Alkuraskauden-Ultra

Mä en päässyt kunnalliseen vaikka mulla oli kanssa se tilanne että viimeset menkat olleet marraskuun puolessa välissä ja tiedän että ovulaatio on ollut joko aikasessa tai tosi myöhään. Kuulemma 2-3 viikon heitto ei haittaa... noh sain huomiselle aamulle ajan yksityiselle, ihan vain oman mielenrauhan vuoksi. Tuli tuossa marraskuun lopulla syötyä sen verran tujut antibiootit että haluan tietää koska tämä on saanut alkunsa. Ja ihan muutenkin [emoji173]️ Jos täällä on turkulaisia niin turkuun on tullut uusi klinikka joka on vähän kalliimpi kuin salonheimo kaarinassa mutta halvempi kuin terveystalo, gk ja mehiläinen.

Mä en päässyt kunnalliseen vaikka mulla oli kanssa se tilanne että viimeset menkat olleet marraskuun puolessa välissä ja tiedän että ovulaatio on ollut joko aikasessa tai tosi myöhään. Kuulemma 2-3 viikon heitto ei haittaa... noh sain huomiselle aamulle ajan yksityiselle, ihan vain oman mielenrauhan vuoksi. Tuli tuossa marraskuun lopulla syötyä sen verran tujut antibiootit että haluan tietää koska tämä on saanut alkunsa. Ja ihan muutenkin [emoji173]️ Jos täällä on turkulaisia niin turkuun on tullut uusi klinikka joka on vähän kalliimpi kuin salonheimo kaarinassa mutta halvempi kuin terveystalo, gk ja mehiläinen.
Minkä niminen? Me kyllä istutaan jo täällä gynekologikeskuksen odotustilassa :p

Nyt on mekin käyty ultrassa. Gk oli 142€ kelakorvauksen jälkeen. Yksi pieni siellä oli, ja sydän sykki. Viikkoja vähemmän kuin olin laskenu mutta ultralaite ei ollut kovin uuden näköunen eikä zoomauskaan oikein onnistunut. Eli pidän nyt viikkoni ja katsotaan nt ultrassa sitten tarkemmin!:p

Minkä niminen? Me kyllä istutaan jo täällä gynekologikeskuksen odotustilassa :p

Aura, aloitti marraskuussa tekemään noita. Aika hakemisen takana oli että löysin klinikan googlesta. Aika halvalla pääsitte 0_o soitin sinne eilen ja kysyin hinta-arviota ja sanoi että 180€ kelakorvauksen jälkeen!

Taidankin soittaa huomenna sinne äitiysultraan ja kysyä ajasta. En tiedä onko sallittua, mut kai ne sit sanoo.

Mä kävin kanssa jo 2014 savonlahdella. Se vaan tuppaa lomailemaan aika pitkiä aikoja ja tällä hetkellä esimerkiksi aikoja ei ole ollut yli kolmeen viikkoon [emoji4]

Parin tunnin päästä katsomaan, onko kaikki hyvin. Pelottaa ja jännittää..

Siellä köllötteli kaksi saman kokoista pikkuista. Molempien sydämet löivät ja kaikki näytti olevan kunnossa. Vastasivat viikkoja 6+1, mutta laskettua-aikaa ei muuteta ainakaan vielä. Kivi vierähti sydämeltä. Kuulemma keskenmenon riski on pieni, kun sykkeet näkyivät ja muutenkin kaikki hyvin. Ensi ti kunnalliselle ultraan ja viikon päästä siitä neuvolaan. Menen yksin jatkossa. Nyt äiti oli mukana.

Takaisin