Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea hyvistä uutisista kaikille!

Hurjan aikaisin joillain saatu jo ultrattua vatsan päältä! Minulla tehtiin edellisessä raskaudessa nt-ultrakin alakautta, vaikka ylimääräistä vatsapeitettä ei ollut. Vatsan päältä ei näkynyt riittävästi. Varmaan taaksepäin kallellaan oleva kohtu syynä.

Meille tuli myös hyviä uutisia! Kaikki on normaalisti. Nähtiin myös pieni sydämen syke!
LA siirtyi vajaalla viikolla eteenpäin mitä arvelinkin, koska oma kiertoni on noin 31-32pvää.

Ihania uutisia tullu tnää paljon, onnea niille :Heartbigred

Mites kirppu^ muistelenko että sulla oli tänää kanssa ollu ultra? Miten meni :)?

Missä vaiheessa ultrauksen pystyy tehdä vatsan päältä? Toistaiseksi tehty kaksi alakautta, mutta tänään 7+6 ja mietin että puenko mekon vai housut. Jännittää!
Mulla saatiin paremmin vatsan päältä 7+3 :)

Huli, Joensuussa asun :)sieki vissiin? En tiiä siitä että ultraavatko ekalla käynnillä, ku esikoisen aikaan(-09) ei ainakkaan ultrattu. Kerro sie, ku ei se neuvolan terkka sanonu mittään :D nää toinen ja kolmas ku on syntynneet kemissä, ni sielläki päin eri käytäntö. Oishan se kiva jos näkis pienen jo! :)

Ja hyvistä uutisista onnea kaikille kellä ultrattu tänään! :)

No siis en joensuusta oo, vaan 100km päästä, meillä siis neuvolassa on ultra vehkeet ja yleensä käyttäävät sitä. Joensuusta en valitettavasti osaa sanoa, et onko siellä neuvolassa minkälaiset puitteet olemassa. Toivotaan et olis ultraus mahdollisuus:)

Pikkumyy_81 mun käsittääkseni on kaksi ultraa. Np ultra ja rakenne ultra.

Ja täällä kyllä alkuraskauden ultrakin tehtiin vatsan päältä ja viikkoja 7+2.

Vihdoin on on ihana saada iloisia uutisia;)
Kunhan tämä pahoinvointi loppus mutta luulen että vaan pahenee mitä enemmän mennää päiviä eteenpäin. :(

Täälläkin ultra tänään klo 16.40. HUI! :nailbiting: onneks päivä ennen sitä menee nukkuessa kun yö meni töissä. Tänään pitäis viikkoja olla joko 8+2 tai 8+0.

Kiitos huli, ajattelin kans nukkua mutta ei siitä varmaan mitään tuu ku jännittää.. Mulla pitäis viikkoja olla 7+6..

Tsemppiä sikurinallekin ultraan :)
Toivotaan et molemmat saa vaan hyviä uutusia :)

Mulla ultra klo 11.00!!! Jännittää vieläkö pieni on mukana! Vuoto on ollu niukkaa ja loppumaan päin joten sormet ristissä :nailbiting:

Takaisin