassaeli itse ainakin voin suositella kaikille tätä perhe-artea