Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Asiris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania ultrakuulumisia myös Minnillä! [emoji173]️ Antaa kyllä helpotuksen tunteen, kun tietää että pieni on oikeassa paikassa ja kaikki niin kuin tässä vaiheessa pitääkin.

Täytyis jaksaa odotella omaa vuoroa vielä parisen viikkoa.. :)

Oi ihanaa Siku ja Minni, onnea! :)

Itseä jännittää ultra melkoisesti, tuntuu että siihen on ihan ikuisuus kun on vasta ensi viikolla. Aiemmista kerroista jäänyt kyllä traumat, vaikea uskoa että tämän kaverin saisi syliin asti. Aika näyttää. ❤

Onnittelut ultrakuulumisista! Ihana kuulla parhaita uutisia :Heartred

Onnea Minni!
Varasin ultran huomiselle kun jotenkin jomotellut oikea puolta. Mennään nyt sitten tarkistamaan että onko siellä oikeassa paikassa jotain elämää. Huommena pitäis olla 6+3, mennäänkö vähä liian aikasin? Ei oikein sopinut ens viikolle ajat ja sitte olenkin reissussa sitä seuraavan viikon.

Oih ihanaa että osa on jo päässyt todistamaan pienen ihmeen ultrassa:Heartred onnea!

Vinkkinä ainakin pks-seudulla asuville että perhe artessa edullinen alkuraskauden ultraus ja kovin tykätty henkilökunta.

Onnea teille jotka ootte saanut hyviä uutisia ultrassa :Heartred Olin aluksi sillä kannalla että jaksan odottaa tuonne helmikuun lopulle kun on ensimmäinen ultra mutta nyt alkoi tuo varhaisultra houkuttelemaan. Omien laskujen mukaan nyt pitäisi olla 5+5, voisikohan ensi viikolla jo näkyä jotain?

Onko kellään kokemusta perhe artesta joko helsingissä tai lahdessa? Oon tässä miettiny et josko sit kuitenki kävis ar-ultrassa ku sinne nt-ultraan on vielä niin pitkä aika

Meillä viikon päästä torstaina Lahden PerheArtessa ultra, sit osaan kertoa kokemuksia :)

Tikke tuu kertoo oliko Perhe Artessa Lahdessa minkälaista,itsekkin sinne mennossa kahden viikon päästä!:grin ootko kuinka pitkällä raskautta kun meet ultraan? Mulla ois silloin 7+4/5,ajanvarauksessa sanoi ettei aikasemmin kannata mennä...

Onnea teille jotka ootte saanut hyviä uutisia ultrassa :Heartred Olin aluksi sillä kannalla että jaksan odottaa tuonne helmikuun lopulle kun on ensimmäinen ultra mutta nyt alkoi tuo varhaisultra houkuttelemaan. Omien laskujen mukaan nyt pitäisi olla 5+5, voisikohan ensi viikolla jo näkyä jotain?

Mulla näkyi ultrassa jo 5+6

Minäkin menossa ar-ultraan Perhe-Artelle Helsinkiin viikonpäästä torstaina, sillon pitäis olla 6+4. Jännittää!!

Mulla on ens torstaina 7+0, saattaa olla joitain päiviä enemmänkin.. :)

Kesäkuisista tulin kommentoimaan, että me käytiin varhaisultrassa Hgin Perhe-artessa ja tykkäsin kovasti :) Siistit ja mukavat tilat, tosi mukava kätilö. Ultrasi sekä mahan päältä, että alakautta, ja kuvan sai mukaan :)

Ja heinäkuisista huutelen, että Lahden perhe-arte saa multakin paljon kiitosta! Palvelu oli hyvää. Suosittelen!
Itsellä tosin kävi niin, että kuukautisten mukaan olisi pitänyt olla 6+4 ja ultrassa vastasi sitten ihan maksimissaan 5+5. Eipä sieltä paljoa saatu irti, sen verran että kohdussa kasvoi mutta ei esimerkiksi sykettä. Silti jäi positiivinen kokemus :joyful:

Takaisin