Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kans tarkka päivä tuedossa millon vauva on hedelmöittynyt, mutta neuvolantäti haluaa mennö varmanpäälle ja laskee sen menkkojen mukaan. Muitennolisinnjo viikon pidemmällä mut nyt mennojen mukaan la 12.1

En muuten tiedä että kuinka helposti ne lähtee la:ta np ultrassa muuttamaan, paljonkohan päivuen pitää heittää?

Joskus oli et heittoa pitää olla 5 päivää, mut tuokin on aika kätilö/ lääkäri kohtasta muuttaako pienemmillä heitoilla vai ei?

Mulla neuvolantäti merkkasi neuvolakorttiin 7+4 (menkkojen mukaan laskettu) ja sanoi, että muutetaan hedelmöittymispäivän mukaan eli neljällä päivällä eteenpäin, jos np-ultrakin niin näyttää. Eli vissiin alle viidenkin päivän muutetaan.

Mulle esikoista odottaessa sanottiin, että alle viikon heitosta ei LA muutu. Eli käytännöt tosiaan vaihtelee...

Minkä pituisia alkionne ovat olleet varhaisultrassa? Laittakaa viikot ja pituus. Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Inssistä laskettuna rv7+0 pituutta pikkusella oli 8.28mm ja pituus kuulema vastasi viikkoja.

Mietein tota samaa ku nää eri ohjelmat näyttää eri pituuksia. Vaun mukaan viikolla 10 pitäs olla 2-3cm ja ton odotus sovelluksen mukaan 4.5cm.. aika suuria heittoja.

Ultrassa käyty, siellä yksi pieni sydän sykki hurjasti ❤️ La:n mukaan viikkoja tänään 8+4, ultramittojen mukaan vastasi 9+1. Pituus oli 22,6mm. Ei vielä korjannut laskettua, nt-ultrassa muutetaan jos tarvitsee. Alkaa muuttua todelliseksi itsellekin tämä raskaus :) Kyllä kyynel vierähti silmäkulmaan kun sykkeen näki ❤️

Takaisin