Alkuraskauden-Ultra

Ei se oo niin justiinsa. Olen minäki Helmikuisissa vaikka poika syntyi tammikuun puolella. Laskettu aika oli silloin 3.2.
 
flowery, ihanaa kun monikko-odottajia on enemmänkin. Itse myös pysyn täällä, vaikka laskettuaika muuttuisikin. Tuskin oma raskaus loppuun asti menee..
 
Paljon onnea Flowery ihanista uutisista :Heartred

Muistanko oikein, että Elean ja Floweryn lisäksi oli vielä yksi tupla-odottaja? :)
 
Täällä käyty varhaisultrassa viikolla 7+2 viimeviikolla yksityisellä ja sydän sykki hienosti ja pienokainen vastasi viikkoja! :Heartpink Noin 100 euroa yksityisellä maksoi ultraus :) Nyt vain odotellaan aikaa kunnalliseen alkuraskauden ultraan! Oli helpottavaa saada tietää että pikkuinen oli matkassa ja että sydän sykki :Heartpink
 
Ei se oo niin justiinsa. Olen minäki Helmikuisissa vaikka poika syntyi tammikuun puolella. Laskettu aika oli silloin 3.2.

Näin mäkin aattelen. Esikosta olin aikoinaan (eri foorumilla) syyskuisissa - syntyi elokuussa. Toisesta marraskuisissa - syntyi lokakuussa.
Nyt la tullee olemaan syyskuun alussa, kunhan ekaan neuvolaan päästään ja tilanne vahvistetaan. Mutta en yllättyis, jos tää kaveri (kaiken mennessä hyvin) syntyiskin jo heinäkuussa. Toiveena kuitenkin elokuulle asti kyydissä pysyvä pienokainen. So you're stuck with me :D
 
Oliko heillä omat sikiöpussit vai samassa pussissa? Omat istukat?

No siis täähän jäi täysin mysteeriksi. En siis tajunnut siinä onnen shokissa mitään kysyä :Heartred suu auki toljotin vain ruutua. Kotona illalla aloin tätä asiaa pohtimaan. Eli nyt siis odotellaan seuraavaan joka on parin viikon päästä ja josko silloin muistaisin kysyä :D

Kummin teillä on?
 
Varhaisultra käyty, vastasi viikkoja ja muutaman päivän oli vanhempi mitä laskennallisesti näytti. Sydän sykki ja nähtiin jopa pientä liikettä, vaikka kuulemma näillä viikoilla eivät vielä juurikaan liikuskele. Aivan kuin pieni olisi halunnut näyttää, että täällä tosiaan ollaan! :woot: Ajattelin, että tuon jälkeen sitä hieman rauhoittuisi, mutta nyt taas tuntuu ettei millään malttaisi odottaa seuraavaan ultraan.
 
Varhaisultra käyty, vastasi viikkoja ja muutaman päivän oli vanhempi mitä laskennallisesti näytti. Sydän sykki ja nähtiin jopa pientä liikettä, vaikka kuulemma näillä viikoilla eivät vielä juurikaan liikuskele. Aivan kuin pieni olisi halunnut näyttää, että täällä tosiaan ollaan! :woot: Ajattelin, että tuon jälkeen sitä hieman rauhoittuisi, mutta nyt taas tuntuu ettei millään malttaisi odottaa seuraavaan ultraan.

Ihana kuulla että kaikki on kunnossa! :Heartred
 
Tänään kävin varhaisultrassa yksityisellä. Pakko oli mennä, vaikka se olikin ihan saa@*&!an kallis! Oireettomuus on vaivannut niin kauan että oli pakko tarkistaa, onko siellä edes ketään - ja olihan siellä! :Heartpink LA siirtyy varmaan viikolla eteenpäin, mutta vielä elokuisissä pysytään, just ja just! :grin
 
Minä kirjoittelen satunnaisesti 2018 heinäkuisiinkin, kun aluksi laskeskelin et pikkuinen voi syntyä loppukuusta. Varhaisultra arveli et la oliskin elokuussa, joten siirryin tänne aktiivisemmin roikkumaan. Mutta aina kun on tylsää niin tarkistan toisenkin ryhmän, saa vähän ajatusta että mitä tuleman pitää. :)
 
Tämä hätähousu on kerennyt käydä jo kolmessa alkuraskaudenultrassa :) Kaksi kunnallisella ja kerran yksityisellä.
Ensimmäinen oli neuvolassa, mutta siinä ei näkynyt muuta kuin tyhjä ontelo, kuvittelin olevani silloin pidemmällä. Varattiin uusi aika 1,5 viikon päähän, mutta se peruuntui yllättäen, joten hipsin samantien yksityiselle. 200€ tuli maksamaan tuo käynti. Ja sitten tällä viikolla olikin toinen aika neuvolan ultraan, kaikki ainakin toistaiseksi hyvin :)
 
Metsämansikka84: Kiva, että on muitakin hätähousuja :D Mä kävin 1,5 vkoa sit kunnallisella ja kun sen arvio heitti 3-5 päivää omastani, kävin tällä vkolla yksityisellä (joka oli samoilla linjoilla kunnallisen arvion kanssa). Ens vkolle on varattu kunnalliselle uusintakäynti eli keskiviikkoon asti pitäisi vielä kärvistellä - jospa sitten uskaltaisi huokaista.

Mutta jos nuo tähänastiset ultratulokset pitävät paikkansa, niin la ois 1.9. Se puolestaan tarkoittaisi, että meidän perheeseen tulisi taas leijonavauva (mähän en siis hetkeäkään usko, että tämä(kään) raskaus pääsisi täysiaikaisuuden mittoihin) ja leijonia on perheessä jo nyt 2, serkuissa 1 ja sedissä 2. Kesän synttäriruuhka tulee siis pahenemaan :)
 
Huomenna aamulla vielä mielenrauhan vuoksi ultraan, kun oireet on vähentynyt huomattavasti. Voihan se johtua raskauden kestosta (tänään 9+6). Mut jos kaikki on hyvin, hyvillä mielin voipi töihin palata 1.päivä.
 
Tsemppiä Elea ultraan, toivottavasti kaikki kunnossa!

Meillä ultra myös keskiviikkona. Josko silloin muistaisin kysyä ovatko omissa vai samassa. Jänskättää kyllä onko kaikki kunnossa molemmilla :Heartred
 
Takaisin
Top