Alkuraskauden ultra

Kääks. Mulla on huomenna ultra. Katsotaan missä mennään viikoissa, kun kierto epäsäännöllistä. Enemmän mä jännään, onko siellä ketään ja onko kaikki niinku pitääkin
On monta päivää niin juilinut ja poltellu alavatsassa vain toispuoleisestu, niin on vähän huolestuttanut. Mutta huomenna saan vastauksia ☺
 
Tsemppiä ultraan Siku! Oliko sulla mikä rv?

Jännä nähdä koska tulee ja tuleeko kaksosuutinen tähän ryhmään...
 
Kääks. Mulla on huomenna ultra. Katsotaan missä mennään viikoissa, kun kierto epäsäännöllistä. Enemmän mä jännään, onko siellä ketään ja onko kaikki niinku pitääkin
On monta päivää niin juilinut ja poltellu alavatsassa vain toispuoleisestu, niin on vähän huolestuttanut. Mutta huomenna saan vastauksia ☺
Tsemppiä Siku86. Täällä odotellaan uutisia malttamattomana! :)
 
Tsemppiä Sikulle, tulehan kertomaan kuulumiset!

Malttamattomana itsekin odottaa, että päivät kuluisi ja pääsisi kurkkaamaan mitä tuolla masussa näkyy.. :rolleyes:
 
Elämää näkyvissä!
Siellä se pieni 0.3cm möykkynen oli oikealla paikallaan ja sydänkin jo sykki
La olisi 3.9. Ja nyt menmään rv 5+6 (luulin et ooän jo 7+1 en oikein osaa tätä laskua)

Ihana kuulla! :) Ja sykekin näkyi jo noin aikaisin, kun ei oo mikään itsestäänselvyys vielä tuolloin.
 
Elämää näkyvissä!
Siellä se pieni 0.3cm möykkynen oli oikealla paikallaan ja sydänkin jo sykki
La olisi 3.9. Ja nyt menmään rv 5+6 (luulin et ooän jo 7+1 en oikein osaa tätä laskua)
Onnea Siku86!
 
Varasin ultran keskiviikolle kun ollut menkkamaisia kipua oikea voittoisesti. Viikkoja pitäis olla silloin 6+4.
 
Nyt on mullekkin varattu varhaisultra ens viikon keskiviikoksi eli 17.1. Sillo pitäis olla menkkojen mukaan 8+0 mut veikkaampa et 7+0 olis lähempänä, mut sithän sen näkee ja kuulee :)
 
Elämää näkyvissä!
Siellä se pieni 0.3cm möykkynen oli oikealla paikallaan ja sydänkin jo sykki
La olisi 3.9. Ja nyt menmään rv 5+6 (luulin et ooän jo 7+1 en oikein osaa tätä laskua)

Oi onnea! :Heartred :)
 
Onnea Siku hyvistä uutisista! Ite pitäis vielä reilu viikko jaksaa odottaa :)
 
Onnittelut Siku, sitten ei muuta kuin masua kasvattelemaan! Ja kertokaahan muutkin sitten uutiset, mielenkiintoista miten nuo la:t muuttuu monesti heti alkuunsa, vaikka ois tarkat kierrot tai tietäis hedelmöittymisajankohdan. Itselläkin fiilis että aikaistuu pari päivää.
 
Onnittelut, Siku86! :)

Mun oli kyllä tarkoitus odottaa ekaan kunnalliseen ultraan, mutta ei mulla hermot kestä. Oireetkin vähentyneet siihen malliin, että pelottaa aivan koko ajan. Varasin varhaisultran lauantaille. Silloin pitäis olla 6+6, tai menkoista laskettuna jopa 7+4, mut varmaan tuo eka arvio on lähempänä totuutta.
 
Tänään käyty alkuraskauden ultrassa. Pienen sydän siellä jo sykki ja kaikki oli hyvin ♥ Rv 5+6 ja laskettu aika 2.9. Näin saimme varmistuksen tilanteesta. Niin onnellinen ja kiitollinen tästä ihmeestä joka meille on pitkän odotuksen jälkeen suotu. Ultra yksityisellä maksoi 120e.
 
Takaisin
Top