Alkuraskauden-Ultra

Kovasti voimia kaikille teille, jotka olette saaneet suru-uutisia ultrista.

Ja paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Meilläkin oli tänään varhaisultra ja siellä hän oli oikeassa paikassa vahvan sykkeen kera. Vastasi omien laskujen mukaisia viikkoja 6+6 - 7+1 :Heartred

Määkin varasin ajan varh.ultr. Mehiläiseen 21.12 rv silloin 7+1

Hinta sanottiin pyörivän siinä 130-140€ hujakoilla.

Hitsi ku jännittää :bag:

Tänään on ultra ja nyt jännittää ihan hirveästi. Viikkoja on oman veikkauksen mukaan vasta 5+6. Onko kenellekään muulle tehty ultraa näin varhain ja näkyikö silloin vielä mitään?

Puolentoista tunnin päästä ultra. Jännittää niin että mahaan sattuu. Etenkin kun maanantaina oli pientä ruskeaa vuotoa..

Ihania ultrakuulumisia! Onnea <3

Meillä on perjantaina ultra, ja mua on alannut pelottamaan ihan hirveästi että mitä jos sielä ei olekkaan ketään.. kamala ahdistus päällä kokoajan kun pelkään niin kovaa.

Onnea hurjasti kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :) ei ole tainnut kukaan vielä saada jymy-uutisia, et olis kaksi tulossa? :)

Mä ootan sitä että joku uutisoi siellä näkyneen kaks elämän alkua :grin

Minä myös. :D tosin mulla onkin itselläni ollut jonkinverran mielessä että vois ollakin kaks tulossa.. siis jotenkin on vaan "semmonen tunne" :)

Mä oon miettinyt samaa ja höpissy kaksosista niin paljon että tietty napsahtaa omalle kohdalle :laughing021

Mulla on jossain määrin kohonnut riski kaksosiin, mutta kiitos ei. :rolleyes: tai eihän sitä valita voi, mutta yksi riittää. :bag: olishan se jysäys kasvaa saada viides lapsi "kaupan päälle".

Ihanaa miten monella hyvät uutiset! Onnea!

Mulla huomenna aika ja kyllä jännittää. Että ollaanko siellä oikeassa paikassa ja just ettei vaan olis kahta. Meillä ei o suvussa yksiäkään kaksosia, mutta jotenkin se silti vähän jännittää.

Onpas tänään tullut hyviä ultrauutisia, onnea kaikille! Mulla oli huomiselle varattu aika, mutta onnistuin puhumaan itteni perumaan sen, kun olis ollut vasta 6+0 ja ei välttämättä olis sitten näkynyt vielä paljonkaan. Ens viikoks oli kuitenkin toinen aika varalla ja silloin 7+1. On tässä jo näin kauan odoteltu, niin reilu viikko ja joulupyhät jaksaa vielä vartoa...

Ihania uutisia tullut paljon! <3
Itsellä vielä viikko että pääsee katsomaan millä mallilla siellä mahassa ollaan :)
Itekin oikein odottelen että koska joku täällä ilmoittaa tuplista :D vähän itteä jännittää jos sattuukin omalle kohdalle, olisi miehen vanhemmille aikamoinen uutinen kun parin kk päästä tulee jo yhdet tuplat perheeseen :)

Takaisin